Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@12:08:34 GMT

عضو مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت(ع) درگذشت

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۹۵۸۶

عضو مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت(ع) درگذشت

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر «محمدوحید رشید فرخی» از اعضاء ایرانی مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت(ع) روز گذشته، شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ دار فانی را وداع گفت.

وی از مرتبطین فعال مجمع در زمینه شیعیان منطقه آمریکای مرکزی و لاتین بود که خدمات بسیاری را در این منطقه به پیروان و مکتب اهل بیت(ع) ارائه داد.

مشاوره و همکاری با اداره کل اروپا و آمریکای مجمع جهانی اهل بیت(ع)، تلاش برای ترویج معارف اهل بیت(ع) در آمریکای لاتین، تعامل جهت ساماندهی امور شیعیان کشورهای آمریکای مرکزی (مانند هائیتی)، و کمک های دوستانه و دلسوزانه به طلاب لاتینی شاغل به تحصیل در ایران از جمله خدمات آن مرحوم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم فرخی همچنین از پزشکان فعال در بنیاد بین المللی خیریه پزشکان مسلمان و محب اهل بیت(ع) بود که از مؤسسات عام المنفعه و اقماری مجمع محسوب می شود.

این بنیاد منشأ خدمات فراوانی در مناطق محروم شیعه نشین گردیده و کمک های پزشکی به آوارگان و نیز آسیب دیدگان حوادث طبیعی در ایران، عراق، یمن، سوریه، میانمار و... نموده است.

از جمله خدمات مرحوم دکتر محمد وحید رشید فرخی در این بنیاد خیریه، تهیه و ارسال دارو و لوازم پزشکی برای موکب های موسم اربعین حسینی، حضور میدانی در عراق و ارائه خدمات پزشکی به شرکت کنندگان در پیاده روی بزرگ اربعین، تهیه و ارسال دارو و اقلام پزشکی برای آوارگان و سفر به منطقه مرزی میانمار و بنگلادش برای خدمت رسانی به طردشدگان روهینگیا بوده است.

کد خبر 5005967

منبع: مهر

کلیدواژه: مجمع جهانی اهل بیت ع درگذشت چهره ها ویروس کرونا محرم 99 محمدعلی تسخیری کنفرانس بین المللی معرفی کتاب ویروس کرونا پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ابن سینا ماه محرم و صفر فلسفه پیام تسلیت سازمان تبلیغات اسلامی ماه محرم معرفی نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی اهل بیت ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان با اشاره به ارائه خدمت گروه‌های جهادی بهداشتی درمانی در مناطق دوردست بارز وشوارز گفت: در این طرح پزشکان عمومی، متخصص، دندانپزشک حضور داشتند.
فریبرز جباری افزود: هزینه خدمات ارائه شده ۲۵۰ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • پزشکی به شرط کسب درآمد
  • پزشکی به شرط کسب درآمد!
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی