Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-08@22:42:19 GMT

بیمه مرکزی مسئول تعیین ظرفیت نگهداری ریسک ها شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۶۵۰۶

بیمه مرکزی مسئول تعیین ظرفیت نگهداری ریسک ها شد

ضوابط قبولی ریسک اتکایی در موسسات بیمه اتکایی توسط بیمه مرکزی تعیین و ابلاغ خواهد شد.

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، ضوابط ظرفیت مجاز قبولی ریسک اتکایی تا زمان تصویب نهایی شورای عالی بیمه توسط بیمه مرکزی تعیین می شود.

بر اساس این گزارش در چهارصد و چهل و هشتمین جلسه شورای عالی بیمه مقرر شد بیمه مرکزی به دلیل نبود ضوابط مصوب برای تعیین میزان نگهداری ریسک در موسسات بیمه اتکایی، ضوابط پیشنهادی را برای تصویب به این شورا ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شایان ذکر است که تا زمان ارائه و تصویب ضوابط یاد شده، بیمه مرکزی مسئولیت تعیین ظرفیت مجاز نگهداری این موسسات را بر عهده خواهد داشت.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه مرکزی پول نیوز بیمه اتکایی صنعت بیمه بیمه نامه بیمه مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۶۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت علم و فناوری در مرکزی نیازمند دانش بنیان کردن تولید است

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص‌الائمه پیش از ظهر چهارشنبه در دهمین جشنواره جهادگران علمی و فناوری بسیج استان مرکزی اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند علاج مشکلات کشور اقتصاد مقاومتی است که برای تحقق آن توجه ویژه به ۲ رکن اقتصاد مردمی و اقتصاد دانش بنیان است.

وی افزود: گروهی که باید این فرمان و پرچم را راهبری و هدایت کند، بسیجیان هستند چرا که بسیج معجزه امام راحل و دستاورد مهم انقلاب اسلامی است.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه سال گذشته دانشگاه اراک جز ۱۰ دانشگاه برتر کشور شناخته شده است، افزود: در حوزه فناوری برای تقویت، توسعه اقتصاد دانش بنیان، باید از ظرفیت جهادگران به عنوان کلید حل مشکلات کشور بهره گیری کرد.

وی تاکید کرد: در استان مرکزی آب سنگین، به ارزش هر کیلو ۸۰۰ دلار تولید می‌شود در حالی که نفت خام بشکه‌ای ۸۰ تا ۹۰ دلار به فروش می‌رسد، بر این اساس آب سنگین ظرفیت تولیدی ویژه ای در این استان محسوب می‌شود.

مخلص الائمه تاکید کرد: مسائل و مشکلات با کار زیاد حل نمی‌شود بلکه نیازمند اقدام جهادی است که در این راستا تمام ظرفیت‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار مرکزی گفت: بدون تردید ظرفیت‌های جمهوری اسلامی به مراتب بیش از مشکلات است که می‌توان با تعامل و هم‌افزایی تمام ارگان‌ها بر مسائل و مشکلات غلبه کرد در غیر این صورت نوعی نقص در عملکرد و بروکراسی اداری وجود دارد.

وی اقتصاد نفتی را پاشنه اقتصاد کشور دانست و گفت: پیشرفت علم و فناوری و کلید حل مشکلات کشور و به تبع آن استان، نیازمند دانش‌بنیان کردن تولید است که با توجه به این مهم در کمترین زمان به قله‌ای که رهبر معظم انقلاب در بیانات خود فرمودند، دست می‌یابیم.

کد خبر 6100541

دیگر خبرها

  • حقوق و مزایای کارکنان و بازنشستگان تعیین تکلیف شد /ضوابط اجرایی قانون بودجه سال جاری ابلاغ شد
  • پیشرفت علم و فناوری در مرکزی نیازمند دانش بنیان کردن تولید است
  • ۲ هزار واحد به ظرفیت نهضت ملی مسکن دزفول افزوده شد
  • تعیین نام شرکت‌ها هوشمند می‌شود/ حذف فیزیکی دفاتر قانونی از ۳۱ اردیبهشت
  • هزینه بیمه ماشین در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • افزایش ظرفیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن دزفول
  • تصویب یک طرح پژوهشی با موضوع محرک‌های توسعه تکافل در کشور در شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان مهریه تعیین شود؟
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده