Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعطای تسهیلات و خدمات ویژه توسط واحد دانشگاهی استاد فرشچیان به هنرستان های هنرهای زیبا استان تهران و همچنین آموزشگاه ها، گالری های تحت پوشش اداره کل استان تهران

به گزارش ایسنا، احد جاودانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در دیدار با دکتر بهمن نامور مطلق سرپرست واحد استاد فرشچیان، اظهار کرد: تفاهم‌نامه مشترک اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران  با واحد دانشگاهی هنرهای اسلامی – ایرانی  استاد محمود فرشچیان دانشگاه آزاد اسلامی روز اول شهریور ‌ماه با هدف توسعه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و اجرایی به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این تفاهم‌نامه با بهره‌گیری از توان تخصص‌های علمی،آموزشی، تحقیقاتی متقابل در امور هنری،افزایش ظرفیت های پژوهشی به امضا رسید .

دکتر نامور مطلق نیز در این دیدار اعلام کرد: در این تفاهم نامه اعطای تسهیلات و خدمات ویژه توسط واحد دانشگاهی استاد فرشچیان به هنرستان های هنرهای زیبا استان تهران و همچنین آموزشگاه ها، گالری های تحت پوشش اداره کل استان تهران مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی واحددانشگاهی استاد فرشچیان، همچنین مقرر شد فراهم کردن بسترهای کار آفرینی، دوره های تکمیلی و تخصصی مهارت افزایی، برگزاری رویدادها و نمایشگاه های حرفه ای از مسیر این تفاهم نامه میسر و تسهیل گردد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاد فرشچیان استان تهران تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه گفت: در خصوص انعقاد تفاهم نامه با پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، تعداد ۶ پایان نامه شامل ۵ پایان نامه کارشناسی ارشد و یک رساله دکتری مورد حمایت قرار گرفت.


ابوالفضل اکبرپور افزود: براساس این تفاهم نامه، مبلغ مورد حمایت از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد ۲۴۰ میلیون ریال و رساله‌های دکتری ۷۲۰ میلیون ریال است.


در سال گذشته نیز تعداد ۵ پایان نامه‌ی این دانشگاه، مورد حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران قرار گرفته بود.

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند