Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه دبیر هیات تیراندازی کرمانشاه گفت: طی نامه‌ای به فدراسیون آمادگی هیات کرمانشاه را برای حضور در لیگ برتر تیراندازی اهداف پروزای اعلام کرده‌ایم.

آرش نیکبخت در گفت و گو با ایسنا، از برگزاری رقابت‌های لیگ برتر اهداف پروازی کشور بعد از یازده سال خبرداد و اظهار کرد: باتوجه به استعدادهایی که استان در این رشته دارد، در نامه ای به فدراسیون آمادگی خود را برای حضور در این رقابت ها اعلام کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بااشاره به اعلام آماگی 9 تیم از استان‌های مختلف برای حضور در این رقابت‌ها، تصریح کرد: طبق برنامه ریزی فدراسیون رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی اهداف پروازی  اواخر شهریور یا اوایل مهر در سایت مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد.

دبیر هیات تیراندازی کرمانشاه درخصوص تامین هزینه‌های حضور تیم کرمانشاه در این رقابت ها هم گفت: جمعا به حدود 250 میلیون تومان اعتبار برای حضور در لیگ نیاز داریم که قرار بود بخشی از آن را هیات و بخشی را نیز با جذب اسپانسر بتوانیم تامین کنیم، برای همین تلاش‌های زیادی کردیم تا بتوانیم یک اسپانسر جذب کنیم که متاسفانه کسی قبول نکرد و اجبارا بخشی از هزینه‌ها توسط خود ورزشکاران تامین خواهد شد.

وی در ادامه اعلام کرد: باتوجه به وجود تیراندازان مطرحی که در استان داریم، می‌توانیم در این رقابت‌ها جایگاه کرمانشاه در رشته اهداف پروازی را نشان دهیم.

نیکبخت در ادامه گفت: بخشی از اعتبارات احداث سایت اهداف پروازی کرمانشاه تامین شده و تجهیزات مورد نیاز را هم خریداری کرده ایم.

وی تاکید کرد: حدود هفت سال است پروژه احداث سایت اهداف پروازی کرمانشاه در دهکده المپیک در دستورکار قرار گرفته، اما در این مدت اعتبارات آن تخصیص پیدا نمی‌کرد و پروژه عملیاتی نمی‌شد، تا اینکه اخیرا با پیگیری‌های رئیس هیات استان و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان بخشی از اعتبار احداث این پروژه تخصیص پیدا کرد.

به گفته این مسئول، پروژه سایت اهداف پروازی کرمانشاه شهریور امسال کلنگ زنی خواهد شد و در صورت تامین مابقی اعتبار مورد نیاز، تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیراندازی اهداف پروازی كرمانشاه لیگ برتر تیراندازی رقابت ها اهداف پروازی برای حضور لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۷۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت، بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام و ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی تقدسی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هویزه ادامه داد: مأموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و دو تیغه خشاب به کار رفته را در صحنه تیراندازی کشف کردند.

تقدسی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

کد خبر 748832

دیگر خبرها

  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • اضافه شدن ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور
  • ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • ملی پوشان اهداف پروازی با دست خالی از قطر بازگشتند
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه