Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی رضاپور شنبه شب در تشریح برنامه‌های هفته دولت افزود: طرح‌های افتتاحی در بخش‌های مختلف عمران شهری وروستایی، آموزش، کشاورزی، برق، آب، ورزش وجوانان، صنعت، رفاه و تامین اجتماعی و بنادر و دریانوردی است.
وی بیان داشت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد خواهدشد.
فرماندار پارسیان اظهارداشت: احداث پنج هکتار گلخانه، اجرای ۱۲۰ هکتار آبیاری تحت فشار ، پارک دولت شهر پارسیان، آسفالت معابر شهر پارسیان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرستان ۱۲ کلاسه فاطمیه پارسیان، طرح‌های شرکت توزیع برق، دبیرستان ۶ کلاسه فومستان، آسفالت شهرک زرین دشت، کارگاه محصولات بتن مسلح پیش ساخته، دبستان ۱۰ کلاسه شهرکوشکنار، فاز اول کانال هدایت سیل و معابر شهر کوشکنار، اجرای دیوار سنگی آبراه شهر دشتی و اجرای اینترلاک شهردشتی از مهم‌ترین این طرح‌هاست.
رضاپور ادامه داد: یکی دیگر از مهم‌ترین طرح‌ها احداث اسکله شناور بندر شیوء با اعتباری افزون بر ۲۷ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۲۰ نفر است که موجب رشد و توسعه اقتصادی این شهرستان و ایجاد فرصت‌های شغلی متعدد خواهد شد.
وی همچنین از افتتاح مسکن مددجو و تکمیل چمن مصنوعی روستای غورزه و احداث جاده بین مزارع خبر داد و افزود: افتتاح پارک محله‌ای و آسفالت کوچه و معابر، تعویض خط انتقال و شبکه توزیع روستای دمتیر شمالی و خلف، روشنایی ورودی روستای فومستان و کلنگ زنی ساختمان آزمایشگاه و خانه بهداشت باغستان از دیگر طرح‌های افتتاحی و کلنگ زنی هفته دولت پارسیان است.
شهرستان پارسیان با ۱۷ هزار نفر جمعیت در فاصله ۵۰۰ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

برچسب‌ها پارسیان هفته دولت توسعه ایران افتتاح طرح هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پارسیان هفته دولت توسعه ایران افتتاح طرح هرمزگان پارسیان هفته دولت توسعه ایران افتتاح طرح هرمزگان هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۵۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان

در جریان سفر استانی رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان و بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شهرستان پارسیان، بندر پارسیان مورد بازدید قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، در جریان سفر استانی رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان و بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شهرستان پارسیان، بندر پارسیان مورد بازدید قرار گرفت.

‌خدائیان در جریان این بازدید دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها‌، باسکول و… انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

وی در رابطه با اختصاص سهم شهرستان‌های در معرض آلودگی صنایع آلاینده از عوارض سبز، دستور داد که پیگیری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/‌

دیگر خبرها

  • قشر ضعیف جامعه در گرانی های افسارگسیخته تحت فشار است
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • ️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان
  • اعتبارات طرح‌های آبرسانی دو سال اخیر استان مرکزی با بودجه عمرانی ۱۰ سال استان برابری می‌کند
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا