Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@19:14:15 GMT

ETF پالایشی امروز ثبت می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۵۱۹۴

ETF پالایشی امروز ثبت می‌شود

به گزارش افکارنیوز،

علیرضا صالح گفت: مجوزهای دومین صندوق قابل معامله بورسی ETF دولتی شامل ۴ پالایشگاه اصفهان، بندرعباس، تهران و تبریز دریافت شده و این صندوق امروز ثبت و چهارشنبه هفته جاری در بورس تهران پذیرش می‌شود.

اخبار اقتصادی- بعد از عرضه نخستین ETF دولتی مربوط به ۵ بانک و بیمه با سقف خرید ۲ میلیون تومان برای هر کد معاملاتی، دومین ETF دولتی شامل ۴ پالایشگاه اصفهان، بندرعباس، تهران و تبریز در حالی طبق مصوبه هیات دولت روانه میز فروش می‌شود که سقف خرید واحدهای آن از ۲ به ۵ میلیون تومان افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

متقاضیان می‌توانند با استفاده از کدملی و از طریق درگاه‌های اینترنتی حدود ۱۵ بانک و تمام شرکت‌های کارگزاری اقدام به ثبت سفارش کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بورس تهران هیات دولت بورس تهران هیات دولت ETF دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۵۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس با اوسمار توانسته روند خیلی خوبی را در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ در پیش بگیرد، اما در این مسیر لغزش‌هایی هم داشته که باعث شده سرخپوشان به صدر جدول نرسند و حذف زودهنگامی در رقابت‌های جام حذفی داشته باشند. اولین آزمون جدی اوسمار در نیم‌فصل دوم دربی بود که نتوانست از آن چندان سربلند بیرون بیاید و پرسپولیس به نوعی اسیر بازی تدافعی استقلال در دربی شد. اوسمار اگر این بازی را برده بود الان تیمش در صدر جدول قرار داشت.

دومین آزمون جدی سرمربی برزیلی بازی با آلومینیوم در جام حذفی بود. دیداری که نتیجه آن ۴-۴ شد و سرخپوشان بازنده ضربات پنالتی شدند. این شکست برای هواداران پرسپولیس قابل هضم نبود، از این جهت که این تیم از لحاظ مهره اصلا قابل مقایسه با حریفش نبوده و برای دومین بار در سه ماه گذشته بود که اوسمار در اراک تیمش را بازنده به تهران برگرداند.

بازی امروز نیز می‌تواند سومین آزمون سخت اوسمار در پرسپولیس باشد. دیداری که اگر سرخپوشان در آن امتیاز از دست بدهند کارشان برای قهرمانی بسیار سخت خواهد شد؛ البته اگر استقلال در تبریز امتیاز از دست ندهد. انتظار هواداران پرسپولیس از اوسمار پیروزی در بازی امروز است و این برد می‌تواند شانس اوسمار را برای ماندن در پرسپولیس نیز تا حد زیادی افزایش دهد. اما نتیجه‌ای غیر از آن احتمالا به حضور اوسمار در پرسپولیس در آخر این فصل پایان خواهد داد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • عملکرد ضعیف برخی بانک‌های‌ دولتی قم در ارائه تسهیلات مسکن
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند؛ چگونه لاستیک بخریم؟
  • سودآوری ۴۸ هزار میلیاردی ایمیدرو در یک سال
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان