Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عبادی گفت: اگر چنانچه این انقلاب در این ۴۰ سال در دست اهلش قرا داشت، همه موانع را پشت سر گذاشته بودیم اما متأسفانه هر دولتی که بر سر کار آمد به جای اجرا کردن اسلام و انقلاب، سلیقه خود را پیاده کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۲ شهریور) در دیدار با هیأت امناء طرح وقف در گردش کتاب خراسان جنوبی اظهار کرد: در روایتی آمده است که زمانی خواهد آمد که هم بدترین و هم بهترین زمان خواهد بود و آنچه که اکنون مشاهده می کنیم مصداق بارز همان روایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند افزود: اگرچه شرایط آخرالزمانی و سلطه دزدان بین المللی و قتل، جنایات، ویران کردن کشورها و محاصره های اقتصادی، زمان بدی را به وجود آورده است اما از سویی دیگر در هیچ برهه ای از زمان دارای چنین امکاناتی نبوده ایم.

 

وی خاطر نشان کرد: باید امروز برای اینکه از امکانات موجود چگونه برای راه نجات بشر استفاده کنیم، طرح ارائه کرد که اگر به حد نصاب برسد یعنی تغییر جهان از این وضع وحشی گری به مدینه فاضله، و این کار شدنی است.

 

آیت الله عبادی تصریح کرد: اقداماتی که شما انجام می دهید دارای بخش بالفعلی است اما بخش بالقوه آن بسیار بیشتر از بخش بالفعل اهمیت دارد.

 

وی ادامه داد: توسعه تبلیغ فرهنگ یک بخش از اقداماتی است که شما انجام می دهید که اگر به حد نصاب برسد، خواهید دید که لوازم بسیار دارد.

 

امام جمعه بیرجند عنوان داشت: تفکر به اینکه به شرایط موجود نباید قانع بود، باید در نسل جوان نهادینه شود و این یکی از اهدافی است که شما باید مدنظر قرار دهید.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه دشمنان در دشمنی خود سنگ تمام می گذارند، افزود: رسانه های دشمن در بمباران تبلیغاتی و گرفتن فضای مجازی و حقیقی و در اینکه جلاد را به جای شهید و شهید را به جای جلاد جا بزند واقعا هنر می کند، اما ما از تبیین مسائل و مطالبی که حق روشن است، عاجز هستیم.

 

وی ابراز داشت: بسیاری از قصورها زائیده تاریخ است که باعث شد تا طیفی که به عنوان حق پرست به معنی صحیحش هستند در انزوا باشند و نتوانند کار کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: دشمن در جهت تبلیغات بسیار حساب شده کار می کند و همه جهات را می سنجد و از هیچ، همه چیز می سازد.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه ما به ابتکارهایی در انواع و اقسام مسائل که باید نسل جدید ورود پیدا کند، نیاز داریم، گفت: اگر چنانچه امور به اهلش واگذار شود و به اهل ابتکار میدان داده شود، می توان موفقیت های چشمگیری را مشاهده کرد.

 

وی یادآور شد: در بسیاری از مسائل علمی، تکنیک و هنر که کار به دست جوانان داده شده است، مشاهده شده که از عهده آن به خوبی برآمده اند.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه غریب‌تر و تنها تر از هر چیزی در پیش ما، خود اسلام است، مطرح کرد: دشمن با گرفتن فضای مجازی در رختخواب های فرزندان ما حضور دارد لذا باید بنشینیم و در جهت آگاهی ها و تبلیغات طرح ارائه کنیم.

 

آیت الله عبادی بیان داشت: اگر بخواهیم به هدفی برسیم قطعا با دست خالی نمی توان به آن رسید لذا باید در همه موضوعات حرفی برای گفتن داشته باشیم.

 

وی یادآور شد: امروز حرف شما در کشورهای اروپایی و آمریکا مشتری دارد آن هم به این جهت است که مکتب های شرق و غرب به بن بست رسیده اند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان داشت: اگرچه دشمنان موج ها و پارازیت هایی ایجاد می کنند تا حواس جامعه را بگیرند، اما باید بدانند حق همیشه باطل را می کوبد.

 

آیت الله عبادی مطرح کرد: امروز در خیابان های واشنگتن، برلین، لندن و پاریس صدای عدالت خواهی بلند است و مردم فریاد می زنند تا عدالتی نباشد صلحی نیست.

 

وی با بیان اینکه مکتب انبیاء، مکتب عدالت است، افزود: حضرت امام علی(علیه السلام) سمبل عدالت است که دوست و دشمن به آن اذعان دارند و همچنین امام حسین(علیه السلام) شهید راه عدالت است و حضرت مهدی(عج) منجی عالم بشریت در جهت نجات بشر به سمت عدالت است.

 

امام جمعه بیرجند بیان داشت: اینکه در اربعین حسینی مردم سراسر دنیا با هر دین و آیینی روانه کربلا می شوند و خاک آنجا را می بوسند یعنی اینکه حرف های شما در جهان مشتری دارد.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه جوان هرگز نباید متوقف شود بلکه باید همواره به جلو حرکت کند، گفت: اگر چنانچه این انقلاب در این 40 سال در دست اهلش قرا داشت، همه موانع را پشت سر گذاشته بودیم اما متأسفانه هر دولتی که بر سر کار آمد به جای اجرا کردن اسلام و انقلاب، سلیقه خود را پیاده کرده است.

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان خراسان جنوبي خراسان جنوبی امام جمعه بیرجند آیت الله عبادی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۹۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند

جمعه یزد با بیان اینکه کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند، گفت: نباید به کارگران ظلم شود بلکه باید با برنامه‌ریزی در کارخانجات و کارگاه‌ها، با شکوفایی استعداد کارگران راه را برای رشد و تعالی این افراد هموار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری ظهر امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یا بیان اینکه خانواده‌ها و والدین باید در تربیت فرزندان خود به‌گونه‌ای عمل کنند که کودک از همان ابتدای تربیت دوستدار خدا و پیامبر خداوند باشد، اظهار کرد: در مدارس هم رفتار معلمان و مسئولان تربیتی مدارس باید در این راستا باشد، کودکان امانت خداوند هستند.

وی افزود: فضای مجازی در شکل‌گیری شخصیت کودکان و فرزندان نقش مهمی دارد و همواره دشمنان و مستکبران خواستند که کودکان ما توان تفکر نداشته باشند و بر همین اساس است که اشاعه فرهنگ غرب در فضای مجازی را شاهد هستیم.

امام جمعه یزد گفت: شجاعت و ایستادگی امام خمینی (ره) الگو و اصل اساسی ما در ایستگاهی‌ها بود، تدبیرهای امام در بحران‌ها و خنثی کردن نقشه‌های دشمن، سبب شد با شجاعت، ایستادگی، توکل بر خدا (ره) نظام ما سرفراز و سربلند باشد.

آیت‌الله ناصری به توطئه‌هایی شرقی و غربی علیه کشور اشاره و خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان و تربیت‌شدگان مکتب امام خمینی (ره) هستند که همواره از این انقلاب محافظت کرده و اقتدار ایران را به جهانیان نشان دادند.

وی با اشاره به وجود و گسترش دروغ‌ها و بی‌انصافی‌ها علیه انقلاب و امام راحل بیان کرد: این اقدام راهبرد دشمنان برای از بین بردن انقلاب و نظام است.

امام جمعه یزد ادامه داد: از شجاعت و صلابت مقام معظم رهبری و نیروهای سپاه پاسداران تشکر می‌کنیم چرا که دیدیم تاکنون هیچکدام از کشورها جرئت نداشتند که در برابر صهیونیست‌ها بایستند؛ اما ایران تنها کشوری است که در برابر ظلم آن‌ها ایستاد، کمک کرد و انسان‌دوستی را رواج داد.

آیت‌الله ناصری بیان کرد: تمام دشمنان دنیا ایران ذلیل شدند، حرکتی که ایران در مقابل کشورهای مستکبر جهان و هم‌پیمانان خارجی انجام داد، به اراده خداوند ذلت و خواری دشمنان اسلام و ایران را رقم زد.

وی در ادامه به اهمیت مسئله حجاب اشاره نمود و گفت: قصد دشمن آلوده کردن و اسیر کردن فرزندان ایران در هوا و هوس و خواسته‌های نفسانی است تا اجازه ندهند تا نسل‌های امروزی ما همچون شهید احمدی روشنی‌ها اهل دین، علم و دانش باشند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه وقتی دشمنان نتوانند از نظر اقتصادی، نظامی و سیاسی به کشور ایران ضربه بزند دست به رخنه کردن در فرهنگ و رفتار دینی مردم می‌زنند، گفت: آن‌ها تلاش می‌کنند تا با ایجاد فساد جامعه را به تزلزل و فحشاء سوق دهند.

آیت‌الله ناصری با بیان اینکه کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند، گفت: نباید به کارگران ظلم شود بلکه باید با برنامه‌ریزی در کارخانجات و کارگاه‌ها، با شکوفایی استعداد کارگران راه را برای رشد و تعالی این افراد هموار کرد.

وی ادامه داد: شکوفایی کارگران در صنعت به معنای توسعه صنعت است و نباید کارگران تا پایان عمر کاری خود تنها کارگر بمانند؛ جهش تولید یعنی استفاده از ظرفیت جوانان و کارفرماها و شکوفایی استعداد آن‌ها در راستای خودکفایی در تولید و جلوگیری از مونتاژکاری است.

کد خبر 748111

دیگر خبرها

  • انتقاد یک امام جمعه از واگذاری استقلال تهران | این بی عدالتی و جفا به مردم است
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • کارگران نقش مهمی در استقلال اقتصادی کشور دارند
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • اجرای قانون اساسی در حوزه‌های مختلف مدنظر باشد