Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار ایلام با اشاره به افتتاح ۲۳۳ پروژه زیرساختی با ۳۷۱ میلیارد تومان اعتبار در این استان گفت: خدمات ارائه‌شده در حوزه زیرساختی استان ایلام تاکنون بی‌نظیر بوده است. - اخبار استانها -

قاسم سلیمانی دشتکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، اظهار داشت: همزمان با هفته دولت 233 پروژه زیرساختی در استان ایلام به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام گفت: برای افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها بیش از 371 میلیارد تومان هزینه شده است.

استاندار ایلام گفت: پروژه‌های مورد بهره‌برداری و افتتاحی در تقویت زیرساخت‌های استان و اشتغال‌زایی نقش مؤثری دارند و امیدی برای توسعه استان به شمار می‌روند.

وی به فرجام رسیدن این طرح‌ها و میزان سرمایه‌گذاری انجام‌شده را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: اجرا و میزان اعتبارات هزینه شده نشان از آن دارد که تحریم و شرایط کرونایی نمی‌تواند چرخ توسعه استان رااز حرکت بازدارد.

387 پروژه هفته دولت در استان کرمان افتتاح و گلنگ‌زنی می‌شود323 واحد مسکن شهری همزمان با آغاز هفته دولت در خراسان جنوبی افتتاح شدویژه‌برنامه‌های هفته دولت با ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گیلان آغاز شد

استاندار ایلام یادآور شد: هرچند معتقدم راه سازندگی و توسعه استان ایلام طولانی است و تلاش مضاعف را می‌طلبد اما خدمات ارائه‌شده در حوزه زیرساختی استان ایلام تاکنون بی‌نظیر بوده است.

وی در خاتمه گفت: افتتاح و بهره‌برداری از 21 پروژه تولیدی و خدماتی بخش کشاورزی، اجرای طرح کشت چوب در 5 هزار هکتار از اراضی استان ایلام، افتتاح 8 باب کتابخانه عمومی نیز ازجمله طرح‌های مورد بهره‌برداری استان در هفته دولت است.

انتهای پیام/180/س

R7718/P/S6,52/CT1 بیشتر بخوانید... ۳۸۷ پروژه هفته دولت در استان کرمان افتتاح و گلنگ‌زنی می‌شود معاون وزیر کشور در کرمان: ۱۸ هزار پروژه هفته دولت در کشور افتتاح می‌شود پروژه‌های پرورش ماهیان خاویاری و گرم‌آبی هفته دولت در گیلان افتتاح می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۳۸۷ پروژه هفته دولت در استان کرمان افتتاح و گلنگ‌زنی می‌شود معاون وزیر کشور در کرمان: ۱۸ هزار پروژه هفته دولت در کشور افتتاح می‌شود پروژه‌های پرورش ماهیان خاویاری و گرم‌آبی هفته دولت در گیلان افتتاح می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| بازگشت صیادان آزاد شده به بلوچستان/ شادی مردم و خانواده‌ها بعد از ۶ سال انتظار ۲ روایت عضو هیئت رئیسه مجلس از تلاش نمایندگان برای بهبود وضع اقتصادی مردم / برای بهبود معیشت ‌تا پاسی از شب در مجلس حضور داریم ۳ جزئیات بازداشت گسترده اعضای شورای‌شهر و مدیران سابق شهرداری ساری/ متهمان "پرونده سلمانشهر" دستگیر شدند ۴ سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: در تلاشیم سال آینده‌ کنکور را حذف کنیم / شرایط آموزش دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید ۵ عضو کمیسیون حقوقی مجلس: فعل و انفعالات بازار بورس قابل اعتماد نیست ۶ طرح ویژه مجلس برای تامین کالاهای اساسی اقشار آسیب‌پذیر / کارت اعتباری برای خرید ۲۰ قلم کالا‌ در اختیار ۷ دهک قرار‌ می‌گیرد ۷ جزئیات جدید از طرح جدید سهمیه‌بندی بنزین / یارانه انرژی به افراد نیازمندتر تعلق می‌گیرد ۸ ناگفته‌هایی از فرمانده افسانه‌ای گردان ۱۵۴ حضرت علی اکبر(ع) / چه کسی تنگه احد را برای اسلام حفظ کرد؟ مهمترین اخبار استانها گزارش| مرثیه‌ای برای بزرگ‌ترین کارخانه تولید تجهیزات مخابراتی ایران / خصوصی‌سازی که به تعطیلی کارخانه انجامید مقاومت برخی مدیران در برابر قانون منع به کارگیری بازنشستگان / در برخی ‌دستگاه‌ها ‌۵۰۰ ‌بازنشسته مشغول به کار‌ند استاندار خراسان شمالی: قصد تخریب بیمارستان امام رضا (ع) را نداریم / منتقدان "بی خبر" هستند + فیلم نفت‌خیزترین منطقه ایران در حسرت "آب" / لوله انتقال آب به روستاهای ‌رامشیر شکسته شد + فیلم مهمترین اخبار تسنیم سیدحسن نصرالله: وظیفه ما دفاع از کشور و ملتمان است/ برای جانفشانی آماده‌ایم حزب‌الله لبنان یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی را ساقط کرد عراق| هشدار درباره عواقب عدم‌اجرای مصوبه اخراج نظامیان آمریکایی لاوروف: تلاش‌های ضدایرانی آمریکا به رسوایی جدی در شورای امنیت می‌انجامد نامه "حاجی‌بابایی" به "زنگنه" و "دژپسند" درباره فروش سلف نفتی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروژه هفته دولت استاندار ایلام افتتاح می شود بهره برداری استان ایلام پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۰۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود

به گزارش جام جم آنلاین ؛ حسن بهرام‌نیا در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ایلام با تاکید بر پرداخت مطالبات مردم پایین دست سد سیمره، اظهار کرد: در قانون، مالکیت ساکنان روستا‌های پایین دست سد سیمره محترم شمرده شده و دولت هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد بنابراین باید مدیر سد سیمره نسبت به کارشناسی و سپس پرداخت مطالبات ساکنان بالادست و پایین‌دست از جمله روستای تلخاب اقدام کند.

وی ادامه داد: طی آخرین نشست مقرر شد در قالب نهضت ملی به ساکنین روستای تلخاب زمین و اقدام به ساخت مسکن شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه یکی از مطالبات مهم استان بحث پسماند است که باید محل پسماند در استان ایلام از جمله شهر‌های مهران، ایوان و ملکشاهی مشخص شود، ادامه داد: بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست و وضعیت خوبی در این زمینه نداریم که در این راستا به مدیران متولی حوزه پسماند اخطار می‌دهیم، و از معاون عمرانی استانداری، فرمانداران و شهرداران شهر‌های ایلام، ملکشاهی و مهران خواستاریم که برای ایجاد محل پسماند ورود پیدا کنند.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری، هم‌افزایی و تعامل مردم و جدیت مدیران دستگاه‌های مرتبط در حوزه پسماند بسیار ضروری است.

معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: به شهروندانی که حقوق شهروندی را رعایت نکنند و پسماند‌های خود را در حاشیه جاده‌ها و اطراف شهر رها کنند اخطار می‌دهیم و طبق قانون با قانون‌شکنان برخورد می‌شود.

بهرام‌نیا با تاکید بر مشارکت شهروندان در زیبا نگه داشتن چهره شهر افزود: در راستای جلوگیری از رها شدن پسماند در بسیاری از بلوار‌های اطراف شهر ایلام از جمله بلوار شرقی شهر و میدان قرآن نیوجرسی نصب شد.

وی از آغاز طرح نهضت زیباسازی نمای بیرونی و داخلی ادارات در استان خبر داد و افزود: از مدیران دستگاه‌ها در اجرای این طرح قدردانی می‌کنم، و سایر ادارات نیز هر چه سریع‌تر نسبت به زیباسازی سر درب ادارات اقدام کنند.

استاندار ایلام ضمن قدردانی از سازمان‌های مردم نهاد، تاکید کرد: مساعدت و اعتبارات لازم برای خرید تجهیزات و امکانات برای اطفای حریق به استان ایلام اختصاص یابد.

دیگر خبرها

  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست