Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@16:52:03 GMT

انتخاب رئیس جدید شورای اسلامی شهر بندرعباس

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۰۳۴۶

انتخاب رئیس جدید شورای اسلامی شهر بندرعباس

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، اسلام باوقار یکشنبه ۲ شهریور در جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس، افزود: از اعتمادی که به بنده شد سپاسگزارم و امیدوارم بتوانم جواب این اعتماد را با عملکرد مناسب بدهم. امیدوارم اعضای هیات رئیسه جدید برای خدمتگزاری مردم همدل شوند و برای تحقق آن گام برداریم.

رئیس جدید شورای اسلامی شهر بندرعباس، استان هرمزگان با تشکر از رضا حیدری زاده و فیصل دانش که به‌واسطه داوطلبی اسلام باوقار از نامزدی ریاست شورا انصراف دادند، تصریح کرد: امیدوارم بتوانم از تجارب این دو عضو باسابقه شورا استفاده کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانم جراره بسیاری از جاها یک‌تنه ایستاد و کار شورا را پیش برد و واقعاً عملکرد یک‌ساله جراره بر صندلی ریاست شورا جای تقدیر دارد.

فیصل دانش با تقدیر از برگزاری یک انتخابات بدون تنش و در کمال آرامش، تصریح کرد: قصد نامزدی برای ریاست شورای شهر داشتم اما احساس کردم اگر کوتاه بیایم آرامش بیشتری بر شورا حکم‌فرما می‌شود گرچه رایزنی‌های سیاسی و لابی‌های شورایی شد اما تصمیم گرفتم برای ریاست نامزد نشوم.   باید افراد مؤثر و مفیدی برای کمیسیون‌ها انتخاب شوند تا بتوانیم اهداف عالی که همان خدمت صادقانه به مردم است، پیش رود. شورای شهر محل رفتارهای تند سیاسی نیست بلکه نهادی اجتماعی است گرچه برای رأی‌گیری‌های نشست‌های برگزار می‌شود اما این نشست‌ها کار سیاسی تلقی نشود و شورا با رفتارش می‌تواند نشان دهد که محل خدمت به مردم است.

همچنیناسماعیل بواشه، عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: هیات رئیسه شورای شهر بندرعباس در یک سال گذشته اتفاقات خوبی رقم زد و برای نخستین بار از شهردار طرح سؤال شد و این موضوع قدم بزرگی بود.  وظیفه ذاتی اعضای شورا نظارت بر رفتار شهردار و شهرداری است و بنده و سایر اعضا باقدرت بیشتر و انگیزه مضاعف تلاش کنیم. قصد بنده از کاندیدا شدن برای ریاست شورا ادامه راه هیات رئیسه قبلی بود اما امیدوارم باوقار این مسیر را ادامه دهد که اطمینان دارم.

همچنین رئیس سابق شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در یک سال گذشته با کمک تمامی اعضای شورا سپری کردیم و امیدوارم در یک سال باقیمانده به سمتی شورای شهر برود که انتظارات شهروندان محقق شود.

فاطمه جراره بیان کرد: نظارت بر شهرداری و ارائه خدمات مناسب‌تر انتظار تمامی شهروندان است، برای پیشرفت شورا در دوره پایان هر کمکی از بنده خواسته شود، در خدمت خواهم بود.

کد خبر 542822 برچسب‌ها شورای شهر استان هرمزگان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر استان هرمزگان شورای اسلامی شهر بندرعباس ریاست شورا شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۰۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد امیرآبادی فراهانی ظهر شنبه در همایش روز شوراها که در شهرداری قم برگزار شد با بیان اینکه موضوع شورا از جمله موارد مورد تاکید دین است گفت: یکی از نهادهایی که اراده مردم در آن نقش اصلی دارد شورای های اسلامی شهر و روستا است که سبب خیر برای کشور است.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در برهه هایی برخی دولت ها همکاری لازم را با شوراها در پیشبرد اهداف و ماموریت های آن نداشتند که ضرورت دارد توجه لازم به شوراهای اسلامی شهر و روستا صورت گیرد.

امیرآبادی گفت: برخی تخلفات سبب شده تا نگاه مردم به نهاد شورا تغییر کند، هر چند که در هر دوره شاهد قدرتمندتر شدن شوراها هستیم.

وی تصریح کرد: شوراهای شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در سطح کشور هستند این امر افتخاری برای استان و مسوولان است.

نماینده قم در خانه ملت بیان کرد: در طی سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش های زیادی در مسیر عمران و آبادی کشور صورت گرفت که این خدمات باید برای مردم تبیین شود.

کد خبر 6090204

دیگر خبرها

  • شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند
  • شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی‌پور در مجلس آینده | وعده‌ها عجیب واقعیت دارد؟
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • اجلاسیه سراسری روسای شورا‌های اسلامی کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود