Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@03:13:02 GMT

بزرگ‌ترین ماراتن علمی کشور پایان یافت

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۵۵۲۲

بزرگ‌ترین ماراتن علمی کشور پایان یافت

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، بزرگ‌ترین ماراتن علمی کشور پس از کش و قوس‌های فراوان و در شرایط کرونایی پس از ۴ روز برگزاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به پایان رسید.

عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: امسال به‌دلیل حساسیت و اهمیت سلامت شرکت‌کنندگان تعداد حوزه‌های برگزاری آزمون افزایش یافته بود و جهت حفظ سلامت داوطلبان، محل برگزاری آزمون یک روز قبل به‌طور کامل ضدعفونی و گندزدایی می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رضایت داوطلبان از نحوه برگزاری کنکور سراسری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزود: داوطلبان در گروه‌های آزمایشی هنر، علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان‌های خارجی به رقابت پرداختند که با توجه به تعداد بالای شرکت کنندگان فاصله بین داوطلبان از ۱/۶ متر به ۱/۸ متر افزایش یافته بود.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: در گروه آزمایشی علوم تجربی ۹/۶ درصد، در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی ۱۱/۶ درصد و در گروه آزمایشی علوم انسانی ۸/۵ درصد داوطلبان در آزمون حضور نداشتند.

وی بیان کرد: در گروه‌های آزمایشی هنر و زبان به تربیت ۲۹ و ۲۴ درصد داوطلبان در آزمون غایب بودند که این درصد بالا به‌دلیل شرکت داوطلبان در دو گروه آزمایشی است.

حبیبی عنوان کرد: به‌دلیل تعداد بالای شرکت‌کنندگان در آزمون سراسری نسبت به آزمون دکتری و کارشناسی ارشد و جلوگیری از ایجاد ازدحام، تب سنجی در این آزمون انجام نشد.

وی با اشاره به تکمیل فرم خوداظهاری توسط داوطلبان مبتلا به کرونا گفت: در آزمون دکتری  یک نفر و در آزمون کارشناسی ارشد نیز یک نفر نسبت به خوداظهاری اقدام کرده بودند که این عدد در آزمون سراسری صفر بود.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: با توجه به نظر سنجی‌های انجام شده، ۹۵ درصد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد امسال در استان اردبیل از نحوه برگزاری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی رضایت کامل داشتند.

حال داوطلبان کنکور سراسری در شرایطی منتظر اعلام نتایج اولیه هستند که نحوه برگزاری کلاس‌ها و حتی ثبت نام پذیرفته شدگان در شرایط فعلی براساس گفته مسؤولان به شکل مجازی خواهد بود.

پربیننده ترین نتیجه اولیه کنکور دکتری ۹۹ استخدام ۴۵هزار کارمند آخرین وضعیت پروازهای ایران و ترکیه وزیر آموزش و پرورش: آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۵شهریور سومین روز برگزاری کنکور سراسری ۹۹ +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی برگزاری آزمون کنکور سراسری ویروس چینی کرونا ویروس کنکور سراسری ۹۹ پروتکل های بهداشتی اخبار کرونا آزمون سراسری99 قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت گروه آزمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۵۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای بورس به رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای تحصیل دردانشگاه تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،بر اساس اعلام بنیاد خیرین دانشگاه دولتی تربت حیدریه همه رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ در تمامی رشته‌های کنکور سراسری (علوم تجربی، ریاضی فیزیک، علوم انسانی، زبان‌های خارجی و هنر) ۱۴۰۳ شهرستان تربت حیدریه (زاوه، مه ولات، جلگه رخ، کدکن و بایگ) توسط نیک اندیش مهندس مروج تربتی برای پنجمین سال متوالی بورسیه تحصیلی می‌شوند. 
داوطلبان با رتبه زیر ۱۰۰۰ کشوری که دانشگاه‌های شهرستان تربت حیدریه (دانشگاه دولتی، علوم پزشکی، فرهنگیان) را برای تحصیل انتخاب کنند به مدت ۴ سال تحصیلی (۳۶ ماه تحصیلی هر ماه ۳۰۰ هزار تومان) و داوطلبانی که سایر دانشگاه‌های کشور را انتخاب نمایند به مدت یک سال تحصیلی (۹ ماه تحصیلی هر ماه ۳۰۰ هزار تومان) مشمول بورسیه تحصیلی می شوند. 

دیگر خبرها

  • اعطای بورس به رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای تحصیل دردانشگاه تربت حیدریه
  • جزئیات برگزاری کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل زده
  • جزییات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل زده
  • جزییات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل زده اعلام شد
  • جزئیات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل‌زده
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • دفترچه­ سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول)
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • کلید اولیه سؤالات کنکور 1403 + لینک سایت sanjesh.org
  • آزمون مجدد داوطلبان کنکور شهرستان زیرکوه در ۲۱ اردیبهشت ماه