Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:33:25 GMT

کارآفرینان برتر سیستان و بلوچستان تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۷۶۰۷

کارآفرینان برتر سیستان و بلوچستان تجلیل شدند

به گزارش ایرنا مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان روز یکشنبه در این مراسم اظهارداشت: با استفاده از تمام بضاعت وزارت متبوع برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات جامعه کارآفرینی استان استفاده خواهیم کرد.
مهرداد جهاندیده افزود: جشنواره کارآفرینان برتر هر سال با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور و انتخاب برترین آنها و معرفی به عنوان الگو به آحاد جامعه بویژه جوانان و ترویج برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: پس از اعلام فراخوان نام‌نویسی و طی شدن فرایند داوری‌ها بر اساس شیوه نامه اجرایی جشنواره، پنج کارآفرین برگزیده در سه بخش اقتصادی، صنعت، کشاورزی و خدمات از سراسر استان انتخاب و از آنها تجلیل شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در ادامه با بیان اینکه وزارت متبوع با شرح وظایف گسترده، پیشتاز در امر شفافیت است، تاکید کرد: شفافیت در هر سطح و انگیزه‌ای که رخ می‌دهد باید از آن استقبال کرد.
وی افزود: رویه مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در قبال جامعه کارآفرینی و کارفرمایی، رعایت اصل تفاهم و تعامل در کنار اجرای موازین و مقررات قانونی است تا جامعه کار و تولید استان در وضعیت تحریم‌های ظالمانه و فشار اقتصادی دشمنان، نقش خود را در استمرار استقلال اقتصادی کشور به خوبی ایفا کند.
در پایان این مراسم از غلام رضا ابراهیمی کارآفرین نمونه بخش صنعت و مدیرعامل شرکت فرآورده ای معدنی خاش، محمد رضا نشاطی کارآفرین نمونه بخش کشاورزی و مدیرعامل مجتمع صنعتی امیدیار، محمد رضا احسان فر کارآفرین نمونه بخش صنعت و مدیرعامل کارخانه سیمان سیستان و عباس دهواری کارآفرین نمونه بخش کشاورزی و مدیرعامل شرکت فرآوری و بسته بندی خرمای برکت دزک سراوان تجلیل شد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان تکریم و تجلیل کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان تکریم و تجلیل کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور سیستان و بلوچستان تکریم و تجلیل کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۷۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان

بارش شدید باران به شهر زابل سیستان و بلوچستان رسید.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • مراسم تجلیل از معلمان نمونه آستارا برگزار شد
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • تجلیل از ۱۵۰ معلم نمونه منطقه تبادکان مشهد
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد
  • کارگران نمونه و کارفرمایان سلامت محور سیستان و بلوچستان تجلیل شدند
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • معلم نمونه سیستان و بلوچستان از رمز موفقیت خود می‌گوید