Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرکل امور مالیاتی بوشهر با اشاره به پرداخت اعتبارات از محل عوارض آلایندگی به دهیاری‌ها و شهرداری‌ها بر اساس سرانه جمعیتی گفت: در این راستا ۱۰۳۵ میلیارد تومان اعتبار به دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان پرداخت شد. - اخبار استانها -

غلامرضا  احمدپری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر از افزایش مدت ارائه اظهارنامه مالیاتی خبر داد و اظهار داشت: بر اساس قانون اشخاص حقیقی قرار بود تا خرداد ماه اظهارنامه مالیاتی خود را تسلیم کنند که با توجه به شیوع بیماری کرونا، 2 ماه افزایش یافت و  روز شنبه، اول شهریورماه آخرین مهلت قانونی برای ارائه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل اشخاص حقیقی تعیین شده  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، بیان کرد: اشخاص حقیقی باید اظهارنامه مالیاتی خود را بر اساس قانون  و میزان درامدهای خود به همراه تکمیل فرم تبصره ماده 100 ارائه کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر با تاکید بر این نکته که مودیان مالیاتی لازم است مبتنی بر واقعیت میزان درآمد خود را قید کنند گفت: وصول مالیات به عنوان تامین بخشی از بودجه دولت است که همکاری مودیان نقش مهمی در تحقق اهداف و برنامه‌ها دارد.

احمدپری از شناسایی راه‌ها و جلوگیری از  فرار مالیاتی در استان خبر داد و بیان کرد: شناسایی و جلوگیری از فرار  مالیاتی از سوی افراد و شرکت‌های مختلف در اولویت قرار دارد و راهکارهای لازم مورد توجه است.

وی، بدون اشاره به مالیات وصول شده و پیش بینی تحقق مالیات امسال تصرح کرد: همکاری مردم به خصوص مودیان با امور مالیاتی و پرداخت به موقع حقوق خود نقش مهمی در تحقق اهداف و برنامه‌های کلان کشور و استان دارد و تعامل  و همکاری در این عرصه ضروری است.

7000 میلیارد ریال به دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان بوشهر پرداخت شد 85 درصد درآمدهای مالیاتی استان بوشهر از منطقه پارس جنوبی تامین می‌شود 131 میلیارد تومان اعتبارات عوارض آلایندگی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان بوشهر پرداخت شد

مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر با اشاره به اعمال بخشودگی جرائم مالیاتی خاطرنشان کرد: میزان بخشودگی جرائم مالیاتی قابل بخشش در این استان همچنان تداوم دارد و برای مودیان اعمال می‌شود.

احمدپری، از واگذاری مالیات نقل و انتقال املاک به دفاتر اسناد رسمی خبر داد و تصریح کرد: مالیات نقل و انتقال املاک مسکونی به دفاتر اسناد رسمی برون سپاری شده است و مودیان مالیاتی برای پرداخت این مالیات نیازی به مراجعه حضوری به ادارات امور مالیاتی ندارند.

وی، با بیان اینکه اوراق مالیاتی مودیان به صورت الکترونیکی ابلاغ می‌شود افزود: در راستای مقابله با ویروس کرونا و تسریع در ارائه خدمات الکترونیکی طرح ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی در  استان بوشهر آغاز شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر با بیان اینکه هم‌اکنون  انواع خدمات مالیاتی به صورت الکترونیکی به مودیان ارائه می‌شود گفت: با راه‌اندازی طرح ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی، مودیان می‌توانند با تایید و ارسال فرم الکترونیکی از این خدمت نوین، بهره‌مند شوند.

احمدپری تعداد مودیان مالیاتی استان بوشهر را 54 هزار مودی دانست و  با اشاره به پرداخت  اعتبارات  از محل عوارض آلایندگی به دهیاری‌ها و شهرداری‌ها بر اساس سرانه جمعیتی گفت: در این راستا 1035 میلیارد تومان اعتبار به دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان بوشهر پرداخت شده است.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P/S6,53/CT16 بیشتر بخوانید... تعیین معافیت مالیاتی شرکت های بورسی در صورت افزایش سرمایه مشوق مالیاتی برای افزایش سرمایه شرکت‌ها از طریق عرضه سهام ارسال اولین فهرست خانه‌های خالی به سازمان مالیاتی؛ آخر شهریور قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تعیین معافیت مالیاتی شرکت های بورسی در صورت افزایش سرمایه مشوق مالیاتی برای افزایش سرمایه شرکت‌ها از طریق عرضه سهام ارسال اولین فهرست خانه‌های خالی به سازمان مالیاتی؛ آخر شهریور پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| بازگشت صیادان آزاد شده به بلوچستان/ شادی مردم و خانواده‌ها بعد از ۶ سال انتظار ۲ روایت عضو هیئت رئیسه مجلس از تلاش نمایندگان برای بهبود وضع اقتصادی مردم / برای بهبود معیشت ‌تا پاسی از شب در مجلس حضور داریم ۳ سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: در تلاشیم سال آینده‌ کنکور را حذف کنیم / شرایط آموزش دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید ۴ جزئیات بازداشت گسترده اعضای شورای‌شهر و مدیران سابق شهرداری ساری/ متهمان "پرونده سلمانشهر" دستگیر شدند ۵ عضو کمیسیون انرژی مجلس: هدف طرح جدید سهمیه‌بندی بنزین رسیدن سوبسید‌ها به افراد نیازمند است ۶ نگاه ویژه به بندر خشک و بارانداز منطقه شرق اصفهان/ ظرفیت پذیرش ۱۰هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در سال ۷ برپایی ایستگاه‌های صلواتی در همدان ممنوع است ۸ گزارش| سردرگمی مردم در تلاطم این روزهای بورس؛ وقتی تازه‌واردها نظم بازار سرمایه را به هم می‌ریزند مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| بازگشت صیادان آزاد شده به بلوچستان/ شادی مردم و خانواده‌ها بعد از ۶ سال انتظار فرمانده نیروی زمینی ارتش: با همراهی برادران سپاهی هر تهدیدی علیه ‌ایران را در کوتاه‌ترین زمان پاسخ می‌دهیم‌ گلستان|کشف انبار بزرگ قاچاق و احتکار نهاده‌های دامی توسط اطلاعات سپاه/۵۲۰۰ تن نهاده دامی تحویل مراجع ذیربط شد سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: در تلاشیم سال آینده‌ کنکور را حذف کنیم / شرایط آموزش دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید مهمترین اخبار تسنیم سید حسن نصرالله : وظیفه ما دفاع از کشور و ملتمان است/ برای جانفشانی آماده‌ایم حزب الله لبنان یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی را ساقط کرد عراق| هشدار درباره عواقب عدم اجرای مصوبه اخراج نظامیان آمریکایی مکانیسم ماشه و ماراتن سپتامبر؛ راند تعیین‌کننده جنگ محاسبات/ ایران باید چه پیامی برای اروپا بفرستد؟ تروئیکای اروپایی: از بازگشت تحریم‌های چندجانبه علیه ایران حمایت نمی‌کنیم/ از ایران می‌خواهیم به تعهدات برجامی خود بازگردد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دهیاری ها و شهرداری های استان استان بوشهر پرداخت شد دهیاری ها و شهرداری ها مالیاتی استان بوشهر مدیرکل امور مالیاتی اظهارنامه مالیاتی افزایش سرمایه میلیارد تومان شرکت ها بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان ظهر شنبه در نشست هماهنگی در اجرای طرح ملی اتصال منازل و کسب و کارها به فیبرنوری در استان بوشهر، با تاکید بر لزوم خدمت رسانی به مردم گفت: شهرداری‌ها باید ضمن رعایت اصول و قوانین و با نگاه تسهیل گرایانه به شرکت‌های پیمانکار پروژه مربوطه، همکاری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر افزود: استان بوشهر به دلیل شرایط خاص جوی و مشکلات حوزه مخابراتی در بخش ثابت، باید هر چه زودتر در اجرای پروژه فیبرنوری که یک پروژه ملی است، اقدام لازم را اجرایی کنند و در این زمینه شهرداری و اپراتورها تمام تلاش خود را به کار گیرند.

رستمیان با اشاره به تأخیر اتفاق افتادن در اجرای این طرح در استان تاکید کرد: شرکت‌های پیمانکار طرح فیبر نوری باید با افزایش تجهیزات و اقدامات لجستیکی لازم، این عقب ماندگی از برنامه را جبران کنند.

کد خبر 6090068

دیگر خبرها

  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت