Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، علی میرزایی فرماندار شهرستان ساوه در مراسم قدردانی روز پزشک با تاکید بر ضرورت توسعه زیر ساخت‌های درمانی در شهرستان ساوه گفت: بزودی عملیات اجرایی احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی در ساوه آغاز خواهد شد.

میرزایی افزود: امیدواریم بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی ساوه ظرف مدت ۳۶ ماه آینده احداث و به بهره برداری برسد تا بخش از نیاز‌های درمانی شهروندان و کادر درمانی مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با قدر دانی از مجاهدت‌های کادر درمانی و پزشکان در طول مدت شیوع بیماری کرونا اضافه کرد: مردم هیچگاه تلاش‌ها و ایثارگری‌های صورت گرفته را در سنگر درمانی فراموش نخواهند کرد و همواره قدرشناس زحمات شما هستند.

در این دیدار پزشکان هم به بیان مسایل و دغدغه‌های خود در زمینه‌های مختلف پرداختند که قرار شد در جلسه‌ای با حضور نماینده ساوه و زرندیه و پزشکان مشکلات طرح و با ارایه راهکار‌های عملی، پیگیری و رفع شود.

فرماندار شهرستان ساوه به همراه فرمانده سپاه ساوه، به مناسبت روز پزشک و هفته دولت با حضور در بیمارستان‌های این شهر با اهدا شاخه گل از تلاش‌های پزشکان و کادر درمانی قدر دانی کردند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدافعان سلامت فرماندار ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۷۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: قوانین مربوط به این موضوع در سامانه‌های الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران پیاده سازی شده است و بیمه شدگان سلامت از امروز از آن بهره‌مند می‌شوند.


علی اربابی افزود: این طرح در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می‌شود که در قالب آن، تمامی خدمات در اسناد بستری، بستری موقت، تحت نظر اورژانس و سرپایی شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثناء داروی سرپایی)، و استفاده از ابزار (کیت) تولید داخل غربالگری نوزادان، در مراجعه به مراکز تشخیصی و درمانی بخش دولتی دانشگاهی، رایگان است.

دیگر خبرها

  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • بزودی، ابلاغ نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی