Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر عظیمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در هفته پایانی لیگ ۲ در گروه ب شاهد یکسری رفتارهای غیراخلاقی بودیم که نتایج مسابقات و سرنوشت صعود را تغییر داد و امیدوارم کمیته اخلاق به این وضعیت رسیدگی لازم را داشته باشد.

وی بیان کرد: نتیجه بخش نبودن روند رسیدگی و برخورد با این جریان‌های ناپاک در فوتبال باعث ترویج آن به خصوص در لیگ‌های پایین‌تر خواهد شد و خیلی از تیم‌ها از آن متضرر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عظیمی اضافه کرد: برخی از افراد با شکل گیری این رویه ناپاک به دنبال سود مالی نامشروع هستند و فوتبال با وجود این دسته از افراد آلوده‌تر هم می‌شود.

مدیرعامل باشگاه پاس یادآور شد: کمیته اخلاق می‌تواند با ورود به این مسایل و شناسایی عاملان ترویج ناپاکی در فوتبال، وجودشان را برای همیشه قلع و قمع کند.

درخواست هیات فوتبال همدان از کمیته اخلاق

هیات فوتبال همدان نیز با ارسال نامه‌ای به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال خواستار رسیدگی به اتفاق‌های بازی تیم‌های چوکای تالش و شهرداری بندرعباس شد.

در این نامه آمده است: در راستای فوتبال پاک و بدون شائبه پیرو هفته پایانی گروه دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور و حساسیت بالای این رقابت‌ها شبهاتی در دیدار چوکا تالش و شهرداری بندرعباس رقم خورد.

این نامه می افزاید: در این دیدار سرنوشت ساز که می‌توانست تیم قهرمان گروه دوم این رقابت‌ها را مشخص کند در مجموعه بازی در نیمه اول و دوم اتفاقات شائبه برانگیزی رقم خورد که نمونه آن گل دوم چوکا تالش در دقایق پایانی این دیدار توسط جهانگیر عسگری بود که با بی‌تفاوتی مدافعان و بازیکنان شهرداری بندرعباس رقم خورد در نتیجه لزوم ورود کمیته اخلاق به صحنه‌های این دیدار حساس بسیار حائز اهمیت است.

در ادامه این نامه آمده است: متاسفانه در هفته‌های پایانی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور شاهد ناپاکی‌هایی بودیم که باعث می‌شود حق استان‌های دیگر که فوتبال پاکی را ارائه می‌دهند ضایع شود. هیات فوتبال استان همدان از آن مقام مربوطه تقاضا می‌کند با جدیت در این زمینه ورود کند و با بازنگری فیلم دیدار چوکا تالش و شهرداری بندرعباس این شبهات را برطرف کند.

برتری چوکای تالش مقابل شهرداری بندرعباس در بازی هفته پایانی لیگ دسته دوم فوتبال کشور در گروه ب مانع از صعود مستقیم پاس همدان به لیگ یک شد.

پاسی‌ها حالا باید در پلی آف لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور یابند تا تیم قهرمان راهی لیگ یک شود.

برچسب‌ها همدان کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال پاس همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال پاس همدان همدان کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال پاس همدان لیگ دسته دوم فوتبال کشور شهرداری بندرعباس کمیته اخلاق هفته پایانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی

رییس فدراسیون فوتبال که از حساسیت‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور تماشاگران اطلاع دارد به هیچ وجه نمی‌خواهد حلقه حضور هواداران بانوان در ورزشگاه تنگ‌تر شود.

به گزارش مشرق، رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری فوتبال کشور در حالی وارد پنج هفته پایانی خود شده است که تب رقابت‌های این دوره نه تنها معطوف به صدر و قعر جدول شده است بلکه ناهنجاری روی سکوی تماشاگران نیز باعث ایجاد حساسیت‌های کاذب شده است.

حاشیه‌های به وجود آمده در جریان دیدار پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته گذشته باعث حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون در جلسه کارگروه ویژه وزارت ورزش شد تا او شخصا پیگیر ماجرا شود.

تاج که از حساسیت‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور تماشاگران اطلاع دارد به هیچ وجه نمی‌خواهد حلقه حضور هواداران زن در ورزشگاه تنگ‌تر شود. از این رو در ۵ هفته پایانی روی حضور ارکان قضایی و حقوقی فدراسیون همچون کمیته‌های اخلاق و انضباطی حساسیت بیشتری به خرج داده است تا آنها با ناظران ویژه در هر یک از بازی‌ها تصمیمات فوری برای برخورد با برهم زنندگان نظم و انضباطی در هر یک از دیدارها را در کمترین زمان ممکن بگیرند.

تاج در جلسه به ارکان قضایی فدراسیون اعلام کرده است تصمیم‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با توجه به فشردگی رقابت‌ها بگیرند تا هرگونه جریمه ای شامل فصل جاری شود و به لیگ برتر فصل آینده نکشد.

باید دید عملکرد کمیته‌های اخلاق و انضباطی در هفته‌های پایانی تأثیر بازدارنده ای روی این موضوع خواهد گذاشت یا تأثیری در حجم تنش‌ها در داخل بازی و همچنین نیمکت‌های مربیان و طرفداران حاضر در ورزشگاه نخواهد گذاشت.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی
  • چهارشنبه مشکوک آزادی
  • اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!
  • اتفاق عجیب در گل گهر؛ تغییر پیراهن در نیمه دوم!
  • عکس| اتفاق باورنکردنی در لیگ ایران؛ گل‌گهر با ۲ لباس مختلف بازی کرد!
  • واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه عجیب ویسی!
  • واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه سنگین ویسی: ضمن تمکین از قانون، از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی