Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرماندار قم گفت: به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ۴۰ واحد قهوه‌خانه و قلیان‌سرا از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در قم پلمپ شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مرتضی حیدری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت در سالن کرامت اظهار داشت: توجه به حفظ جان مردم توسط صنوف دارای اهمیت زیادی است و نظارت‌های زیادی در جهت حفظ پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قم افزود: در برخی موارد قلیان سراها در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ضوابط در پیشگیری از کرونا، مشکلاتی را ایجاد می‌کنند که باید در ابتدا تذکرات لازم ارائه‌شده و در مراحل بعدی برخورد قانونی شود.

وی تصریح کرد: بی‌توجهی قلیان سراها به رعایت بهداشت، خطرناک است و می‌تواند موجب شیوع ویروس کرونا شود و در برخی موارد جان مردم را به مخاطره بیندازد.

حیدری بیان کرد: قهوه‌خانه دارای سابقه طولانی است و نمی‌توان موضع کاملاً منفی نسبت به آن گرفت البته در بررسی‌های به‌عمل‌آمده، قهوه‌خانه‌های سنتی مشکلات زیادی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی ندارند.

پلمب 18 واحد صنفی در تهران به دلیل عرضه قلیانمرکز عرضه غیرمجاز قلیان در اردستان پلمب شدگلستان| قهوه‌خانه‌ها و قلیان‌سراهای "جاده زیارت" تعطیل شدند/ ممنوعیت ورود به "هزارپیچ"

وی خاطرنشان کرد: به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، 40 واحد قهوه‌خانه و قلیان‌سرا از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در قم پلمب شد و تعدادی از قهوه‌خانه‌ها نیز تذکراتی دریافت کردند.

فرماندار قم عنوان کرد: تأکید استاندار بر نظارت و برخورد قانونی این است که منطقی عمل کنیم و زندگی معیشتی صنوف را در نظر بگیریم و با اصناف مدارا کنیم، ولی در برابر بی‌مبالاتی در برابر سلامت مردم نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم.

وی گفت: قم دارای جایگاه بسیار مهمی است و انتظار می‌رود سرآمد کشور در همه عرصه‌ها به‌ویژه در مقابله با کرونا باشد، ازاین‌رو اجازه نمی‌دهیم عده‌ای به دلیل بی‌توجهی به ضوابط بهداشتی، با جان مردم بازی کنند.

حیدری تأکید کرد: نظارت‌ها بر نحوه رعایت بهداشت در صنوف همچنان ادامه دارد و از مردم تقاضا داریم گزارش‌های خود را در مورد بی‌توجهی صنوف در اسرع وقت ارائه دهند.

انتهای  پیام/457/ ع

R7854/P/S6,62/CT11 بیشتر بخوانید... طرح ضربتی تعطیلی قلیان سراها و گیم نت‌ها در اردبیل آغاز می‌شود همدان|مصرف قلیان و دود ناشی از آن یکی از راه‌های انتقال کرونا است پلمب ۷ واحد عرضه‌کننده قلیان در بازار تهران قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... طرح ضربتی تعطیلی قلیان سراها و گیم نت‌ها در اردبیل آغاز می‌شود همدان|مصرف قلیان و دود ناشی از آن یکی از راه‌های انتقال کرونا است پلمب ۷ واحد عرضه‌کننده قلیان در بازار تهران پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| بازگشت صیادان آزاد شده به بلوچستان/ شادی مردم و خانواده‌ها بعد از ۶ سال انتظار ۲ روایت عضو هیئت رئیسه مجلس از تلاش نمایندگان برای بهبود وضع اقتصادی مردم / برای بهبود معیشت ‌تا پاسی از شب در مجلس حضور داریم ۳ سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: در تلاشیم سال آینده‌ کنکور را حذف کنیم / شرایط آموزش دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید ۴ جزئیات بازداشت گسترده اعضای شورای‌شهر و مدیران سابق شهرداری ساری/ متهمان "پرونده سلمانشهر" دستگیر شدند ۵ عضو کمیسیون انرژی مجلس: هدف طرح جدید سهمیه‌بندی بنزین رسیدن سوبسید‌ها به افراد نیازمند است ۶ نگاه ویژه به بندر خشک و بارانداز منطقه شرق اصفهان/ ظرفیت پذیرش ۱۰هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در سال ۷ برپایی ایستگاه‌های صلواتی در همدان ممنوع است ۸ گزارش| سردرگمی مردم در تلاطم این روزهای بورس؛ وقتی تازه‌واردها نظم بازار سرمایه را به هم می‌ریزند مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| بازگشت صیادان آزاد شده به بلوچستان/ شادی مردم و خانواده‌ها بعد از ۶ سال انتظار فرمانده نیروی زمینی ارتش: با همراهی برادران سپاهی هر تهدیدی علیه ‌ایران را در کوتاه‌ترین زمان پاسخ می‌دهیم‌ گلستان|کشف انبار بزرگ قاچاق و احتکار نهاده‌های دامی توسط اطلاعات سپاه/۵۲۰۰ تن نهاده دامی تحویل مراجع ذیربط شد سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: در تلاشیم سال آینده‌ کنکور را حذف کنیم / شرایط آموزش دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید مهمترین اخبار تسنیم سید حسن نصرالله : وظیفه ما دفاع از کشور و ملتمان است/ برای جانفشانی آماده‌ایم حزب الله لبنان یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی را ساقط کرد عراق| هشدار درباره عواقب عدم اجرای مصوبه اخراج نظامیان آمریکایی مکانیسم ماشه و ماراتن سپتامبر؛ راند تعیین‌کننده جنگ محاسبات/ ایران باید چه پیامی برای اروپا بفرستد؟ تروئیکای اروپایی: از بازگشت تحریم‌های چندجانبه علیه ایران حمایت نمی‌کنیم/ از ایران می‌خواهیم به تعهدات برجامی خود بازگردد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی قلیان سراها قهوه خانه بی توجهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۶۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت‌وفن پخت املت قهوه‌خانه‌های دربند

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 املت قهوه‌خانه‌ای دربند یکی از املت‌های پرطرفدار است که مورد توجه کوهنوردها و توریست‌ها است. فوت و فن نه چندان پیچیده پخت این املت خوشمزه را در این ویدیو فرامی‌گیرید.

دیگر خبرها

  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • فوت‌وفن پخت املت قهوه‌خانه‌های دربند
  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد