Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-استاندار خراسان شمالی با اشاره به افزایش انتقادات نسبت به طرح تغییر کاربری قدیمی‌ترین بیمارستان استان‌ گفت: منتقدان از این ماجرا خبری ندارند و ما هم قصد تخریب را نداریم. - اخبار استانها -

محمد‌علی شجاعی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در بجنورد در پاسخ به منتقدان تغییر کاربری قدیمی‌ترین بیمارستان بجنورد‌ اظهار داشت: در همه مناطق کشور عده‌ای هستند که نمی‌گذارند کار انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسی دنبال تخریب بیمارستان نیست. ‌من به عنوان نماینده دولت به دنبال افزایش تخت‌های بیمارستانی هستم و اگر نبودم باید شک کنید.

استاندار خراسان شمالی گفت: از روز اول طرح مرتبط با بافت تاریخی بنای عمارت مخم، با وزیر بهداشت جلسه داشتیم و همه ابعاد طرح را برای وی تشریح کردیم. عقل و منطق هم این را می‌گوید که بنای بیمارستان نباید تخریب شود.

قدیمی‌ترین بنای بیمارستانی خراسان‌شمالی زیر «آوار زلزله» تبدیل تنها بیمارستان شمال شهر بجنورد به محوطه تاریخی/ چه کسی از این طرح «سود» می‌برد؟ بجنورد| قدیمی‌ترین بیمارستان خراسان شمالی؛ دوگانه میراث درمانی یا میراث فرهنگی؟ + فیلم

شجاعی تصریح کرد: موضوع مسلم این است که فصل آخر پروژه مفخم تخلیه بیمارستان است و تا زمانی که بیمارستانی با همین متراژ و امکانات به‌روز ساخته نشود، بیمارستان امام رضا(ع) تخلیه نخواهد شد.

وی ادامه داد: در جلسه با رئیس سازمان اوقاف هم این موضوع مطرح شده و وی هم با تغییر به احسن موقوفه موافقت کرده است. اوقاف از این طرح کاملاً استقبال کرده است.

استاندار خراسان شمالی گفت: موضوع مهم این است که منتقدین از پس و پیش کار خبری ندارند. این بیمارستان باید بازسازی شود و حالا که سرمایه‌گذار وجود دارد باید این بیمارستان به دست سرمایه‌گذار ساخته شود.

شجاعی در انتقادی تند از منتقدان این طرح گفت: منتقدین نه از شرع چیزی می‌دانند و نه دلسوز مردم هستند. این افراد همان‌هایی هستند که نمی‌گذارند هیچ طرحی در استان اجرا شود و ما بدون اعتنا به آن‌ها کارمان را می‌کنیم.

انتهای پیام/311/ش

R7719/P/S6,55/CT16 واژه های کاربردی مرتبط استانداری خراسان شمالی بیمارستان بیشتر بخوانید... آتش‌سوزی در انباری یک بیمارستان در غرب تهران + تصاویر فرمانده نیروی زمینی ارتش طرح توسعه بیمارستان فومن گیلان را افتتاح کرد بجنورد| قدیمی‌ترین بیمارستان خراسان شمالی؛ دوگانه میراث درمانی یا میراث فرهنگی؟ + فیلم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آتش‌سوزی در انباری یک بیمارستان در غرب تهران + تصاویر فرمانده نیروی زمینی ارتش طرح توسعه بیمارستان فومن گیلان را افتتاح کرد بجنورد| قدیمی‌ترین بیمارستان خراسان شمالی؛ دوگانه میراث درمانی یا میراث فرهنگی؟ + فیلم واژه های کاربردی مرتبط استانداری خراسان شمالی بیمارستان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| بازگشت صیادان آزاد شده به بلوچستان/ شادی مردم و خانواده‌ها بعد از ۶ سال انتظار ۲ روایت عضو هیئت رئیسه مجلس از تلاش نمایندگان برای بهبود وضع اقتصادی مردم / برای بهبود معیشت ‌تا پاسی از شب در مجلس حضور داریم ۳ جزئیات بازداشت گسترده اعضای شورای‌شهر و مدیران سابق شهرداری ساری/ متهمان "پرونده سلمانشهر" دستگیر شدند ۴ سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: در تلاشیم سال آینده‌ کنکور را حذف کنیم / شرایط آموزش دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید ۵ عضو کمیسیون حقوقی مجلس: فعل و انفعالات بازار بورس قابل اعتماد نیست ۶ طرح ویژه مجلس برای تامین کالاهای اساسی اقشار آسیب‌پذیر / کارت اعتباری برای خرید ۲۰ قلم کالا‌ در اختیار ۷ دهک قرار‌ می‌گیرد ۷ جزئیات جدید از طرح جدید سهمیه‌بندی بنزین / یارانه انرژی به افراد نیازمندتر تعلق می‌گیرد ۸ ناگفته‌هایی از فرمانده افسانه‌ای گردان ۱۵۴ حضرت علی اکبر(ع) / چه کسی تنگه احد را برای اسلام حفظ کرد؟ مهمترین اخبار استانها گزارش| مرثیه‌ای برای بزرگ‌ترین کارخانه تولید تجهیزات مخابراتی ایران / خصوصی‌سازی که به تعطیلی کارخانه انجامید مقاومت برخی مدیران در برابر قانون منع به کارگیری بازنشستگان / در برخی ‌دستگاه‌ها ‌۵۰۰ ‌بازنشسته مشغول به کار‌ند نفت‌خیزترین منطقه ایران در حسرت "آب" / لوله انتقال آب به روستاهای ‌رامشیر شکسته شد + فیلم معاون وزیر کشور در کرمان: ۱۸ هزار پروژه هفته دولت در کشور افتتاح می‌شود مهمترین اخبار تسنیم سیدحسن نصرالله: وظیفه ما دفاع از کشور و ملتمان است/ برای جانفشانی آماده‌ایم حزب‌الله لبنان یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی را ساقط کرد عراق| هشدار درباره عواقب عدم‌اجرای مصوبه اخراج نظامیان آمریکایی لاوروف: تلاش‌های ضدایرانی آمریکا به رسوایی جدی در شورای امنیت می‌انجامد نامه "حاجی‌بابایی" به "زنگنه" و "دژپسند" درباره فروش سلف نفتی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی بیمارستان استانداری خراسان شمالی بیمارستان استاندار خراسان شمالی قدیمی ترین بیمارستان ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۰۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان؛ عبدالحسین قاضوی در دیدار با استاندار خراسان شمالی گفت: همچنین دراین مدت ۱۰۰ هکتار به ناحیه صنعتی این شهرستان افزوده شده است و مکاتبه برای تبدیل ناحیه صنعتی شهرستان گرمه به شهرک انجام شده است.

افزایش ۱۲۰ درصدی تولیدات گلخانه ای درگرمه
وی افزایش ۴۰ درصدی تولید گوشت مرغ، افزایش ۱۲۰ درصدی تولیدات گلخانه ای، افتتاح سینما، کتابخانه، اجرای ۸۰۰ کیلومتر فیبر نوری،۱۲۰ کیلومتر گاز کشی به آبادی‌ها را برخی از اقدامات انجام شده عنوان کرد.
قاضوی درادامه افزود: شهرستان گرمه در حوزه نهضت ملی مسکن شهری پیشرو‌ترین شهرستان استان است و تاکنون ۲۲۳۲ قطعه زمین به مردم واگذار شده است و ۹۰۰ قطعه نیز در دست اقدام است.

همدلی و هم افزایی مدیران موجب شکوفایی و پیشرفت می شود 

استاندار خراسان شمالی هم تأکید کرد: تامین زیرساخت‌های توسعه‌ای شهرستان گرمه امسال نیز همچنان با قوت دنبال شود.

حسین نژاد همدلی و هم افزایی بین مدیران شهرستان گرمه را موجب شکوفایی و پیشرفت این شهرستان دانست و در زمینه تامین اعتبارات تملک و دارایی شهرستان گرمه گفت: سهم قانونی شهرستان به قوت خود باقی است و پرداخت مازاد بر آن نیز برای پیشبرد اهداف پیگیری می‌شود.

تأکید برجذب سرمایه گذاری خارجی 
استاندار استفاده از ابتکار و خلاقیت برای تسریع در اجرا و بهره برداری از طرح ها تاکید کرد.
وی جذب سرمایه گذاری خارجی، طرح‌های توسعه و شهرک‌های صنعتی در این شهرستان را مورد توجه قرار داد و افزود: روند رشد شهرستان گرمه روند پر شتابی است و امیدواریم در سال جاری با پیگیری این روند به نقطه بهتری برسیم.
استاندار خراسان شمالی گفت: در سالی که به نام جهش تولید است، باید از ظرفیت‌های مجتمع‌های گلخانه ای، دامداری و کشاورزی نیز برای تحقق شعار سال و جهش تولید، بهره گرفت.
شهرستان گرمه در غرب خراسان شمالی، دارای ۴۰ هزار نفر جمعیت است.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • مرمت بخش تخریب شده شهر تاریخی بلقیس؛ بزودی
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد