Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، بر اساس فایل‌های محرمانه «ماریان ترامپ باری»، خواهر بزرگ‌تر «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا وی را به دلیل عدم پایندی به اصول و ارزش‌­ها فردی سنگدل، دروغگو و غیر‌قابل‌اعتماد توصیف کرد.

خواهر ترامپ از سیاست مهاجرتی برادرش که منجر به جدایی فرزندان از والدین آن‌ها که مدارک مهاجرتی ندارند و آن‌ها را در پناهگاه­های بزرگ در نزدیکی مرز مکزیک قرار داده انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در فایل­‌هایی که روزنامه واشنگتن پست به آن‌ها دسترسی پیدا کرده گفته است: «تنها چیزی که او می­‌خواهد افرادی است که ازش حمایت کنند (پایگاه انتخاباتی وی) باشند. او هیچ اصولی برای خود ندارد.»

«ماری ترامپ»، خواهرزاده رئیس جمهوری آمریکا که کتابی درباره وی با عنوان «خانواده سمی» منتشر کرده، این گفت‌وگو را به صورت پنهانی ضبط کرده است.

 

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خواهر خواهر ترامپ سنگدل غیر قابل اعتماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها

در یک نظرسنجی جدید، تعداد بیشتری از آمریکایی‌ها نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۴ را در مقایسه با رقیب دموکراتش در موضوعات اقتصاد و تورم قابل اعتماد دانستند.

به گزارش مشرق، آمریکایی‌ها در نظرسنجی جدید ای‌بی‌سی نیوز/ایپسوس اقتصاد و تورم را از موضوعات اصلی برشمردند و ۸۸ درصد آن‌ها گفتند اقتصاد در تصمیم‌گیری برای رأی دادن به چه کسی مهم است و ۸۵ درصد نیز همین نظر را در مورد تورم داشتند.

در این نظرسنجی ۴۴ درصد گفتند به ترامپ برای مدیریت تورم اعتماد دارند، در حالی که ۳۰ درصد همین نظر را درباره بایدن داشتند. درصد قابل توجه‌ای (۲۵ درصد) هم گفتند که به هیچ یک از این دو نفر در این موضوع اعتماد ندارند.

چهل و سه درصد (۴۳%) از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفتند که وضعیت مالی آن‌ها از زمان ریاست‌جمهوری بایدن بدتر شده، ۴۰ درصد گفتند که تقریباً همان وضعیت را دارند و ۱۶ درصد هم گفتند که وضعیت بهتری دارند.

پرسش درباره رقابت فرضی بایدن و ترامپ هم در این نظرسنجی نشان داد رقابت همچنان بین این دو نفر نزدیک است.

ترامپ حمایت ۴۶ درصدی و بایدن ۴۴ درصدی را در بین همه شرکت‌کنندگان به دست آورد، اما در بین رای‌دهندگان ثبت‌نامی (که احتمال رای دادنشان بیشتر است) وضع بایدن بهتر بود و از حمایت ۴۶ درصدی در مقابل ۴۵ درصد ترامپ برخوردار شد.

این نظرسنجی با شرکت دو هزار و ۲۶۰ آمریکایی بین ۲۵ تا ۳۰ آوریل (ششم تا ۱۱ اردیبهشت) انجام شد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین