Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: حساب توییتری «العهد الجدید» از بازداشت نزدیکان «سعد الجبری» افسر اطلاعاتی سابق عربستان سعودی و مخالف «محمد بن سلمان»، ولی عهد سعودی به دستور وی خبر داد.



به گزارش فارس، سعد الجبری، شهروند سعودی و افسر اطلاعاتی عربستان که پیشتر معاون و مشاور امنیتی «محمد بن نایف»، ولی‌عهد برکنار شده سعودی بود و از بیم بازداشت به خارج از عربستان فرار کرد، چندی پیش از محمد بن سلمان رسما شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او در دادخواستی هفت‌صد صفحه‌ای، گفته است که بن سلمان با تیم ترور خود خواسته بود او را همانند «جمال خاشقچی» روزنامه‌نگار معارض سعودی ترور و حذف کند.

سعد الجبری با دیدن شرایط عربستان سعودی سال ۲۰۱۷ به بهانه شرکت در نشستی در خارج، از این کشور فرار کرد. از وی به عنوان فردی که اطلاعات زیادی از خاندان سعودی و محمد بن سلمان دارد، یاد می‌شود.

ولی عهد سعودی بیم آن دارد که بازوی راست محمد بن نایف، روزی از اطلاعات و اسراری که دارد، علیه‌ش استفاده کند؛ چرا که او برای دهه‌ها در وزارت کشور عربستان سعودی بوده و از همه امورات و اسرار این کشور خبر دارد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: عربستان ولی عهد عربستان بن سلمان صراط بن سلمان محمد بن ولی عهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۹۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کاربران فضای مجازی از سیل گسترده در استان القصیم عربستان به دلیل باران‌های شدید خبر می‌دهند.

منبع: عصر ایران

tags # سیل سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • چراغ سبز عربستان به اسرائیل با بازداشت حامیان فلسطین
  • بلومبرگ: عربستان دیدگاه‌های ضد اسرائیلی را سرکوب می‌کند
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • دستگیری ۴۱ مظنون داعشی در ترکیه
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • (ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم