Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، عالِمی را پیدا نمی‌کنید که در طول تاریخ عملکرد درخشانی داشته باشد اما با زیارت عاشورا مأنوس نباشد. زیارتی که بسیاری از بزرگان پیشرفت معنوی و طی کردن درجات عرفانی خود را مدیون خواندن آن دانستند. زیارت عاشورا حاوی مطالب فراوانی است. متن این زیارت ابتدا با سلام به اهل بیت (ع) آغاز و به لعن علیه دشمنان اهل بیت (ع) ختم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

رموز سلام‌های ابتدایی زیارت عاشورا + فیلم

در نظر داریم که محرم امسال، متن زیارت عاشورا را کمی بیشتر مورد بررسی قرار دهیم و به ابعاد مختلف آن توجه کنیم که در ۱۰جلسه مجموعه تلاش‌های ما با عنوان «آموزه‌های عاشورایی» تقدیم حضور شما مخاطبان می‌شود. در خصوص آموزه‌های عاشورایی با حجت الاسلام و المسلمین تبریزی کارشناس مذهبی و پژوهشگر دینی گفت‌وگو کردیم.

حجت الاسلام و المسلمین تبریزی در این جلسه از آموزه‌های عاشورایی، به مقام تسلیم اشاره کرد.

وی بیان کرد:در جلسه اول آموزه‌های عاشورایی به موضوع شناخت امام اشاره کردیم. پس از شناخت امام موضوع تسلیمِ فرمان امام بودن، مطرح می‌شود. تسلیم اوامر امام بودن، تبعیت از امام را به همراه دارد. آنچه که باعث شد عده‌ای یار امام باشند و عده‌ای دشمن حضرت، تبعیت نکردن بود. عده‌ای هم در کربلا بودند، اما نتوانستند تا پایان با ایشان بمانند. مواردی هست که باعث می‌شود انسان تا پایان با پیشوایش بماند و از ایشان دور نشود.

در ادامه می‌توانید ویدئو صحبت‌های حجت الاسلام و المسلمین تبریزی در این خصوص مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم 99 آموزه های عاشورایی زیارت عاشورا عده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۷۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و ششم لیگ برتر| شوک یک نیمه‌ای ذوب‌آهن به استقلال در آزادی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در پایان ۴۵ دقیقه اول ذوب‌آهن یک بر صفر برنده شود.

داور: کوپال ناظمی

اخطار: ایمان سلیمی (استقلال)

گل: مجید علیاری (ذوب‌آهن)

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی (۴۲- میلاد فخرالدینی)، مهرداد محمدی، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند، ابوالفضل جلالی، جلال الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو.

ترکیب ذوب‌آهن: محسن فروزان، امیرحسین جدی، محمد قریشی، محمدجواد محمدی، کمال کامیابی‌نیا، گریگول چابرادزه، فریبرز گرامی، مجید علیاری، شایان مصلح، محمدحسین اسلامی و فردین یوسفی.

در حالی که استقلال بازی هجومی را در دستور کار داشت روی یک غفلت و تیزچنگی علیاری که همراه با توپ‌ربایی بود، ذوب‌آهن به گل برتری رسید. بعد از آن استقلال فشار زیادی آورد اما نتوانست گل خورده را جبران کند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ دختران دانشجو در حرم حضرت معصومه(س) + تصاویر
  • فضائل و برکات وجودی حضرت فاطمه معصومه(س)
  • کنگره جهانی امام رضا(ع) رسانه‌ای برای بیان ظرفیت جهانی شدن سیره و آموزه‌های رضوی
  • پیام تسلیت سخنگوی شهرداری تهران در پی درگذشت مرحوم تبریزی
  • در گذشت خبرنگار باسابقه صداوسیما
  • حسین تبریزی درگذشت
  • اراده تحول‌گرایی و تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب اسلامی
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| شوک یک نیمه‌ای ذوب‌آهن به استقلال در آزادی
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)