Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@05:38:37 GMT

بهره برداری از ۶ پروژه برق رسانی در لرستان

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۷۶۷۹

بهره برداری از ۶ پروژه برق رسانی در لرستان

فریدون خودنیا روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا به اشتغالزایی ۶۵ نفر در این طرح ها اشاره کرد و افزود: این طرح ها شامل  احداث شبکه فشار متوسط هوایی  روستای تنگ محمد حاجی، احداث شبکه فشار متوسط هوایی روستای ده ترکان، احداث فیدر جدید ویسیان، برق رسانی به روستای دارابی، برق رسانی به روستای حسین آباد و احداث خطوط ۲۰ کیلوولت منطقه رودبار واقع در حاشیه سد سیمره  هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی تصریح کرد: با توجه به جابجایی روستای تنگ محمد حاجی،  شبکه فشار متوسط هوایی با حجم عملیاتی اجرایی ۱.۶ کیلومتر  و شبکه فشار متوسط هوایی روستای "ده ترکان" شهرستان بروجرد  برای رفع حریم زمین های کشاورزی و تامین برق مطمئن، با حجم عملیاتی هفت کیلومتر انجام شد.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: همچنین در راستای تامین برق و افزایش پایداری شهر، فیدر جدید بخش ویسیان با حجم عملیاتی هشت کیلومتر و تامین اعتبار بیش از ۸۲۹ میلیون تومان  به بهره برداری خواهد رسید.

 خودنیا با اشاره به تامین برق روستاهای فاقد برق مناطق محروم افزود: همزمان با هفته دولت روستای دارابی شهرستان کوهدشت با حجم عملیاتی ۳.۵کیلومتر شبکه فشار متوسط،۳۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و یک دستگاه ترانس ۲۵ و روستای حسین آباد شهرستان نورآباد با حجم عملیاتی ۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و یک دستگاه ترانس ۲۵ برق رسانی خواهند شد.

وی ادامه داد: به منظور تامین برق روستاهای حاشیه دریاچه سد سیمره از طریق شبکه‌های برق لرستان، خطوط ۲۰ کیلوولت منطقه رودبار واقع در حاشیه سد با حجم عملیاتی اجرایی ۹ کیلومتر و اعتبار ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان بهره برداری می شود.

۶۲۵ هزار مشترک برق شهری و روستایی در لرستان وجود دارد.

هفته دولت به مناسبت شهادت شهیدان رجایی و باهنر از دوم شهریور آغاز می شود.

برچسب‌ها هفته دولت توسعه ایران اختصاصی ایرنا توسعه روستایی لرستان برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت توسعه ایران اختصاصی ایرنا توسعه روستایی لرستان برق هفته دولت توسعه ایران اختصاصی ایرنا توسعه روستایی لرستان برق شبکه فشار متوسط هوایی حجم عملیاتی تامین برق برق رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۷۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، منصور فلاحتی گفت: به منظور مدیریت فشار و تقسیم عادلانه آب در شبکه توزیع آب این روستا یک عدد شیر گلوپ و دو عدد شیر قطع و وصل نصب شد.   او به احداث حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب این روستا اشاره کرد و افزود: با اجرای این عملیات ۱۳۰ خانوار روستای توتک از توابع بخش ایثار مروست با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ نفر از بهبود فشار آب برخوردار شدند.   مدیر امور آبفای مروست ادامه داد: عملیات اجرایی شبکه توزیع آب روستای توتک با اعتباری حدود یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی به اتمام رسید.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بسیج سازندگی آب شرب ۲۳۲ روستای اردبیل را تامین کرد
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان