Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-چندین پروژه عمرانی و رفاهی با مشارکت سپاه و شهرداری با هدف ارائه خدمات مطلوب به ساکنان مناطق حاشیه‌ای به‌ویژه نواحی منفصل شهری سنندج اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، جلسه مشترک مجموعه فرماندهی سپاه و مدیران شهرداری سنندج صبح امروز با هدف برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات به ساکنان نواحی منفصل شهری در این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حشمت‌الله صیدی، شهردار سنندج ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت؛ از اجرای چندین پروژه عمرانی و رفاهی با مشارکت سپاه و شهرداری با هدف ارائه خدمات مطلوب به ساکنان مناطق حاشیه‌ای به‌ویژه نواحی منفصل شهری این شهرستان خبر داد و  اظهار داشت: خوشبختانه در دو سال اخیر نیز با انجام فعالیت‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی شاهد رضایت نسبی شهروندان از مجموعه شهرداری بوده‌ایم.

وی گفت: برقراری عدالت نسبی، برخورداری از خدمات رفاهی و زیرساخت‌های عمرانی در سطح شهر و ارائه خدمات ویژه به ساکنان مناطق حاشیه‌ای؛ همواره در اولویت فعالیت‌های این شهرداری بوده و هست.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: در این دو سال پروژه‌های خوبی در نواحی منفصل شهری صورت گرفته و امسال باید به نواحی منفصل شهری و مناطق حاشیه‌ای توجه ویژه‌ای شود چراکه مشکلات فراوانی در این مناطق وجود دارد.

وی به وجود ساخت و سازهای غیرمجاز در ناحیه منفصل شهری نایسر و جمعیت زیاد آن اشاره کرد و افزود: در سال گذشته با همکاری دستگاه‌های اجرایی اقدامات مناسبی به‌منظور جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و کوتاه کردن دست دلالانی که با جان و مال مردم بازی کرده، صورت گرفته است.

صیدی رفع مشکلات در نواحی منفصل، شهرک‌ها و مناطق حاشیه‌ای کم برخوردار را نیازمند همکاری تمام دستگاه‌ها دانست و تصریح کرد: امیدواریم همه مسئولان در این راستا سپاه و شهرداری را کمک کنند.

مشکلات مردم نایسر سنندج به فراموشی سپرده شده‌ است + فیلممحرومیت مردم "ننله" سنندج از ابتدایی‌ترین امکانات شهری + فیلم

سپاه به مشکلات حاشیه‌نشینان سنندج رسیدگی می‌کند

سرهنگ حسن عسگری، فرمانده سپاه شهرستان سنندج نیز در این جلسه با اشاره به اینکه جمعیت حاشیه شهر سنندج بیشتر از جمعیت داخل شهر است؛ اظهار داشت: همین امر خود موجب بروز مشکلات فراوانی در این نواحی شده است.

وی از اجرای طرح کرامت در 11 محله نواحی منفصل شهری خبر داد و گفت: این اقدام در راستای کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی همچون اعتیاد، جمع‌آوری فروشندگان مواد مخدر و طلاق بوده است.

فرمانده سپاه شهرستان سنندج خاطرنشان کرد: رویکرد طرح کرامت در سطح محلات بیشتر فرهنگی بوده و در کنار آن، اجرای پروژه‌های عمرانی و تفریحی مانند احداث پارک‌های درون محلی، فضاهای سبز و فضاهای فرهنگی نیز می‌تواند در کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی اقدام مؤثر و کارآمدی باشد.

سرهنگ عسگری عنوان کرد: بودجه‌هایی برای ارائه خدمات به مناطق حاشیه‌ای به ویژه نایسر، ننله، تقتقان، کانی‌کوزله، گریزه و ننله در نظر گرفته شده است.

در ادامه این جلسه؛ برخی از مدیران مناطق، نواحی و رؤسای سازمان‌های تابعه شهرداری نیز به بیان برخی از مشکلات سطح شهر پرداختند و سپس مقرر شد که چندین طرح عمرانی، خدماتی و رفاهی با مشارکت سپاه و شهرداری سنندج در مناطق حاشیه‌ای و نواحی منفصل شهری سنندج اجرا شود.

انتهای پیام/481/ ت

R7848/P/S6,66/CT7 بیشتر بخوانید... رسمیت دادن به پروسه بیمارگونه حاشیه نشینی تبعات منفی زیادی برای کرمان داشت روند مقابله با حاشیه نشینی در استان کرمان خوب نیست واکنش فتاح به حاشیه نشینی در چابهار: بی‌تفاوت شده‌ایم/آقای فرماندار ساکت ننشینید+عکس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رسمیت دادن به پروسه بیمارگونه حاشیه نشینی تبعات منفی زیادی برای کرمان داشت روند مقابله با حاشیه نشینی در استان کرمان خوب نیست واکنش فتاح به حاشیه نشینی در چابهار: بی‌تفاوت شده‌ایم/آقای فرماندار ساکت ننشینید+عکس پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| بازگشت صیادان آزاد شده به بلوچستان/ شادی مردم و خانواده‌ها بعد از ۶ سال انتظار ۲ روایت عضو هیئت رئیسه مجلس از تلاش نمایندگان برای بهبود وضع اقتصادی مردم / برای بهبود معیشت ‌تا پاسی از شب در مجلس حضور داریم ۳ سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: در تلاشیم سال آینده‌ کنکور را حذف کنیم / شرایط آموزش دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید ۴ جزئیات بازداشت گسترده اعضای شورای‌شهر و مدیران سابق شهرداری ساری/ متهمان "پرونده سلمانشهر" دستگیر شدند ۵ عضو کمیسیون حقوقی مجلس: فعل و انفعالات بازار بورس قابل اعتماد نیست ۶ جزئیات جدید از طرح جدید سهمیه‌بندی بنزین / یارانه انرژی به افراد نیازمندتر تعلق می‌گیرد ۷ ناگفته‌هایی از فرمانده افسانه‌ای گردان ۱۵۴ حضرت علی اکبر(ع) / چه کسی تنگه احد را برای اسلام حفظ کرد؟ ۸ محرم ‌هیئت کجا بریم؟ + نشانی هیئت‌های عزاداری کرج مهمترین اخبار استانها نفت‌خیزترین منطقه ایران در حسرت "آب" / لوله انتقال آب به روستاهای ‌رامشیر شکسته شد + فیلم طرح ویژه مجلس برای تامین کالاهای اساسی اقشار آسیب‌پذیر / کارت اعتباری برای خرید ۲۰ قلم کالا‌ در اختیار ۷ دهک قرار‌ می‌گیرد گزارش ویدئویی| ماه محرم متفاوت در کاشان / لبیک هیئات مذهبی به فرمایشات رهبری در برگزاری عزاداری انهدام باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر به مرکز کشور/ ۱.۵ تن مواد مخدر کشف شد مهمترین اخبار تسنیم سیدحسن نصرالله: وظیفه ما دفاع از کشور و ملتمان است/ برای جانفشانی آماده‌ایم حزب‌الله لبنان یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی را ساقط کرد عراق| هشدار درباره عواقب عدم‌اجرای مصوبه اخراج نظامیان آمریکایی لاوروف: تلاش‌های ضدایرانی آمریکا به رسوایی جدی در شورای امنیت می‌انجامد نامه "حاجی‌بابایی" به "زنگنه" و "دژپسند" درباره فروش سلف نفتی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نواحی منفصل شهری حاشیه نشینی مناطق حاشیه ای سپاه و شهرداری ارائه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۸۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم گفت: برنامه پیشگیری از تنبلی چشم سال گذشته در بین ۱۶۲ هزار و ۶۸۲ نفر از کودکان ۳ تا ۶ استان اجرا شد.

پروین محمدپوری، با اشاره به برنامه های اجرایی معاونت پیشگیری بهزیستی استان در سال گذشته افزود: در این مدت پنج هزار و ۱۲۳ تماس با دفتر مشاوره و خدمات روانشناختی بهزیستی برای مشاوره تلفنی با خط ۱۴۸۰ انجام و همچنین طرح آگاه‌سازی با تأکید ویژه بر خود مراقبتی برای یکهزار و ۳۳۱ نفر از دختران و زنان استان از سوی دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی اجرا شد.

محمدپوری، با بیان اینکه مأموریت اصلی دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی، توانمندسازی افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی است،اظهارکرد: ارائه خدمات تخصصی به موقع به گروههای هدف، مطالعه و تحلیل وضعیت موجود آسیبهای اجتماعی، ارائه راهکار لازم به نهادهای مربوطه و شناسایی مناطق آسیب زا در انجام مداخلات لازم از اهداف دفتر آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی، با اشاره به فعالیت اورژانس اجتماعی استان در سال گذشته هم گفت: در این مدت ۹ هزار و ۶۵۳ تماس شامل اختلالات حاد خانوادگی، کودک آزاری، سالمند آزاری، همسرآزاری و معلول آزاری با اورژانس اجتماعی استان برقرار شد که از این تعداد سه هزار مورد پذیرش مداخله انجام و پنج هزار نفر از خدمات سیار بهره مند شدند.

دیگر خبرها

  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان