Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

امروز اولین نشست خبری تورج دهقانی زنگنه رئیس جدید سازمان هواپیمایی کشور برگزار می شود. قرار است در این نشست نتایج بررسی جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی  که چند ماه پیش برای بررسی‌های دقیق به کشور فرانسه ارسال شد، اعلام شود.

اخبار بین الملل- پس از پایان بررسی‌ها و بازخوانی جعبه سیاه بوئینگ اوکراینی ، مقرر شد امروز دوم شهریور رئیس سازمان هواپیمایی جزئیات بازخوانی اطلاعات نوار پارامتر‌های موتور و مکالمات کابین و خلبان و ابعاد وقوع این حادثه را اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس نتیجه رسمی بازخوانی محتویات جعبه سیاه بوئینگ اوکراینی امروز در محل سازمان هواپیمایی توسط رئیس این سازمان اعلام می‌شود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی جعبه سیاه بوئینگ اوکراینی هواپیمای اوکراینی جعبه سیاه بوئینگ اوکراینی بازخوانی جعبه سیاه جعبه سیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۰۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن

مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست روز چهارشنبه این هفته که به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی برگزار خواهد شد، به ادامه بررسی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول می‌پردازد.

اعضای مجمع قرار است در این نشست به بررسی تبصره‌های ۸، ۹ و ۱۰ باقیمانده از ماده ۱۰ این طرح بپردازند.

طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیر منقول از ابتدای آذرماه سال گذشته در دستور کار جلسات صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار داشته و تاکنون ده جلسه به صورت تمام وقت به بررسی این موضوع اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • قرعه‌کشی جام حذفی؛ سپاهان به گربه‌سیاه خورد
  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!​
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد