Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسینی هفته دولت را فرصت بیان دستاوردهای دولت برای مردم دانست و افزود: دولتمردان باید در راستای خدمت صادقانه به ملت تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سید علی حسینی» امروز(2 شهریور) در دیدار مسئولان شهرستان بروجرد که به مناسبت هفته دولت در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دستاورد خون پاک شهیدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه دستاورد های امروز کشور حاصل خون پاک شهیدان است، افزود: دولتمردان باید در راستای خدمت صادقانه به ملت تلاش کنند.

 

وی ادامه داد: ایران اسلامی به برکت انقلاب و خون شهدا امروز در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری و نظامی پیشرفت‌های بزرگی داشته است.

 

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه تشکیل حکومت اسلامی در زمان ما یک فرصت طلایی بود ، گفت: باید از این فرصت طلایی برای خدمت رسانی به مردم به نحو احسن بهره گرفته شود.

 

وی خاطرنشان کرد: مسئولان و دولتمردان باید به شکرانه نعمت انقلاب صادقانه به ملت خدمت کنند.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به اهمیت توجه دولتمردان به ساده زیستی،  بیان کرد: دولت مردان باید فرهنگ ساده زیستی و کار مضاعف و خدمت به مردم که فرهنگ شهید رجایی و باهنر است را نهادینه کنند.


حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: مسئولان باید تلاش کنند تا با رفع دغدغه های مردم، روحیه امید را در جامعه تقویت ومردم را به انقلاب اسلامی امیدوار کنند.

 

امام جمعه بروجرد ادامه داد: مسئولان باید از ظرفیت های بالای متخصصین و سرمایه داران برای توسعه شهرستان بروجرد بهره برد، باید شهرستان را از لحاظ علمی و آموزشی و فرهنگی و عمرانی توسعه داد.


حجت الاسلام حسینی در ادامه با اشاره به آغاز ماه محرم، گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در این ایام باید مورد توجه مردم قرار گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین لازم است بازار و اصناف نسبت به فضا سازی محرم اقدام کنند و چهره شهر باید عزادار امام حسین(ع) نشان داده شود.


حجت الاسلام حسینی در ادامه با اشاره به اهمیت نظارت ویژه بر عزاداری های ماه محرم، بیان کرد: باید کاری کنیم که مردم به صداقت مسئولان اعتماد کنند.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی دستاوردهای دولت هفته دولت صادقانه به ملت حجت الاسلام امام جمعه تلاش کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۹۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ذوالفقار جبرائیلی ظهر یک شنبه در جمع کارکنان و خانواده‌های یگان پدافند شمالغرب کشور در تبریز اظهار کرد: حجاب و عفاف نماد ارزشمند دین مبین اسلام و یک فرهنگ ارزشی و ملی در جامعه ایرانی است.

وی با بیان اینکه دشمنانِ ارزش‌های الهی و دینی با رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه به دنبال آسیب به بنیان خانواده هستند افزود: فرهنگ عفاف و حجاب علاوه بر یک مقوله ارزشی و اجتماعی از ملزومات قانونی کشور است که رعایت آن برای تک تک اقشار جامعه ضروری و لازم الاجراست.

حجت الاسلام جبرائیلی با تاکید بر لزوم پاسداشت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، گفت: حجاب و عفاف نماد اسلامیت جامعه، تکریم مقام زن، نشانه حرمت و ارزش انسانیت و بلوغ عقلانی شهروندان جامعه اسلامی است.

وی تصریح کرد: یکی از پایه‌ها و اساس جامعه ایرانی نهاد خانواده است که دشمنان با ابزار و ساز و کارهای گوناگون می‌خواهند این بنیان مستحکم را کم رنگ و از بین ببرند.

کد خبر 6091059

دیگر خبرها

  • شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی