Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر محمدی مدیرکل اداره دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه قیمت اکتمرای ایرانی مشخص شد، گفت: ارزانترین اکتمرا یا توسیلیزومب در دنیا ۵۴۰ یورو قیمت دارد و ما در سازمان غذا و دارو اکتمرا ایرانی را یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت گذاری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آغاز توزیع اکتمرای ایرانی در بیمارستان‌ها

محمدی با اشاره به توزیع اکتمرا ایرانی در بیمارستان‌ها بیان کرد: توزیع اکتمرای ایرانی از پنج شنبه هفته قبل در بیمارستان‌ها آغاز شده است و توزیع آن در بیمارستان‌ها ادامه دارد.

مدیرکل اداره دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو درباره صادرات اکتمرا بیان کرد: ظرفیت تولید در حال افزایش است و ما تا زمانی که نیاز داخل کشور تامین نشود اجازه صادرات نمی دهیم.

توزیع دو محموله رمدسیویر در بیمارستان‌ها

مدیرکل اداره دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به توزیع محموله‌های بعدی رمدسیویر ایرانی در بیمارستان‌ها تصریح کرد: توزیع ۳۰ هزار عدد رمدسیویر از پنج شنبه هفته قبل آغاز شده است همچنین ۵۰ هزار عدد رمدسیویر هم از امروز در بیمارستان‌ها توزیع می‌شود.

محمدی با اشاره به قیمت داروی رمدسیویر برای درمان بیماران مبتلا به کرونا توضیح داد: قیمت داروی رمدسیویر وارداتی بین یک میلیون ۱۰۰ تا یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و قیمت رمدسیویر ایرانی ۶۰۰ هزار است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: درمان کرونا داروی کرونا سازمان غذا و دارو بیمارستان ها توزیع اکتمرا یک میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام

محمد صادق معلم زاده معاون درمان دانشکده پزشکی تربت جام گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، خوشبختانه بخش شیمی درمانی سرپایی در مرکز آموزشی درمانی سجادیه واقع در منطقه جام راه اندازی شد.

وی افزود: این بخش با هدف ارائه خدمات شیمی درمانی به بیماران مبتلا به سرطان در منطقه جام و ارتقای سطح دسترسی آنها به خدمات درمانی تخصصی راه اندازی شده است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد: از این پس، بیماران منطقه تربت جام، تایباد، صالح آباد، باخرز می‌توانند بدون نیاز به تحمل سفر‌های طاقت فرسا به شهر‌های دیگر، خدمات شیمی درمانی را در همین مرکز دریافت کنند.

معلم زاده با اشاره به امکانات و خدمات ارائه شده در این بخش، اظهار داشت: در بخش شیمی درمانی سرپایی سجادیه، کلیه مراحل شیمی درمانی توسط متخصصان آنکولوژی مجرب انجام می‌شود و همچنین خدمات مراقبتی و حمایتی و مشاوره روانشناسی و مددکاری اجتماعی نیز به بیماران ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نوبت دهی به بیماران در این بخش به صورت اینترنتی انجام می‌شود و امکان نوبت دهی حضوری نیز در محل مرکز فراهم شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • چالش‌های فراوان بیماران خاص و صعب العلاج در ایران/ وقتی مشکلات بیماران هموفیلی دیده نمی‌شود
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • مصائب بیماران هموفیلی برای تهیه دارو
  • داروخانه در توزیع اینترنتی دارو مسوول است
  • تجربه تلخ بیماران از نسخه الکترونیکی
  • انسولین در داروخانه های هشتگرد به اندازه کافی موجود است
  • انسولین در داروخانه های هشتگرد به اندازه کافی موجود است 
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان