Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-04@02:29:43 GMT

کرونا دیگر مهمان ما نیست، صاحبخانه است

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۷۷۱۶

کرونا دیگر مهمان ما نیست، صاحبخانه است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، کامران آقاخانی اظهار داشت: تا زمانی که درمان قطعی یا واکسنی برای ویروس کرونا ساخته شود، باید کار و زندگی و آموزش و درمان را بر این پایه برنامه‌ریزی کنیم.

وی افزود: در ماه های گذشته از نزدیک شاهد جانفشانی کادر درمان بودم. واقعیت تلخ این است که کادر درمان مستهلک شده است و اگر حمایت نشوند، از ادامه فعالیت ناتوان خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمایت از کادر درمان فقط مالی نیست. این کمک چیزی نیست جز رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی.

آقاخانی گفت: پرستاری که با ماهانه ۳ تا ۴ میلیون دریافتی، ۱۵ شیفت در بخش کرونا دارد، تنها به دلیل عشق به کار خود و سوگندی که یاد کرده، ثابت‌قدم باقی مانده است.

وی افزود: به جرات می گویم اگر مردم یک ماه به طور جدی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و پیشگیری های لازم را انجام دهند، این بیماری به سرعت محدود می‌شود و تعداد مبتلایان از تعداد انگشتان دست هم کمتر خواهد شد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار داشت: متاسفانه تا زمانی که این بیماری جدی گرفته نشود و مردم هم در مراسم عروسی، عزا و تجمعات شرکت کنند و برنامه مسافرت‌ها هم برقرار باشد و در استفاده از ماسک سهل‌انگاری کنند، این بیماری با همین شدت باقی خواهد ماند و جولان خواهد داد و به راحتی عزیزان ما را به کام مرگ می‌کشاند.

کد خبر 542734 برچسب‌ها بهداشت عمومی كرونا در ايران بیماری - بیمارستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بهداشت عمومی كرونا در ايران بیماری بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۷۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف داروی جدید برای درمان بیماری MS (فیلم)



منبع:پیج dr.neurosafari

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم) داروی خانگی برطرف کردن کم خونی و کبد چرب (فیلم) تفاوت اگزما و قارچ پوستی (فیلم)

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان
  • کشف داروی جدید برای درمان بیماری MS (فیلم)
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • بهداشت حرفه ‌ای عمر مفید کارگران را افزایش می‌دهد
  • دستاورد تجمعات دانشجویان آمریکایی شفاف شدن چهره غرب است
  • مرگ ۳ میلیون کارگر در جهان در پی حوادث و امراض/ ۵ شغل پرخطر