Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رهبر معظم انقلاب امسال را به نام سال "جهش تولید" نامگذاری کرده‌اند.

کارشناسان و صاحب‌نظران اقتصادی تأکید می‌کنند مبنای نامگذاری‌های هر سال رهبر معظم انقلاب بر اساس زیرساخت‌ها و پتانسیل‌های موجود در کشور است. آن‌ها در عین حال به این نکته نیز اشاره دارند باید تمام مؤلفه‌های موردنیاز برای تحقق شعار سال از سوی ارگان‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط فراهم باشد تا بتوان با تکیه بر توان داخلی، دانش ایرانی و سرمایه‌های بخش خصوصی آن را عملیاتی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمد هاشم مسعودی یکی از طرح‌هان موفق استارتاپی در استان فارس و مدیر عامل «حسابفا» اولین حسابداری ابری ایران گفت: نرم افزار «حسابفا» یک محصول استارتاپ قدرتمند با شیوه دانش بنیان و دانش روز است که برای اولین بار در ایران توسط این تیم شیرازی تولید و عرضه شده است.

او افزود: این نرم افزار از جمله نرم افزار‌های حسابداری آنلاین، ارزان، آسان و ایمنی است که از سوی نخبگان شیراز تولید و ارائه شده؛ این نرم افزار بدون محدودیت مکان و زمان توانسته حدود ۲۰ هزار کاربر را جذب نماید، حسابفا فرصت انتخاب را به صورت رایگان و به مدت ۱۵ روز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مسعودی با اشاره به اینکه ۱۵ سال است در این حوزه فعالیت دارد، ادامه داد: در بکارگیری و استفاده از نرم افزار‌های سیستم‌های یارانه‌ای فراگیر توانستیم صفر تا ۱۰۰ آن را از مرحله ثبت نام تا زمان برگزاری آزمون و در نهایت اعلام نتیجه دنبال کنیم؛ به طوری که مشتریان زیادی را از مدارس تا وزارتخانه‌ها جذب کردیم.

او بیان کرد: مجموعه ما از ۵ سال پیش وارد عرصه جدیدتری شد و نرم افزاری در زمینه حسابداری تولید و ارائه کرد. اکثر نرم افزار‌های حسابداری تولید شده در کشور سنتی بودند چراکه تاکنون حسابداری ابری در ایران تولید نشده بود. مزیت سیستم‌های ابری در دسترس بودن در هر زمان و مکان است، نیازی به نصب ندارد و کاربران می‌توانند با هر وسیله‌ای مثل گوشی، تبلت و لب تاپ با آن کار کنید.

مسعودی، با اشاره به مزیت نرم افزار «حسابفا» در نرم افزار‌های مالی، افزود: در این سیستم بدون نصب می‌توانید در کمتر از ۵ دقیقه سیستم مالی خود را راه اندازی کنید. این سیستم به صورت خودکار و روزانه پشتیبان گیری شده و در سرور‌های مختلف این بکاپ‌ها نگهداری می‌شود.

او با بیان اینکه کسب و کار‌های کوچک نیز خیلی راحت می‌توانند با این سیستم کار کنند، گفت: در این نسخه نرم افزار، نیازی به پرداخت هزینه‌ای برای پشتیبانی سالانه نیستید.

مسعودی گفت: در سیستم نرم افزار «حسابفا» تمامی امکانات لازم در زمینه حسابداری به راحتی و با ارزن‌ترین قیمت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، این سیستم توانسته تنها در مدت زمان پنج سال حدود ۲۰ هزار کاربر را جذب کند و در لیست سیستم‌های موفق مالی قرار بگیرد و یکی از دلایل بارز آن هم ارائه تمام خدمات حسابداری باهزینه تنها ۲۵ هزار تومان است.

او تصریح کرد: از خصوصیت این نرم افزار ایجاد ارتباط و تعامل با شرکت‌های مختلف است تا به صورت تخصصی در زمینه مالی با یکدیگر تعامل داشته باشند که البته مزایای دیگری را هم در توسعه استارتاپ‌ها به دنبال دارد.

مدیر عامل «حسابفا» اولین حسابداری ابری ایران افزود: در این سیستم‌ها همه اطلاعات بروزرسانی شده و امکانات آن در ابعاد کوچکتر بدون محدودیت فضا و مکان با قیمت مناسب ارائه می‌شود، یکی از مهمترین خصوصیت سیستم‌های ابری ارزان بودن آن است.

او گفت: این ویژگی منحصر به فرد سیستم‌های ابری به ما انگیزه داد برای اولین بار در کشور حسابداری ابری را تولید کنیم. از دیگر مزیت‌هایی این سیستم‌ها همین طور که اشاره کردم نیاز به نصب ندارد، به طور اتوماتیک از دیتا‌ها بکاپ گرفته می‌شود و در هر زمان و هر مکان می‌توان به آن دسترسی داشت. این قابلیت‌ها موجب می‌شود که همه دنیا به مرور زمان خواسته و ناخواسته به سمت ابری شدن پیش روند. استفاده نمایید که البته بزرگترین مزیت آن ثبت اتوماتیک سند‌های حسابداری است.

مسعودی اظهار داشت: خوشبختانه از سوی شتاب دهنده «ثروت ستارگان» مورد حمایت قرار بگیریم و این شرکت یکی از بزرگترین سرمایه گذار‌های تخصصی حوزه "فین‌تک" است. برای راه اندازی چنین سیستم‌هایی علاوه بر تلاش و کوشش فراوان به هزینه‌های میلیاردی نیاز است تا بتوان این سیستم را خلق، ایجاد و توسعه داد.

او تصریح کرد: وقتی به این صنعت ورود کردیم با چالش‌های زیادی مواجه شدیم و یکی از مهم‌ترین آن این بود که کسب و کار‌های کوچک برای استفاده از سیستم‌های مالی ترس و واهمه سخت بودن داشتند و آنلاین بودن این نگرانی را بیشتر می‌کرد، لذا برای درک بهتر واژه‌های حسابداری تمام تلاش خود را می‌کنیم با ادبیات دیگری در بخش آموزش نگاه جدیدی را داشته باشند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمایت از ایده ها طرح های علمی نخبگان جهش تولید حسابداری ابری نرم افزار سیستم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش وزیر علوم برای نخبگان

محمد علی زلفی گل وزیر علوم گفت: در دولت سیزدهم در خصوص جذب نخبگان کار‌های مختلفی انجام شده است، با همکاری بنیاد ملی نخبگان آیین نامه جذب نخبگان را بعنوان اعضای هیئت علمی بازنگری کردیم.

وی افزود: از این به بعد نخبگانی که بنیاد ملی نخبگان معرفی می‌کند نیاز به شرکت در فراخوان‌های جذب هیئت علمی ندارند و مستقیما بعنوان هیئت علمی دانشگاه‌ها معرفی می‌شوند.

وزیر علوم بیان کرد: با توافقنامه‌ای که با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد کردیم در سال گذشته یک هزار ۳۸۰ نفر از رتبه‌های کنکور بورسیه می‌شوند بخصوص المپیادی‌ها و دارای رتبه المپیاد در صورتی که در رشته‌های مرتبط درس بخوانند بعنوان عضو هیئت علمی جذب می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • خبر خوش وزیر علوم برای نخبگان
  • ‌مهم‌ترین ‌در تحقق شعارهای سال، توجه به حمایت از تولید ملی است
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • ارزیابی هوشمندسازی صنعت نفت با تولیدات فناورانه
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت