Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@16:40:00 GMT

۳۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در مهدی‌شهر افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۹۰۳۴

۳۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در مهدی‌شهر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا میقانی صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به مناسبت هفته دولت از طریق فضای مجازی اظهار داشت: درمجموع ۳۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در مهدی‌شهر به مناسبت هفته دولت بهره‌برداری می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه ۴۱ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه‌ها هزینه شده است، افزود: ۳۰ پروژه در حوزه عمرانی بااعتبار ۴۰ میلیارد تومان و دو پروژه در حوزه اقتصادی بااعتبار یک میلیارد تومان قابل‌افتتاح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ پروژه در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود

فرماندار مهدی‌شهر با اشاره به اینکه افتتاح پروژه‌های آب و فاضلاب و ساختمان شورای شهر درجزین از شاخص‌ترین پروژه‌های قابل‌افتتاح در این منطقه است، خاطرنشان کرد: درمجموع شش پروژه در این هفته کلنگ زنی خواهد شد.

میقانی بابیان اینکه پنج پروژه در حوزه عمرانی است که بااعتبار ۲۵۵ میلیارد تومان اجرایی می‌شود، یادآور شد: یک پروژه بااعتبار ۲۰ میلیارد تومان در حوزه اقتصادی کلنگ زنی خواهد شد.

وی آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث سد فینسک بااعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان را از شاخص‌ترین پروژه‌های این شهرستان برشمرد و گفت: ساختمان فنی و حرفه‌ای مهدی‌شهر با سه میلیارد تومان اعتبار نیز در این هفته کلنگ زنی خواهد شد.

افتتاح پروژه‌های ناتمام تا دهه فجر سال جاری

فرماندار مهدی‌شهر در ادامه با تأکید بر اینکه پروژه‌های زیادی در این شهرستان وجود دارد که افتتاح و بهره‌برداری از آن‌ها به‌عنوان یک دغدغه مهم از سوی مردم پیگیری می‌شود، اضافه کرد: پروژه‌های ناتمام با پیشرفت فیزیکی بالا طی ایام دهه فجر سال جاری افتتاح خواهد شد.

میقانی بابیان اینکه بیمارستان ۸۵ تخت خوابی مهدی‌شهر با ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی در ایام دهه مبارک فجر بهره‌برداری می‌شود، یادآور شد: منتظر تکمیل و خریداری تجهیزات بهداشتی و پزشکی این بیمارستان هستیم که با مساعدت وزارت بهداشت و درمان به‌سرعت بهره‌برداری می‌شود.

وی گفت: کتابخانه عمومی مهدی‌شهر نیز از دیگر مطالبات به‌حق مردم این منطقه است که عملیات عمرانی احداث ساختمان این کتابخانه به پایان رسیده و اکنون در مرحله تجهیز آن قرار داریم.

فرمانداری مهدی‌شهر با تأکید بر اینکه پروژه راه مهدی‌شهر به شهمیرزاد نیز از سال ۹۰ آغازشده است که به دلایل مختلفی در قسمت پیچ دربند دچار مشکلاتی هستیم، تصریح کرد: تا پایان آذرماه سال جاری تعریض پیچ دربند و ایمن‌سازی این نقطه انجام می‌شود.

کد خبر 5005919

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دولت پروژه عمرانی محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم شیراز مراسم عزاداری بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی ستاد ملی مقابله با کرونا میلیارد تومان بهره برداری مهدی شهر کلنگ زنی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۹۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان عصر دوشنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی سعدآباد خواستار تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و یا در حال اجرا شد.

وی بر تکمیل فاز اول محور سعدآباد به وحدتیه، بهره برداری مجدد از پمپاژ نخلستان یک و دیگر پروژه‌های مورد بازدید با رعایت مسائل فنی و سرعت در اجرای کار در کمترین زمان ممکن تاکید کرد.

فاز اول محور سعدآباد به وحدتیه، پمپاژ نخلستان ۱ سعدآباد، سد انحرافی سرقنات، دره فصلی شهر وحدتیه، پل در حال اجرا درود گاه و کانال آبیاری نخیلات درود گاه از جمله پروژه هایمه مورد بازدید معاون امور هماهنگی و عمرانی استاندار بوشهر و هیئت همراه قرار گرفتند.

تسریع در تکمیل پروژه‌های در دست اجرا در سطح بخش سعدآباد و شروع به کار مجدد پمپاژ نخلستان ۱ جهت بهره وری آبیاری نخیلات منطقه ۴ از جمله موارد مورد تأکید معاون عمرانی استاندار بوشهر و هیأت می‌توان اشاره کرد.

بخشدار سعدآباد در این بازید ضمن برشمردن خدمات دولت سیزدهم و جایگاه استفاده از نظرات مردم در تسریع تحقق مطالبات قانونی، ابراز امیدواری و تشکر خود را نسبت به اهتمام مجموعه مدیریتی ارشد استان بوشهر، شهرستان دشتستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

حمزه امین نژاد خدمت به مردم با روحیه جهادی و شفاف سازی را از اصلی ترین مؤلفه ارتباط دولت و مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

کد خبر 6098847

دیگر خبرها

  • ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در دو سال نیم گذشته به بهره برداری رسید
  • ۱۱۰۰ پروژه عمرانی با ۱۸۸ هزار میلیارد تومان تکمیل شد
  • از فصل گرما بدون خاموشی تا سرعت گرفتن افتتاح پروژه‌های عمرانی در نصف جهان
  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • آرزوهای دیرینه اصفهانی‌ها در ریل افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی شهر زندگی
  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است