Web Analytics Made Easy - Statcounter

توحیدی مقدم گفت: در هفته دولت امسال در شهرستان نکا، ۶۱ طرح و پروژه با اعتبار ۶۷ میلیارد تومان بهره‌برداری و یا کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از نکا، « عبدالجواد توحیدی مقدم» شامگاه شنبه ( 1 شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در هفته دولت امسال شاهد بهره‌برداری از 57 طرح و کلنگ زنی 4 طرح خدماتی برای خدمات رسانی بهتر به مردم و ولی نعمتان این نظام هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار نکا افزود: تلاش برای خدمات رسانی به همه مردم شهر و روستاها از دغدغه های مهم دولت و دولتمردان است و در این مدت خدمات شایانی در این بخش ارائه شده است.

 

توحیدی مقدم گفت: در هفته دولت امسال در شهرستان نکا، 61 طرح و پروژه با اعتبار 67 میلیارد تومان بهره‌برداری و یا کلنگ زنی می‌شود.

 

وی اظهار کرد: اجرای پایش تصویری، افتتاح گلخانه، مرغ گوشتی و سردخانه، خانه محرومان و طرح های اشتغال زایی و طرح های مختلف راهداری از جمله طرح های شاخص شهرستان نکاست که  در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان نکا افزود: خدمات رسانی به مردم از وظایف مهم مسئولان است و موظف هستیم مسائل و مشکلات مردم را حل کنیم و در این راستا چاره اندیشی کنیم.

 

وی تصریح کرد: ارائه عملکرد به مردم، به‌منظور آگاهی بخشی و پاسخگویی است؛ به‌ویژه در شرایطی که کشور ما با انواع فشارها و تحریم‌های بین‌المللی مواجه می‌باشد، می تواند خط بطلانی بر یاوه گویی های دشمنان باشد و باید در این راستا تلاش همه جانبه برای اطلاع رسانی انجام شود.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرماندار نکا پروژه های هفته دولت هفته دولت هفته دولت بهره برداری شهرستان نکا کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۴۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: برق رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره ۷ ناغان برای تأمین برق شهرک صنعتی کاج، فیدر‌های جدید برق رسانی در دشتک و بهینه سازی فیدر شماره ۵ در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی از جمله این طرح‌ها می‌باشد.
مجید فرهزاد افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۴۱ کیلومتر شبکه برق هوایی و ۴۴۰ متر شبکه زمینی احداث شده است.
به گفته وی، هدف از اجرای این طرح‌ها برق رسانی به نواحی صنعتی، ارتقاء ظرفیت و توسعه زیر ساخت‌ها، مدیریت بار مصرف، برق رسانی به پمپاژ‌های آب کشاورزی، مجتمع‌های گلخانه‌ای ودامداری و اشتغال زایی است.

دیگر خبرها

  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری