Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@06:18:39 GMT

یادبود المان سرداران شهید همدان رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۷۲۵۱

یادبود المان سرداران شهید همدان رونمایی شد

به گزارش ایرنا؛ استاندار همدان در این آیین گفت: شروع هفته دولت از گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس به معنای وفاداری کارگزاران نظام جمهوری اسلامی به آرمان های شهدا است.

سید سعید شاهرخی افزود: رشد و توسعه جمهوری اسلامی مرهون خون شهدای هشت سال دفاع است و همه ما خود را مدیون خون این شهدا می دانیم و تا آخر بر عهد و پیمان با شهدا و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی استوار می ایستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دولت همواره خود را مدیون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس می داند و پایبند آرمانهای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار همدان بر نصب تمثال شهدای سرداران شهید استان در استانداری تاکید کرد.

استان همدان بیش از هشت هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

دوم تا هشتم شهریور ماه در تقویم نظام جمهوری اسلامی ایران هفته دولت نامگذاری شده است و در این هفته چندین طرح عمرانی در استان همدان به بهره برداری می رسد.

برچسب‌ها هفته دولت دفاع مقدس همدان شهدا استانداری همدان سید سعید شاهرخی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت دفاع مقدس همدان شهدا استانداری همدان هفته دولت دفاع مقدس همدان شهدا استانداری همدان نظام جمهوری اسلامی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و هئیت همراه با حضور در باغ رضوان ارومیه با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.   افتتاح یک باب هتل، کلنگ‌زنی یک باب هتل، بازدید از مجتمع گردشگری و تفریحی ستاره سیلوانا، قلعه بدلبو، خانه انصاری، مسجد جامع، مدرسه هدایت و زیرساخت‌های گردشگری دریاچه ارومیه از جمله برنامه‌های یک روزه معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به این شهرستان هستند.

دیگر خبرها

  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند