Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل عوض زاده  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: ۱۰۹ طرح در حوزه‌های روشنایی معابر، برقرسانی روستایی، اصلاح، بهینه سازی و توسعه شبکه برق شهری و روستایی با اعتباری افزون‌بر ۴۰ میلیارد تومان ویژه هفته دولت در سطح این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیل عوض زاده اظهارداشت: ۶ پروژه در حوزه برقرسانی به روستاهای فاقد برق، ۳۰ پروژه در حوزه توسعه شبکه برق روستایی، ۴۳ پروژه اصلاح و بهینه سازی روستایی، ۱۸ پروژه اصلاح و بهینه سازی شهری، ۶ پروژه توسعه شهری و ۶ پروژه در حوزه روشنایی معابر قرار دارد.

او  بیان کرد: تعداد روستاهای بهره‌مند از این پروژه‌ها ۶۵۵ روستا، تعداد خانوارهای بهره‌مند ۱۲۵ هزار و ۹۳۰ خانوار، تعداد پروژه های اصلاح و بازسازی ۶۷ مورد و تعداد پروژه‌های برقرسانی به مشترکین جدید ۴۲ مورد است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به حجم عملیات پروژه‌های قابل افتتاح اشاره کرد و افزود: ۲۲۳ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۳۳۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف،۲۷۰ دستگاه ترانسفورماتور، ۲۹ هزار و ۳۴۰ ظرفیت کاوآ و ۱۲ دستگاه سایر تجهیزات است.

او  همچنین به ۷۵ پروژه کلنگ زنی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در هفته دولت اشاره کرد و اظهارداشت: این پروژه‌ها با اعتبار موردنیاز ۳۴ میلیارد تومان در بخش‌های توسعه شبکه برق روستایی، اصلاح، بازسازی و بهینه سازی شبکه برق، کاهش پیک و تلفات، برقرسانی به روستاهای فاقد برق، گذر از پیک و موارد دیگر انجام می‌شود.

عوض زاده تصریح کرد: تعداد خانوارهای بهره‌مند از این پروژه‌ها ۳۳ هزار و ۸۹۸ خانوار و تعداد روستاهای بهره‌مند از این پروژه‌ها ۴۰۳ روستاست.

او به حجم عملیاتی پروژه‌های کلنگ زنی نیز اشاره کرد و گفت: ۱۴۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۳۳۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف،۲۰۰ دستگاه ترانسفورماتور و ۱۹ هزار و ۵۱۵ ظرفیت کاوآ در نظر گرفته شده است.

دوم تا هشتم شهریور به مناسبت سالروز شهادت محمد علی رجایی و محمد جواد باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت توزیع برق پروژه های هفته دولت برنامه های هفته دولت برق سیستان و بلوچستان کیلومتر شبکه فشار پروژه ها بهینه سازی هفته دولت بهره مند شبکه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: اسکان موقت حادثه‌دیدگان، توزیع اقلام زیستی با حضور ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال انجام است و با تمام امکانات در خدمت مردم عزیز جنوب سیستان و بلوچستان خواهیم بود.

یعقوب سلیمانی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان افزود: در پی سیلاب و آبگرفتگی در ۱۳ شهر و ۲۸۹ روستا در جنوب استان، هلال‌احمر بصورت امداد زمینی و هوایی در حال خدمات رسانی هستند.

وی تاکید کرد: امدادرسانی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان از طریق امداد زمینی و هوایی از ۲۸ فروردین ماه شروع شده و ادامه دارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: هم اکنون ۲ بالگرد در سیستان و بلوچستان در حال فعالیت هستند و با ۲۰۰ سورتی پرواز برای بیش از ۱۱ هزار خانوار اقلام زیستی توزیع کرده است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که مردم جنوب سیستان و بلوچستان به کمک نیاز داشته باشند امداد و نجات انجام خواهد شد.

سلیمانی بیان کرد: امدادرسانی از طریق قایق و خودروهای سنگین هم در حال انجام است و تلاش خواهیم کرد بهترین روند امدادرسانی را ارائه دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان