Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرای پروژهای فولاد اکسین خوزستان گفت: تا پایان سال جاری هفت پروژه عمرانی به مبلغ ۱۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ناصر روشن امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: از آغاز سال ۹۸ که استراتژی مدیریتی در فولاد اکسین تغییر کرد بیش از ۱۱ پروژه عمرانی در شرکت یا انجام شده و یا درحال انجام است و این مهم در هیچ دوره ای در شرکت فولاد اکسین خوزستان سابقه نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در سال ۹۸ تعداد چهار پروژه ی عمرانی با مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده اند و منشا اثرات خوب و ماندگاری برای کشور و استان و شرکت شده اند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به پروژه احداث آزمایشگاه خوردگی فلزات و توسعه آزمایشگاه مکانیک، پروژه تکمیل ساختمان استراحتگاه رانندگان، پروژه تعمیرات اساسی آشپزخانه، پروژه ساخت و نصب دو دستگاه جرثقیل ۵۰۰ کیلوگرمی اشاره کرد.

مدیر اجرای پروژهای فولاد اکسین افزود: در سال ۹۹ تعداد هفت پروژه به مبلغ ۱۸۰ میلیارد ریال در حالا اجراست و هم اکنون با نظر مدیرعامل و هیات مدیره هدایت و حمایت می شوند.

روشن تشریح کرد: پروژه ترمیم و روسازی جاده اصلی اسلب یارد به توزین که در دو هفته گذشته اتمام یافت، پروژه فنس کشی و محوطه سازی محل دفاتر کارفرما و مشاور پروژه فولادسازی، پروژه احداث کانال دفع آب های سطحی، پروژه احداث پولپیت باندل، پروژه احداث مخزن ۲۵۰۰ مترمکعبی آبیاری فضای سبزو رفع موانع پست ۴۰۰، پروژه ارتقاء سیستم کنترل ابعادی سطح روی ورق و سیستم کولینگ دوربین ها، پروژه تکمیل شبکه فاضلاب بهداشتی و احداث تصفیه خانه فاضلاب بهداشتی، که از این هفت پروژه برخی از آنها به صورت ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی و برخی بالای ۸۰ درصد و برخی هم بین ۱۰ تا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند که انشاالله تا پایان سال عملیاتی و اجرایی خواهند شد.

او بیان کرد: یکی از دستاوردهای شرکت این بود که عملیات اجرایی و پیمانکاری بخشی از این پروژه ها توسط شرکت اکسین صنعت جنوب زیر مجموعه تعاونی مصرف کارکنان انجام شده که اینکار باعث می شود منافع خدمات پیمانکاری به اعضای تعاونی برسد.

مدیر اجرای پروژهای فولاد اکسین در پایان با تقدیر از حمایت های مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت و هیات مدیره از همکاران پرتلاش که دوشادوش آن مدیریت عامل تحقق این پروژه ها شدند، صمیمانه تقدیر کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پروژه های عمرانی بهره برداری عملیات اجرایی برنا خوزستان فولاد اکسین اهواز فولاد اکسین پروژه احداث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۹۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان

ایسنا/هرمزگان همزمان با سفر رئیس و مسئولان قوه قضائیه به هرمزگان، ۱۲ طرح عمرانی و خدماتی زیرمجموعه اداره کل زندان‌های هرمزگان به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان زندان‌های کشور در مراسم بهره برداری از این طرح‌ها گفت: طرح‌های امروز در بخش های، صنعتی، عمرانی، ورزشی، کشاورزی و خدماتی زندان‌های استان هرمزگان با هزینه ۳۲۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

غلامعلی محمدی افزود: کارگاه بسته بندی مواد غذایی بنیاد تعاون زندانیان در بندرعباس به صورت حضوری و دیگر طرح‌ها در ارتباط زنده تصویری به بهره برداری رسید.

وی گفت: درمانگاه و کلینیک دندانپزشکی بندرعباس برای استفاده خانواده مددجویان، زمین‌های چمن مصنوعی زندان‌های میناب و کانون اصلاح و تربیت بندرعباس، نمازخانه زندان بندرعباس، نانوایی اردوگاه رودان و زندان بندرعباس واحد ملاقات بندرلنگه، اداره مراقبت الکترونیک بندرعباس از مهمترین طرح‌هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.

محمدی افزود: امروز همچنین ۱۲ سری جهیزیه به فرزندان خانواده‌های مددجویان اداره کل زندان‌های هرمزگان اهداء شد.

وی گفت: ارزش هر سری جهیزیه که با کمک نیکوکاران تهیه شده بود، ۵۵ میلیون تومان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد
  • موفقیت‌های فولاد اکسین با دستان کارگران گره خورده است / امانت فولاد اکسین را به دست آیندگان برسانیم
  • کاگران فولاد اکسین در ابتدای سال شعار "جهش تولید" را محقق کردند / شروع طوفانی اکسین در سال ۱۴۰۳ آغاز مسیر موفقیت است
  • کارگران فولاد اکسین ثابت کرده‌اند در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری پیشرو هستند / همه روزهای سال، "روز کارگر" است
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر