Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون قایقرانی بر آغاز تمرینات قایقرانان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد. - اخبار ورزشی -

علیرضا سهرابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص پرداخت کمک هزینه به قایقرانانی که شانس کسب سهمیه المپیک دارند و تعداد و میزان این پرداخت اظهار داشت: سعی می‌کنیم اسامی این نفرات رسانه‌ای نشود چون مربیان این قایقرانان را معرفی کردند و اسامی آنها در کمیته فنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرداخت‌ها را این ماه شروع می‌کنیم. میزان پرداختی نیز نزدیک به حقوق قایقرانان خواهد بود. در این ماه‌ها اردویی نبوده و قایقرانان حقوق نداشتند و نیازمند بودیم تا بحث پرداخت کمک هزینه مطرح و کمیته فنی نظر بدهد.

وی در ادامه در خصوص زمان برگزاری اردوها گفت: بچه‌ها باید کم کم  برای اردوها آماده شوند. تعطیلی تمرینات برای قایقرانان ما که به دنبال کسب سهمیه هستند، جز ضرر چیزی ندارد و برخی از کشورها با وجود  کرونا در شرایط قرنطینه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرینات خود را شروع کردند.

رئیس فدراسیون قایقرانی در خصوص ترخیص قایق‌های روئینگ یادآوری کرد: قایق‌ها هنوز وارد قشم نشده پهلوگیری کرده است. ما پیگیر ورود قایق‌ها به قشم هستیم. هم  مهدی علی‌نژاد و هم صالحی‌امیری قول دادند که در زمان ترخیص به ما کمک کنند. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک سال گذشته هم برای پرداخت پول قایق‌ها به ما کمک کردند.

وی در خصوص تصمیم فدراسیون قایقرانی برای برگزاری اردوها گفت: چون کرونا هست امکان اسکان متمرکز برای ملی‌پوشان نیست و اجازه نداریم اردو داشته باشیم و با تعدد نفرات نمی‌توانیم اردو داشته باشیم. باید تمرینات با حداقل نفرات و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.

سهرابیان در خصوص محل برگزاری تمرینات افزود: اکثر استان‌ها در شرایط قرمز یا در مرحله هشدار هستند و امکان برگزاری اردو در آنها وجود ندارد. باید به دنبال برگزاری اردو با رعایت پروتکل‌ها در تهران باشیم.

وی تاکید کرد: امروز تفاهم‌نامه با یکی از بانک‌ها داشتیم تا تسهیلاتی را در استان‌ها برای مربیان و ورزشکاران بگیریم. امیدوارم به قایقرانان تسهیلات خوبی تعلق بگیرد.

آخرین وضعیت قایق‌های خریداری شده روئینگ

 

انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط روئینگ قایقرانی بیشتر بخوانید... سهرابیان: حمایت از تولیدات قایقرانی داخلی در دستور کار است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سهرابیان: حمایت از تولیدات قایقرانی داخلی در دستور کار است واژه های کاربردی مرتبط روئینگ قایقرانی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اتفاق عجیب در حاشیه فینال لیگ اروپا؛ بازیکن سویا خطاب به کونته: بیا ببینم موهایت واقعی است یا کلاه‌گیس! + عکس ۲ آبشک: با این همه زحمت، پنجم شدن هیچ فایده‌ای نداشت/ کار کردن با نکونام سخت است ۳ ژوپیلر لیگ بلژیک| نخستین پیروزی آنتورپ برابر خنت در شب نیمکت‌نشینی بیرانوند و محمدی ۴ ساری از فسخ قرارداد با یوونتوس خودداری کرد ۵ حضور رامین رضاییان در جمع ۱۱ بازیکن برتر لیگ ستارگان قطر + عکس ۶ ژوپیلر لیگ بلژیک| بازگشت شارلوا به صدر جدول با گل کاوه رضایی روی پاس قلی‌زاده ۷ توخل: آمار بهتر بایرن مونیخ دلیل بر بیشتر بودن شانس قهرمانی این تیم نیست/ فکر نمی‌کنم حریف سعی در بازی روانی داشته باشد ۸ راهی که صیادمنش رفت؛ مسیری که پیش روی قائدی است مهمترین اخبار ورزشی راهی که صیادمنش رفت؛ مسیری که پیش روی قائدی است سوریان؛ مدیر نامحسوس تیم‌های ملی فرنگی تا المپیک توکیو آبشک: با این همه زحمت، پنجم شدن هیچ فایده‌ای نداشت/ کار کردن با نکونام سخت است ساری از فسخ قرارداد با یوونتوس خودداری کرد مهمترین اخبار تسنیم سید حسن نصرالله : وظیفه ما دفاع از کشور و ملتمان است/ برای جانفشانی آماده‌ایم حزب الله لبنان یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی را ساقط کرد عراق| هشدار درباره عواقب عدم اجرای مصوبه اخراج نظامیان آمریکایی مکانیسم ماشه و ماراتن سپتامبر؛ راند تعیین‌کننده جنگ محاسبات/ ایران باید چه پیامی برای اروپا بفرستد؟ تروئیکای اروپایی: از بازگشت تحریم‌های چندجانبه علیه ایران حمایت نمی‌کنیم/ از ایران می‌خواهیم به تعهدات برجامی خود بازگردد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس رعایت پروتکل ها برگزاری اردو قایق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است

ایسنا/لرستان رئیس شورای شهر خرم‌آباد گفت: ارزش افزوده‌ای که به شهرداری‌های لرستان داده می‌شود در مقایسه با کلان‌شهرهای دیگر ناچیز است.

حجت‌الله احمدی پور هشتم اردیبهشت در همایش شهرداران و شوراهای اسلامی شهر که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: برای داشتن شهری زیبا همکاری و همدلی نیاز است.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر بین مردم هستند و مشکلات را می‌بینند، بیان کرد: این در حالیست که دستگاه‌های خدماتی مانند آب، برق، گاز و مخابرات با شورای شهر همکاری ندارند.

احمدی‌پور گفت: ارزش افزوده‌ای که به شهرداری‌های لرستان داده می‌شود در مقایسه با کلان‌شهرهایی نظیر استان مرکزی  ناچیز است و نیاز است این قانون بازنگری شود و ارزش افزوده به سرانه جمعیت تعلق گیرد.

رئیس شورای شهر خرم‌آباد اظهار کرد: برنامه داریم برای روان‌سازی ترافیک چندین پل در شهر ایجاد شود.

وی تصریح کرد: قبلا حقوق پرسنل فضای سبز و تنظیف شهرداری خرم‌آباد با تاخیر پرداخت می‌شد و در حال حاضر پرداخت حقوق آنان به روز شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • رقم پرداختی ما به حوزه حمل و نقل ۳۴ همت است
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه ؛ توقف در بدیهیات
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است
  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟