Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@05:05:43 GMT

میتسوبیشی میراژ بخریم یا هیوندای i۱۰ ؟

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۵۳۱۱

میتسوبیشی میراژ بخریم یا هیوندای i۱۰ ؟

به گزارش افکارنیوز،

در این گزارش به بررسی و مقایسه خودرو میتسوبیشی میراژ و هیوندای I10 از لحاظ مشخصات فنی و امکانات خواهیم پرداخت که در ادامه می خوانید:

اخبار اقتصادی- خودرو میتسوبیشی میراژ محصول کشور ژاپن در سال ۲۰۱۴ بود و هیوندای i ۱۰ در سال ۲۰۱۷ در کشور کره جنوبی طراحی و به بازار عرضه شد.   میتسوبیشی میراژ از موتور ۳ سیلندر ۱۲ سوپاپه و هیوندای i ۱۰ از موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  حجم موتور میتسوبیشی میراژ ۱۱۹۳ سی سی و هیوندای i ۱۰ دارای حجم موتور ۱۲۴۸ سی سی است.   از امکانات میتسوبیشی میراژ می‌توان به تنظیم تلسکوپی فرمان – فرمان تمام الکتریکی EPS - رینگ آلمینیومی ۱۵ اینچی - چراغ‌های جلو هالوژن - مه شکن‌های جلو و عقب - سیستم تهویه مطبوع با کنترل دستی - آنتن سقفی - چراغ ترمز سوم بر روی باله عقب - برف پاک کن شیشه عقب - فرمان چرمی با کنترل‌های سیستم صوتی بر روی آن - صندلی عقب تا شو - سیستم ایزو فیکس (ISO Fix) و کامپیوتر سفری بهمراه صفحه نمایشگر اطلاعات چندگانه اشاره کرد.   هیوندای i۱۰ دارای امکاناتی از قبیل رینگ ۱۵ اینچ آلومینیومی - فرمان برقی (MDPS) - آینه الکتروکرومیک - سنسور پارک عقب - چراغ مه شکن جلو و عقب - کامپیوتر سفری - تهویه مطبوع اتوماتیک - سیستم کنترل ایستایی در سربالایی (HAC) - چراغ روشنایی روز (Day Light) و تریم داخلی دو رنگ است.      

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: هیوندای I10 میتسوبیشی میتسوبیشی میراژ میتسوبیشی هیوندای هیوندای I10 میتسوبیشی میراژ میتسوبیشی میراژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۵۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی مجوز نقض حقوق بشر در جنگ اوکراین را از اروپا می‌گیرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  دولت اوکراین تصمیم کشورش را برای تغییر در وضعیت حکومت نظامی که از فوریه ۲۰۲۲ اجرایی شده است، به شورای اروپا ابلاغ کرد.

زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین با امضای این فرمان تصمیم پارلمان کشورش برای گسترش حکومت نظامی در این کشور را تایید کرد. 

این فرمان که در ۲۳ آوریل صادر شد، شامل ایجاد مناطق نظامی در خط مقدم است که برخی از مناطق اشغالی را نیز دربرمی‌گیرد. در این مناطق اشغالی دولت اکنون این اختیار را دارد که بطور موقت اموال عمومی را برای اهداف نظامی تصرف کند.

بر اساس این درخواست، دولت اوکراین مفاد این کنوانسیون مانند مصون ماندن مسکن، محرمانه بودن مکاتبات، عدم مداخله در زندگی شخصی و خانوادگی، آزادی رفت و آمد و انتخاب آزادانه محل سکونت و عدم استفاده و تصرف دارایی‌ها را رعایت نخواهد کرد.

در حالی که این تغییرات مطابق با کاربردهای معمول در حکومت نظامی است، اما برجسته کردن آنها می‌تواند در تضاد با تضمین‌های حقوق بشری باشد که اوکراین می‌بایست در جهت درخواست عضویتش در اتحادیه اروپا انجام دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم| خودروی اسپرت برقی جدید BYD
  • زلنسکی مجوز نقض حقوق بشر در جنگ اوکراین را از اروپا می‌گیرد
  • کمبود این ویتامین‌ها، دلیل شدت شوره سر!
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • آیا می توان چراغ خطی را در کف نصب کرد؟
  • سایپا سیتروئن C۵ Aircross را در ایران مونتاژ می‌کند
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا بخریم
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟