Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم ملی بوکس گفت: نمی‌دانم ماجرای قرارداد ویلموتس چیست اما با این مبلغ می‌شد سرنوشت چند رشته را تغییر داد. تاریخ انتشار: 09:52 - 02 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۴۹۴۱۷

احسان روزبهانی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط تمرینات خود اظهار داشت: مثل سایر ورزشکاران من هم سعی کردم در این شرایط خاص تمریناتم را انفرادی دنبال کنم و آمادگی خود را حفظ کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعلا شرایط همین است تا ببینیم در آینده چه پیش می‌آید.

وی افزود: امیدوارم اردوها با رعایت شرایط خاص بهداشتی آغاز شود چون سایر کشور‌ها تمرینات را آغاز کردند و ما هنوز درگیر این هستیم که آیا شرایز بهتر می‌شود یا نه. شرایط بوکس با سایر رشته‌ها متفاوت است و نیاز به شروع تمرینات و مسابقات تدارکاتی داریم.

کاپیتان تیم ملی بوکس در خصوص قرارداد مارک ویلموتس که سوژه اصلی این روز‌های ورزش ایران است، گفت: تمام کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند که زیاد فوتبالی نیستم، اما از شنیدن مبلغ قرارداد ویلموتس سرم سوت کشید! تا جایی که شنیدم حدود ۱۷۰ میلیارد تومان باید به این مربی پول بدهیم تازه امکان جریمه هم وجود دارد.

روزبهانی تصریح کرد: کاش این مبلغ صرف فوتبالیست‌ها و چند فدراسیون المپیکی می‌شد تا می‌دیدم چقدر در روند موفقیت‌های یک رشته تاثیر خواهد داشت. نمی‌دانم ماجرای قرارداد ویلموتس چیست چون زیاد فوتبال را دقیق دنبال نمی‌کنم، اما با این مبلغ می‌شد سرنوشت چند رشته را تغییر داد.

بوکسور باتجربه ایران در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری چند اردوی تدارکاتی مشترک و تورنمنت تدارکاتی سطح بالا برای بوکس چقدر هزینه دارد؟ خیلی از رشته‌های دیگر هم شرایطی مشابه ما دارند، اما این اتفاق عجیب در قرارداد این مربی بلژیکی باعث شد تقریبا متوجه شویم چرا در رشته‌های انفرادی زیاد پول وجود ندارد. در هر حال امیدوارم همه چیز درست شود و دیگر شاهد این گونه قرارداد‌ها در ورزش کشور نباشیم.

بیشتر بخوانید: استکی مدیرفنی تیم‌های ملی بوکس شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی بوکس تیم ملی بوکس مارک ویلموتس احسان روزبهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی

در دومین روز رقابت‌های جوانان و امید بوکس آسیاریال چهار نماینده کشورمان مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز دوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا امروز(یکشنبه - 9 اردیبهشت ماه) در قزاقستان پیگیری شد و چهار ملی‌پوش تیم امید کشورمان موفق به شکست حریفان خود شدند.  

استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است

در رقابت‌های امروز، آرشام حسنی در وزن 48کیلوگرم از سد بوکسوری از کره‌جنوبی گذشت تا حریف نماینده هند در دور بعد شود.در وزن 57 کیلوگرم، نیما بیاتی در مصاف با نماینده فیلیپین به برتری دست یافت و حریف نماینده مغولستان در دور بعد شد.

امیرحسین پیشرو نیز در وزن 63.5 کیلوگرم مقابل نماینده سریلانکا به برتری دست یافت تا در دور بعد به مصاف نماینده ازبکستان برود. عیسی فردین نیز در وزن 71 کیلوگرم نماینده عراق را برد تا حریف بوکسوری از قزاقستان شود. 

روز گذشته نیز رضا فضلی در وزن 57 کیلوگرم رده سنی جوانان مقابل بوکسوری از امارات به پیروزی رسیده بود.

 در ادامه مسابقات، فردا(دوشنبه- 10 اردیبهشت ماه) رقابت‌های رده سنی جوانان پیگیری خواهد شد و در وزن 48 کیلوگرم هدی شعبان با حریفی از فیلیپین مسابقه خواهد داد و مهدی سلطانی نیز در وزن 54 کیلوگرم به مصاف نماینده مغولستان خواهد رفت.  

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • ویدیو/ وقف دانش‌بنیان به دنبال پیشرفت علم و رفاه مردم است
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • زلفی گل: افزایش ۳ برابری مبلغ قرارداد‌های استادان با صنایع/ میزان اختصاص گرنت به رساله‌های دکتری و طرح‌های تحقیقاتی اعلام شد 
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است