Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر توسلی روز یکشنبه در نشست علنی شورای شهر بوشهر افزود: نگاه شهرداری به کمیسیون ماده ۱۰۰ نباید درآمدی باشد زیرا شهرداری با گرفتن چنین مبالغی از تخلفات جلوگیری نمی‌کند بلکه اجازه تخلف را می‌دهد تا درآمد بیشتری کسب کند که این رویه منجر به برهم زدن سیمای شهری می‎شود.

وی بیان کرد:  اکنون وضعیت تخلفات ساختمانی در شهر بوشهر نابسامان که این رویه باید هر چه زودتر ساماندهی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توسلی ادامه داد: برای نمونه در خیابان باهنر زمین متری ۲۰ میلیون تومان است اما تعرفه تخلفات متری یک میلیون تومان است و ما با این کار باعث می‌شویم که شهروندان رو به تخلف بیاورند.

وی عنوان کرد: در این ارتباط انتظار است کمیسیون بودجه و عمران طرح افزایش تعرفه‌های ماده ۱۰۰ سال جاری را  بررسی و به صحن شورا ارسال کنند تا با تصویب آن تخلف‎های ساختمانی به حداقل برسد.

توسلی افزود: در صورت تحقق این مهم شهروندان به ضوابط شهرسازی و طرح مصوب مشاوران پایبندی بیشتری نشان خواهند داد.

وی همچنین با انتقاد از وضعیت پروژهای عمرانی شهرداری گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان ‌مطهری با این وضعیت موجود، شایسته ورودی مرکز  شهر نیست.

توسلی اظهار داشت: پروژه‌ای که با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار تایید شده‌است با این وضعیت اقتصادی بدون شک اعتبار موردنیاز آن به ۱۰۰ میلیارد تومان نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

وی از شورای فنی استان بوشهر خواست از این پروژه و سایر پروژهای شاخص بازدید داشته باشد و وضعیت آنها را مورد بررسی قرار دهد.

توسلی  با انتقاد  از وضعیت  بیمه تکمیلی کارکنان شهرداری بوشهر گفت: با وجود اینکه مبلغ مورد نظر از حقوق کارکنان کم می‌شود اما هیچگونه واریزی از سوی شرکت بیمه‌گذار انجام نشده که انتظار می‌‏رود به امور رفاهی کارکنان زحمتکش شهرداری توجه بیشتری صورت گیرد.

برچسب‌ها بوشهر شورای شهر شهرداری بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر شورای شهر شهرداری بوشهر بوشهر شورای شهر شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۹۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹ واحد صنفی آلاینده و مزاحم در ساوه پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رضا حبیبی گفت: بر اساس کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری، ۱۰۴ واحد صنوف آلاینده و مزاحم توسط این کمیسیون شناسایی شد.

وی افزود: پس از ابلاغ اخطارهای لازم به مالکان و متصدیان آنان، تعداد ۸۵ واحد نسبت به رفع نواقص و انتقال بخشی از تأسیسات و موارد آلاینده و مزاحم اقدام کردند.

مسؤول حوزه مدیریت کنترل و نظارت بر رفع تخلفات شهری شهرداری گفت: در این راستا تعداد ۲۹ واحد صنفی خرید و فروش ضایعات، با نظر کارشناسان مرکز بهداشت و اداره محیط زیست شهرستان آلایندگی شناخته شدند.

حبیبی افزود: با توجه به اینکه این صنوف علاوه بر اینکه باعث مزاحمت برای شهروندان بودند نسبت به اخطارهای صادره بی توجه بوده و نسبت به پاکسازی محل از انواع ضایعات اقدامی نکردند یا اقدام آنها کافی و کامل نبود از این رو توسط کمیسیون مذکور پلمب شدند.

وی گفت: هدف کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، پیشگیری از تأسیس و گسترش و همچنین ساماندهی مشاغل مزاحم و صنوف آلاینده سطح شهر است.

کد خبر 6099938

دیگر خبرها

  • ۶۷۰ مدرسه در استان زنجان نیازمند مقام سازی هستند
  • برگزاری انتخاباتی باشکوه نیازمند کمک و همراهی اصحاب رسانه است
  • ۲ هزار واحد به ظرفیت نهضت ملی مسکن دزفول افزوده شد
  • افزایش پایداری آب شرب در شهرستان عسلویه
  • ۲۹ واحد صنفی آلاینده و مزاحم در ساوه پلمب شد
  • تبدیل وضعیت شغلی فرهنگیان با جدیت دنبال می‌شود
  • لزوم حفظ حریم مادی‌ها و انهار در ناژوان
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است