Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@23:55:59 GMT

یاشوا کیمیش: باید مراقب نیمار و ام باپه باشیم

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۴۶۸۰

فولبک و هافبک باواریایی ها معتقد است که لیگ قهرمانان اروپا مهم ترین رقابت باشگاهی است.

یاشوا کیمیش، فولبک و هافبک آلمانی باشگاه بایرن مونیخ پیش از تقابل با پاری سن ژرمن در فینال لیگ قهرمانان اروپا، به تمجید از نیمار و کیلیان ام باپه می پردازد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت یوفا، یاشوا کیمیش اذعان می کند که برای بازی با پاری سن ژرمن به مانند دیگر بازی های خود در لیگ قهرمانان اروپا آماده خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ قهرمانان اروپا مهم ترین رقابت باشگاهی است

برای بازی با پاری سن ژرمن مانند دیگر بازی های خود در لیگ قهرمانان اروپا آماده خواهیم شد و تغییرات زیادی نخواهیم داشت. اکنون می توان گفت که جو تیم بسیار خوب است و همه بازیکنان مشتاقانه منتظر این مسابقه هستند. پیش از این مسابقه، هرگز در فینال لیگ قهرمانان اروپا به میدان نرفته ام. لیگ قهرمانان اروپا مهم ترین رقابت باشگاهی است. به عنوان یک کودک، همیشه منتظر شروع بازی های این رقابت ها هستید. این رقابت و سرود آن یک ویژگی جادویی دارد. در سال پنجم حضورم در این باشگاه، بالاخره موفق شدیم تا به فینال این رقابت ها راه پیدا کنیم و اکنون خواهان قهرمانی هستیم.

کیمیش در رابطه با قدرت دو تیم در فینال لیگ قهرمانان اروپا می گوید:

فردا شاهد بازی برابری خواهیم بود. هر دو تیم کیفیت بالایی دارند و شایسته حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا هستند.

کیمیش درباره عدم انتخاب بازیکنان بایرن مونیخ توسط یواخیم لوو برای حضور در تیم ملی آلمان گفت:

این تصمیم ما نبود و سرمربی تیم ملی آلمان چنین تصمیمی را اتخاذ کرد. همه ما دوست داریم تا برای تیم ملی خود بازی کنیم اما از تعطیلات خود نیز لذت می بریم.

از کیمیش درباره پست خود به عنوان فولبک یا هافبک در بازی مقابل پاری سن ژرمن سوال شد و او پاسخ داد:

ترکیب بازی هنوز مشخص نشده است و باید صبر کنیم.

کیمیش درباره نیمار و ام باپه گفت:

نیمار و ام باپه بازیکنان بسیار سریعی هستند و ما باید مراقب آن ها باشیم زیرا سرعت آن ها ممکن است بالاتر از چیزی باشد که در بازی های قبلی با آن روبرو شده بودیم. با این حال، فکر نمی کنم که در بازی فردا عقب بنشینیم و به دفاع کردن بپردازیم.

همچنین بخوانید:

چگونه بهتر خرید کردن، از بایرن مونیخ تیم بهتری ساخت

توماس مولر: باید حساسیت بازی با پاری سن ژرمن را به نوعی لذت برای خود تبدیل کنیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فینال لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روز سه‌شنبه باید در بازی حساس دور رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از رئال مادرید میزبانی کند. بایرن با حذف آرسنال به این مرحله صعود کرده و در انتظار شاگردان کارلو آنچلوتی است.

تیم آلمانی روز گذشته در هفته سی و یکم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و با نتیجه 2-1 حریفش را از پیش رو برداشت. لئون گورتسکا امیدوار است که تیمش در این بازی بهترین عملکرد را داشته باشد.

لئون گورتسکا در مورد بازی رئال گفت: "من به بایرن مونیخ ایمان کامل دارم. ما فصل پرتلاطمی را پشت سر گذاشتیم. لیگ قهرمانان آخرین شانس ما برای کسب عنوان قهرمانی است. ما خیلی خوب آماده خواهیم شد و برنامه خوبی برای بازی خواهیم داشت
به شدت منتظر این بازی هستم. هرگز برای بایرن مقابل رئال بازی نکرده‌ام. چه چیزی بهتر از این بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؟"

بازی در برنابئو با شالکه در سال 2015؟

آن بازی، یک بازی فوق العاده بود. همچنین این لحظه برای لروی سانه، که اولین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند، لحظه درخشانی بود. هواداران حریف ما را ایستاده تشویق کردند. یک شب جادویی در برنابئو داشتیم، اگرچه در پایان کافی نبود. این بار می‌خواهم با بایرن بهتر کار کنم.

روند تیم با وجود حذف آرسنال؟

فکر می‌کنم از زمان بازی مقابل آرسنال یک چیز جدیدی در بایرن ایجاد شد. بعد از بازی می‌توانستید آن را در رختکن احساس کنید.  این می‌تواند شروع بزرگی باشد.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • بایرن - رئال؛ تکراری‌ترین تقابل تاریخ چمپینوزلیگ
  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • توخل: نمی‌دانم چرا، ولی گنابری به رئال گل می‌زند
  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!