Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم تفاهم همکاری بین جهاددانشگاهی واحد استان قم و دانشگاه علوم پزشکی استان در حوزه پژوهشی با حضور مدیران دو نهاد منعقد شد.

همکاری پژوهشی جهاد دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی قم کلید خورد

جهاد دانشگاهی استان قم و دانشگاه علوم پزشکی قم تفاهم نامه پژوهشی امضا کردند.

دکتر محمد حیدری در آئین امضاء تفاهم نامه پژوهشی با دانشگاه علوم پزشکی گفت: جلسات معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی استان قم از جلساتی است که حضور در آن حس روحیه همکاری های جهاد دانشگاهی را به اعضای جهاد دانشگاهی القا میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جهاد دانشگاهی استان قم با بیان این که تمام سرمایه جهاد دانشگاهی نیروی انسانی متخصص آن است گفت: معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی نیز دارای چنین سرمایه ای است و امیدواریم با بهره گیری از این سرمایه عظیم علمی بتوانیم در کشور موثر باشیم.

وی افزود: بعد از امضای تفاهم نامه باید تمام تلاش خود را برای انجام فعالیت های موضوع تفاهم نامه به کار ببنیدیم و به امضای برگ های این تفاهم نامه اکتفا نکنیم.

حیدری ادامه داد جهاد دانشگاهی با هیچ دستگاهی رقابت ندارد و سعی میکند در تمام امور کمک کننده باشد و جهادگران استان قم تمام تلاش خود را در همکاری با دانشگاه علوم پزشکی برای انجام فعالیت های مثمر ثمر به کار خواهند بست.

دکتر احسان شریفی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این مراسم گفت: پیشرفت و استحکام هر کشوری قبل از هر چیزی به پیشرفت و استحکام علمی اون کشور برمیگردد.

دکتر احسان شریفی ‌پور ادامه داد: در ارزش بیشتر اگر این پیشرفت و استحکام علمی با پیشرفت و استحکام تکنولوژیک همراه شود کشور در مسیر درست و مستحکمی قرار میگیرد که هیچ قدرتی نمی‌تواند آن را تهدید کند.

وی افزود: امسال که از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نام گذاری شده است در اصل سال جهش تکنولوژی و فناوری است، چرا که جهش فناوری سبب جهش تولید می شود.

شریفی‌پور ادامه داد: جهاد علمی از جهاد دانشگاهی و دانشگاه آغاز می شود و مسلما هر کار علمی با هم فکری و همکاری سرعت بیشتری می‌گیرد چرا که همه چیز را همه کس دانند.

وی ابراز امیدواری کرد برآیند فناوری و فکری که در جهاد دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی استان قم وجود دارد مسیر بهتری را برای آینده و آیندگان کشور رقم بزند و روزی برسد که اتاق فکر ما متشکل از صدها دانشگاه ملی و بین المللی باشد و محصولات نیاز روز و آینده مردم خروجی جلسات این اتاق فکر باشد.

گفتنی است این تفاهم نامه در جهت همکاری بین جهاد دانشگاهی استان قم و دانشگاه علوم پزشکی به منظور انجام پروژه های کاربردی تخصصی در راستای نیاز های تحقیقاتی-کاربردی کشور تنظیم شده است. گسترش همکاری ها، توسعه تحقیقات هدفمند، برنامه ریزی منسجم و اقدامات مشترک به منظور ایجاد ارتباطات مستمر و دو سویه بین حوزه های «علم و عمل» به تبع آن ایجاد هم‌افزایی در موضوعات پروژه ه‌ای ، علمی و پژوهشی و کارآموزی در راستای تحقق اقتصاد دانش‌بنیان از طریق تجاری سازی ایده های برتر از اهداف ترسیم شده در انعقاداین تفاهم نامه می باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جهاد دانشگاهی تفاهم نامه پژوهش منطقه قم دانشگاه علوم پزشکی پیشرفت و استحکام جهاد دانشگاهی تفاهم نامه استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۷۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا،  مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی صبح امروز با حضور زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد.

این مرکز رشد با ارائه یک مدل تحقیقات محور و پتانسیل علمی بالا، یکی از پیشتازان تولید دانش در حوزه سلامت است. این مرکز قادر است توانایی خود را به صورت عملی در پشتیبانی از تبد یل دانش به فناور‌ی های دانش محور حوزه سالمت به ویژه در حوزه، تکنولوژ‌ی های نوین پزشکی، هوش مصنوعی، تجهیزات پزشکی، بیوتکنولوژی، روش‌های جد ید درمانی، پزشکی دقیق و ... به کار برد و با هدف حمایت از بنگاه‌ها‌ی نوآور و کارآفرین و تبد یل آنها به محصولات مبتنی بر نوآوری، بازاریابی و تجاری سازی آنها در بازار‌های داخلی و بین المللی
و کمک به ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان، خودکفایی در تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی و به حرکت درآوردن
چرخ‌های اقتصاد ملی اقدام به تاسیس مرکزرشد فناوری‌های بالینی نموده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد