Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مسئولان باشگاه برای حل مشکلات مالی بیش از ده بار ما را سر کار گذاشتند. - اخبار ورزشی -

احمد الجبوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص وضعیت بحرانی نفت مسجدسلیمان و اینکه بازیکنان دست به اعتصاب زده‌اند گفت: ما قبل از بازی با پارس‌جنوبی تصمیم داشتیم که بازی نکینم اما حرف وحدیث‌هایی درست شد که می‌خواهیم به این تیم ببازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی تیم‌های دیگر هم اگر سقوط می‌کردند دنبال بهانه بودند به همین دلیل و برای حفظ آبرو و شخصیت خودمان تصمیم گرفتیم بازی کنیم و بازی را هم بردیم. بعد از این بازی اما تصمیم گرفتیم تا زمانی که پول ندهند تمرین نکنیم و هنوز هم چیزی تغییر نکرده است.

وی ادامه داد: قرار بود چک تاریخ 28 مرداد ماه پاس شود که این اتفاق رخ نداد. آقای تارتار هم بعد از بازی در رختکن به بچه‌ها گفت که دیگر در این تیم نخواهد ماند. ما تا زمانی که پول نگیریم، تمرین نمی‌کنیم و اگر هم قرار باشد برابر تراکتور بازی کنیم بدون تمرین به تبریز خواهیم رفت. مسئولان نسبت به خواسته ما بی‌تفاوت هستند و این بسیار بد است. ما 9 ماه است که پول نگرفته‌ایم. می‌دانیم که نمی‌خواهند به ما پول بدهند ولی هیچ وقت نخواستیم که بی‌احترامی کنیم یا دست به کارهای دیگر بزنیم.

الجبوری تصریح کرد: با وجود مشکلات زیادی که داشتیم هیچ وقت کم نگذاشتیم و نتایج خوبی هم گرفتیم ولی هیچ‌کس به فکر ما نبود. ما خانواده داریم و هزار مشکل را باید حل کنیم، در فصلی که گذشت واقعا دیوانه شدیم و نمی‌دانم چرا هیچ کس به فکر حل مشکلات ما نیست. من با این وضعیت برای فصل بعد حتی اگر در خانه هم بنشینم در نفت مسجدسلیمان نمی‌مانم.

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط نفت مسجدسلیمان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط نفت مسجدسلیمان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اتفاق عجیب در حاشیه فینال لیگ اروپا؛ بازیکن سویا خطاب به کونته: بیا ببینم موهایت واقعی است یا کلاه‌گیس! + عکس ۲ ژوپیلر لیگ بلژیک| نخستین پیروزی آنتورپ برابر خنت در شب نیمکت‌نشینی بیرانوند و محمدی ۳ حضور رامین رضاییان در جمع ۱۱ بازیکن برتر لیگ ستارگان قطر + عکس ۴ آبشک: با این همه زحمت، پنجم شدن هیچ فایده‌ای نداشت/ کار کردن با نکونام سخت است ۵ ساری از فسخ قرارداد با یوونتوس خودداری کرد ۶ ژوپیلر لیگ بلژیک| بازگشت شارلوا به صدر جدول با گل کاوه رضایی روی پاس قلی‌زاده ۷ فلیک: خط دفاع پاری‌سن‌ژرمن هم مانند خط هجومی‌اش قوی است/ سبک بازی‌مان را در فینال تغییر نمی‌دهم ۸ راهی که صیادمنش رفت؛ مسیری که پیش روی قائدی است مهمترین اخبار ورزشی راهی که صیادمنش رفت؛ مسیری که پیش روی قائدی است سهرابیان: کمک هزینه پرداختی به قایقرانان در حد حقوقشان است/ تعطیلی اردوها چیزی جز ضرر ندارد سوریان؛ مدیر نامحسوس تیم‌های ملی فرنگی تا المپیک توکیو قاسمی‌نژاد: نکونام می‌تواند در اروپا مربیگری کند/ ثابت کردیم همه‌چیز پول و ستاره نیست مهمترین اخبار تسنیم سیدحسن نصرالله: وظیفه ما دفاع از کشور و ملتمان است/ برای جانفشانی آماده‌ایم حزب‌الله لبنان یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی را ساقط کرد عراق| هشدار درباره عواقب عدم‌اجرای مصوبه اخراج نظامیان آمریکایی لاوروف: تلاش‌های ضدایرانی آمریکا، به رسوایی جدی در شورای امنیت می‌انجامد نامه "حاجی بابایی" به "زنگنه" و "دژپسند" درباره فروش سلف نفتی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۷۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) وضع ناگوار حاشیه‌نشین‌های مرادآباد

(تصاویر) وضع ناگوار حاشیه‌نشین‌های مرادآباد

دیگر خبرها

  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!
  • سروش و خدابنده یک رقیب جدید پیدا کردند!
  • دخیا همراه با ولا و ماتا به دنبال یک تجربه جدید
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • ایران آقای فوتسال آسیا است/ جوان‌ها سنگ تمام گذاشتند
  • (تصاویر) وضع ناگوار حاشیه‌نشین‌های مرادآباد
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء