Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوستر فیلم سینمایی «مرگ بر روی نیل» به کارگردانی «کنت برانا» یکی از کارگردانان مطرح سینمای هالیوود منتشر شد. «مرگ بر روی نیل» اثری جنایی نوشته مایکل گرین است که برای اکران بعد از بازگشایی سینما‌ها آماده می‌شود.

این فیلم براساس رمان مرگ بر روی نیل نوشته آگاتا کریستی در سال ۱۹۳۷ ساخته شده‌است. در مرگ بر روی نیل، کنت برانا نقش کارآگاه هرکول پوآرو را بر عهده دارد، که در ادامهٔ ایفای نقش او در فیلم قتل در قطار سریع‌السیر شرق می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکاسی اولیه در سپتامبر ۲۰۱۹ آغاز شد و فیلمبرداری در لانگکراس استودیوز در انگلستان و مصر انجام شد و کار در دسامبر تمام شد.
    در خلاصه داستان فیلم سینمایی «مرگ بر روی نیل» آمده است: کارآگاه هرکول پوارو در سفر به نیل مصر، باید قاتل را پیدا کند. او به زودی می‌فهمد که قتل با یک مثلث عشقی مرموز ارتباط دارد.

تام بیتمن در نقش بوک، انت بنینگ در نقش یوفیمیا، کنت برانا در نقش هرکول پوارو، راسل برند در نقش دکتر بسنر، علی فضل در نقش اندرو کتچادوریان، داون فرنچ در نقش خانم باورز، گل گدوت در نقش لینت ریجوی-دویل، ارمی همر در نقش سیمون دویل، رز لزلی در نقش لوییس بورگت، اما مکی در نقش ژاکلین دی بلفورت، سوفی اوکوندو در نقش سالومی اوتربورن، جنیفر ساندرز در نقش ماری ون اسکایلر و لتیتیا رایت در نقش رزالی اوتربورن از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم «مرگ بر روی نیل» به ایفای نقش پرداخته اند.
    قرار بود مرگ بر روی نیل در ۲۳ اکتبر ۲۰۲۰ توسط استودیو قرن بیستم در آمریکا اکران شود، اما با شیوع بیماری کرونا تمام برنامه ریزی‌ها عوض شد و حال این فیلم برای اکران مترصد پایان دوران کرونا است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فیلم سینمایی پوستر سینمای هالیوود هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۵۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن

 در هفته‌های گذشته در لیگ برتر جدال جالبی میان گرافیست‌های باشگاه‌های مختلف برپا شده و طرحی که منتشر می‌شود می‌تواند راهی برای کری خوانی باشد.

سپاهان نیز در این زمینه سابقه داشت و پیش‌تر برای بازی پرسپولیس از بازیکنان سابق سرخپوشان که در آن مقطع سپاهانی بودند استفاده کرد تا بازار کری‌ها در فضای مجازی داغ بشود.

در شرایطی که امسال هم بازیکنان زیادی در دو تیم هستند که سابقه پوشیدن پیراهن رقیب را دارند، اما این‌بار سپاهان پوستر روز بازی را به دور از کری خوانی طراحی کرد.

سپاهان با استفاده از نماد‌های دو شهر اصفهان و تهران فقط به اطلاع رسانی از زمان این بازی پرداخت تا حساسیتی در این خصوص به وجود نیاید.

دیگر خبرها

  • رونمایی از پوستر رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر
  • (عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن
  • پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • روز عشق ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر Global Love Day
  • پیام تبریک روز معلم + پوستر و عکس نوشته
  • یک باشگاه جدید: ادامه ماجراجویی ستاره هالیوود در فوتبال
  • کوتاه قدترین سلبریتی های زن هالیوود چه کسانی هستند؟
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • عکس| یک استقلالی روی پوستر تراکتوری‌ها