Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@03:23:07 GMT

لیگ برتر نروژ| نهمین شکست یاران مکانی در خانه رقم خورد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۵۵۱۸

لیگ برتر نروژ| نهمین شکست یاران مکانی در خانه رقم خورد

‍‍‍‍‍‍

تیم میوندالن هفته پانزدهم لیگ برتر نروژ را با شکستی خانگی پشت سر گذاشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر نروژ شنبه شب تیم میوندالن نبردی خانگی را با نتیجه 2 بر صفر به روزنبرگ واگذار کرد.

براساس این گزارش، آسن (33) و کریستوفر (42) زننده گل‌های روزنبرگ در این بازی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوشا مکانی همانند تمامی دیدارهای اخیر دروازه‌بان میوندالن در این بازی بود. او در دقیقه 85 یک کارت زرد از داور میدان دریافت کرد.

تیم میوندالن در جدول 16 تیمی لیگ برتر نروژ با اندوخته 14 امتیازی رتبه چهاردهم را در اختیار دارد.

دومین پیروزی متوالی میوندالن در حضور مکانی

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لژیونرهای فوتبال ایران بیشتر بخوانید... لیگ برتر نروژ|پیروزی میوندالن پس از هفت شکست متوالی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لیگ برتر نروژ|پیروزی میوندالن پس از هفت شکست متوالی واژه های کاربردی مرتبط لژیونرهای فوتبال ایران پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اتفاق عجیب در حاشیه فینال لیگ اروپا؛ بازیکن سویا خطاب به کونته: بیا ببینم موهایت واقعی است یا کلاه‌گیس! + عکس ۲ معاون استقلال: برای جلوگیری از کسر امتیاز به اروپا رفتیم!/ به قرارداد با مجیدی پایبند هستیم ۳ عبدیان: دو ماه قبل به سعادتمند برای مذاکره با شفر و استراماچونی مجوز داده بودیم ۴ ژوپیلر لیگ بلژیک| بازگشت شارلوا به صدر جدول با گل کاوه رضایی روی پاس قلی‌زاده ۵ فرشید باقری در فهرست مس رفسنجان ۶ لیگ برتر روسیه| پیروزی پُرگل زنیت با گلزنی آزمون ۷ ارسال گزارش سازمان بازرسی برای پرونده ویلموتس به دادستانی/ ۸ متهم به دادسرا معرفی شدند ۸ نبی: نقشه راهِ شکایت به رأی غیرمنصفانه فیفا در CAS تدوین شده/ شکستن رأی فیفا هدفی مشترک است مهمترین اخبار ورزشی ارسال گزارش سازمان بازرسی برای پرونده ویلموتس به دادستانی/ ۸ متهم به دادسرا معرفی شدند صالحی‌امیری: شفاف‌سازی‌ نباشد فوتبال حیاط‌خلوت دلالان می‌شود/ رؤسای فدراسیون‌ها به تعهدات‌شان عمل کنند/ در ورزش قرارداد محرمانه نداریم نبی: نقشه راهِ شکایت به رأی غیرمنصفانه فیفا در CAS تدوین شده/ شکستن رأی فیفا هدفی مشترک است بنا: از بین سوریان و رضایی، حمید را برای سرمربیگری انتخاب می‌کنم/ قهرهایم هیچ وقت شخصی نبود/ انتصاب به اسم من در کشتی مد شد مهمترین اخبار تسنیم سید حسن نصرالله : وظیفه ما دفاع از کشور و ملتمان است/ برای جانفشانی آماده‌ایم عراق| هشدار درباره عواقب عدم اجرای مصوبه اخراج نظامیان آمریکایی مکانیسم ماشه و ماراتن سپتامبر؛ راند تعیین‌کننده جنگ محاسبات/ ایران باید چه پیامی برای اروپا بفرستد؟ تروئیکای اروپایی: از بازگشت تحریم‌های چندجانبه علیه ایران حمایت نمی‌کنیم/ از ایران می‌خواهیم به تعهدات برجامی خود بازگردد عراق| تکذیب تشکر الکاظمی از ترامپ به خاطر مبارزه با تروریسم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لژیونرهای فوتبال ایران لژیونرهای فوتبال ایران لیگ برتر نروژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۵۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان

به گزارش ورزش سه، مس در نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر با ۱۵ امتیاز از ۱۵ بازی و‌ ۸ شکست یکی از گزینه‌های جدی سقوط بود اما در نیم فصل دوم کاملا متفاوت ظاهر شده و در ۱۰ بازی ۱۶ امتیاز به دست آورده و سومین تیم برتر لیگ در این نیم‌فصل است. آنها به همراه هوادار و پیکان با ۱۵ گل زده تا قبل از بازی امروز پرسپولیس و سپاهان بهترین خط حمله نیم فصل دوم را در اختیار دارند.
مس همچنین در ۱۳ بازی گذشته خودش در لیگ و جام حذفی هرگز شکست نخورده و همچنان فرصت دارد در پنج بازی باقیمانده موقعیت خودش را در جدول بهبود بخشد.
نارنجی‌پوشان که در بازی‌های دور رفت مقابل گل‌گهر، استقلال تهران، تراکتور و شمس‌آذر شکست خورده بودند در دور برگشت مقابل هر چهار تیم به تساوی دست یافتند.
رکورد شکست‌ناپذیری مس در ۱۳ بازی و ۱۳۲ روز در تاریخ این باشگاه از زمان حضور در لیگ برتر سابقه نداشته و تیم نویدکیا همچنان این رکورد را بهبود می‌بخشد.

دیگر خبرها

  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان
  • شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • اذعان صهیونیست‌ها به شکست آمریکا در مقابله با موشک‌های ایران
  • زیبایی خیره کننده جزایر ناهموار و منحصر به فرد لوفوتن در نروژ (فیلم)
  • جدید‌ترین دستاورد‌ها در زمینه نقش هوش مصنوعی در تصویربرداری در سی و نهمین کنگره سالانه انجمن رادیولوژی ایران ارایه می‌شود
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست