Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: روز شنبه یک نوار صوتی محرمانه منتشر شد که نشان می‌داد خواهر دونالد ترامپ چندان نظرات مناسبی در مورد برادرش ندارد. براساس این نوار، «ماریان ترامپ باری» خواهر دونالد ترامپ او را فردی دروغگو و ظالم توصیف کرده که به خاطر عدم اعتقاد به برخی اصول، نمی‌توان به وی اعتماد کرد.

بنابر گزارش خبرگزاری فرانسه، صدای خواهر ترامپ در این نوار نشان می‌دهد که او به خاطر سیاست‌های برادرش در مورد مهاجران به خصوص جدا کردن کودکان مهاجر از خانواده‌هایشان به شدت عصبانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نوار که اولین بار، واشنگتن پست آن را منتشر کرده ماریان ترامپ تاکید می‌کند برادرش «تن‌ها به فکر منافع خودش است و به هیچ چیزی پایبند نیست؛ فقط به توییت‌هایش و دروغ‌هایش اعتقاد دارد؛ اوه خدای من».

این اولین بار نیست که اعضای خانواده و فامیل ترامپ علیه او صحبت یا اقدامی انجام می‌دهند. ماری ترامپ فرزند برادر بزرگتر دونالد ترامپ نیز به تازگی کتابی علیه او منتشر کرده که ۹۵۰ هزار نسخه آن به فروش رفته است. ماری ترامپ در این کتاب به کلاهبرداری‌ها و تقلب‌های مالیاتی عموی خود اعتراض کرده است.

ماریان در قسمت دیگری از این نوار صوتی برادرش را فردی ظالم و ستمگر توصیف می‌کند، چون کودکان مهاجر و بی‌گناه را از خانواده‌هایشان جدا کرده است. او در قسمت دیگری به تقلب ترامپ در آزمون دانشگاه پنسیلوانیا نیز اشاره می‌کند. پیشتر شایع شده بود که ترامپ برای شرکت در آزمون این دانشگاه به یک نفر دیگر پول داده بود تا به جای او امتحان دهد. ماریان ترامپ در این قسمت از نوار می‌گوید حتی نام آن مرد را نیز به یاد دارد.

کاخ سفید هنوز در مورد افشای این نوار اظهارنظری نکرده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ترامپ خواهر ترامپ کاخ سفید مالیات صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۸۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام «القسام» به خانواده‌های اسرای صهیونیست

درپی اظهارات جنگ طلبانه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و تاکید وی بر حمله قریب‌الوقوع به «رفح»، گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس پیامی را برای خانواده‌های اسرای صهیونیست ارسال کرد.

به گزارش مشرق، گردان‌های عزالدین القسام امروز (سه شنبه) در پیامی کوتاه خطاب به خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه، تاکید کرد: به دلیل منافع نتانیاهو فرزندان شما همچنان در اسارت هستند.

شاخه نظامی حماس همچنین در پیامی هشدار آمیز به صهیونیست‌ها به زبان های عربی و عبری خاطرنشان کرد: زمان درحال تمام شدن است و کابینه شما دروغ می‌گوید.

این پیام پس از آن ارسال شد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی در جریان دیدار با خانواده‌های اسرای صهیونیست از آغاز حمله زمینی به «رفح» در جنوب نوار غزه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

خانواده‌های اسرای صهیونیست نگران کشته شدن فرزندان خود در صورت حمله ارتش رژیم اشغالگر به رفح هستند.

مقامات رژیم صهیونیستی مدتی است که تهدید به انجام حمله زمینی به رفح می‌کنند اما در نتیجه فشارهای بین‌المللی تا به این لحظه اقدام به این کار نکرده‌اند.

پس از گذشت ۲۰۷ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۷ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • تمجید دونالد ترامپ از دستگیری دانشجویان معترض 
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • پیام «القسام» به خانواده‌های اسرای صهیونیست
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • حدیث میرامینی ، بازیگر : مردم می‌گویند با این تلویزیون دروغگو همکاری نکن!