Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس این گزارش، عبدالغفور لیوال در نشست همکاری های تجاری افغانستان و استان کرمان ایران با تشریح کرمان به عنوان استان مهم برای افغانستان از نظر میزبانی بیشترین مهاجران، از شرایط کار و زندگی مهاجران افغانستانی در کرمان استقبال کرد و اقدامات برای میزبانی از مهاجران افغانی در این استان را ستود.
وی در سفر خود به استان کرمان ایران، این استان را مکانی زیبا و جالب توصیف کرد و در بازدید سال گذشته خود از سیرجان، رفسنجان، معادن مس و باغ های پسته از مهمان نوازی کرمان استقبال و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده دیپلماتیک افغانستان در تهران با بیان اینکه استان کرمان از نظر بیشترین تعداد مهاجران افغان برای افغانستان از اهمیت زیادی برخوردار است، اعلام کرد که همه مهاجران افغان از شرایط کار و زندگی در این استان راضی هستند و از همکاری خوب اداره مهاجرین خارجی این استان ابراز رضایت می کنند.

براساس این گزارش، محمد جواد فدایی استاندار استان کرمان نیز از طرف خود به شباهت های ایران و افغانستان از نظر مذهب، زبان و مرزهای مشترک اشاره کرد و افزود: "ما با افغانستان روابط خوبی داریم و امیدوارم با افتتاح اتاق بازگانی بازگانی کرمان و افغانستان همکاری های دوجانبه بیشتری تسهیل شود و در نتیجه تجارت و سرمایه گذاری بین ما نیز توسعه یابد."

استاندار کرمان اقامت افغان ها در ایران را مسئله دوجانبه توصیف کرد و توضیح داد: استان کرمان نیز برای تأمین برخی از نیازهای خود آماده سرمایه گذاری در این کشور همسایه است.
 

برچسب‌ها مهاجران افغانستان اتاق مشترک بازرگانی پروندهٔ خبری هفته دولت ۹۹ ؛ روحانی چه گرفت و چه می دهد؟

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاجران افغانستان اتاق مشترک بازرگانی مهاجران افغانستان اتاق مشترک بازرگانی مهاجران افغان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۸۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت های فوتسال جام ملت های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

کد خبر 6090520

دیگر خبرها

  • یک میلیون مهاجر افغان از ترس اخراج پنهان شده اند
  • باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران
  • شادی فوتسالیست‌های افغان با صادق بوقی
  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران
  • افزایش نقش چین برای استخراج معادن افغانستان
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • رایزن فرهنگی جدید ایران در کاراکاس فعالیت خود را آغاز کرد
  • دیپلمات افغان: جهان به سمت تعامل با کابل پیش می‌رود
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان