Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@18:27:15 GMT

ادامه تحصن شیعیان هندی در اعتراض به ممنوعیت عزاداری ماه محرم

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۰۴۵۴

ادامه تحصن شیعیان هندی در اعتراض به ممنوعیت عزاداری ماه محرم

‍‍‍‍‍‍

مسلمانان و به خصوص شیعیان کشور هند در اعتراض به بی توجهی دولت دهلی نو به وضعیت عزاداری ماه محرم و ممنوعیت اعلام شده دست به تحصن زدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از ملت تایمز؛ تحصن شیعیان و دیگر مذاهب اسلامی هند در اعتراض به ممنوعیت عزاداری ماه محرم الحرام همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«حجه الاسلام کلب جواد» از چهره های صاحب نفوذ شیعی هند در این خصوص گفت: اگر دولت همچنان به رفتار ناپسند خود با شیعیان ادامه دهد کار سخت نیز خواهد شد.

وی تصریح کرد: ما از طریق مقامات مسئول خواستار صدور مجوز برای برگزاری عزاداری سالار شهیدان شده‌ایم ولی به بهانه کرونا حتی حاضر نیستند به درخواست های ما پاسخ بدهند.

این روحانی هندی گفت: عزاداری در شهر لکهنو هند مرکزیت دارد و ما نیز این را به مسئولین دولتی اعلام کرده‌ایم که با رعایت پروتکل های بهداشتی حاضریم عزاداری کنیم ولی دولت به ما پاسخ نمی دهد.

وی اضافه کرد: فشار دولت بر شیعیان به اندازه‌ای زیاد است که حتی اجازه برگزاری مراسم عزاداری در منازل را نیز به کسی نمی دهد.

این در حالی است که دولت هند نسبت به کرونا بی توجه است و علی رغم اینکه حدود 3 میلیون نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده‌اند حاضر به تعطیل کردن هیچ بازار و محل اجتماعی نشده است.‌‌‌

دهلی نو از بیم مشکلات اقتصادی و پس از مقایسه آن با تبعات ویروس کرونا به این نتیجه رسیده است که نباید مانع اجتماعات عمومی شود و بر روند فعالیت بازارها دخالت کند.

با این حال دولت مودی فشار زیادی به مسلمانان وارد می کند و اینک حتی عزاداری شیعیان را ممنوع اعلام کرده و پاسخ افرادی چون کلب جواد که خود مدافع دولت بودند را نیز نمی دهد.

جولان ویروس کرونا در معابد هندوها مهر پایانی بر سناریوی اتهام زنی به مسلمانان هندکارشناس کویتی: ویروس کرونا مشکلات پنهان مسلمانان هند را آشکار کردمصاحبه با فعال فرهنگی هندی| بررسی وضعیت مسلمانان هند پیش و پس از کرونا/ ایجاد اختلاف بین هندوها و مسلمانان به‌سود کیست؟انتقاد آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی از سکوت مجامع جهانی و اسلامی در برابر کشتار مسلمانان هند

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط عزاداری ویروس کرونا شیعیان اخبار"هند" بیشتر بخوانید... تولید ناخالص داخلی هند به علت شیوع کرونا بیش از ۱۶ درصد کاهش یافت آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۶۷۰۰۰ هندی در ۲۴ ساعت گذشته +جدول تغییرات اسلام آباد مدعی همکاری سازمان‌های اطلاعاتی هند و افغانستان علیه پاکستان شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تولید ناخالص داخلی هند به علت شیوع کرونا بیش از ۱۶ درصد کاهش یافت آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۶۷۰۰۰ هندی در ۲۴ ساعت گذشته +جدول تغییرات اسلام آباد مدعی همکاری سازمان‌های اطلاعاتی هند و افغانستان علیه پاکستان شد واژه های کاربردی مرتبط عزاداری ویروس کرونا شیعیان اخبار"هند" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ حزب‌الله لبنان یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی را ساقط کرد ۲ واکنش نویسنده سرشناس عرب به سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی توسط مقاومت لبنان ۳ قدرتمندترین کشتی جنگی جهان در ناوگان دریایی روسیه ۴ مکانیسم ماشه و ماراتن سپتامبر؛ راند تعیین‌کننده جنگ محاسبات/ ایران باید چه پیامی برای اروپا بفرستد؟ ۵ سیدحسن نصرالله: وظیفه ما دفاع از کشور و ملتمان است/ برای جانفشانی آماده‌ایم ۶ تهدید ترامپ به قطع روابط تجاری با چین ۷ عراق| هشدار درباره عواقب عدم‌اجرای مصوبه اخراج نظامیان آمریکایی ۸ عراق| تکذیب تشکر الکاظمی از ترامپ به‌خاطر مبارزه با تروریسم مهمترین اخبار بین الملل یادداشت رئیس مرکز ایران شناسی آنکارا برای تسنیم| معانی راهبردی اکتشاف گاز طبیعی در ترکیه لاوروف: تلاش‌های ضدایرانی آمریکا به رسوایی جدی در شورای امنیت می‌انجامد افزایش فشارها بر ترامپ در آستانه برگزاری مجمع ملی حزب جمهوریخواه لبنان|سفیر روسیه: حزب‌الله در ثبات لبنان نقش اساسی دارد/ ترس از ایران توهمی بیش نیست مهمترین اخبار تسنیم سیدحسن نصرالله: وظیفه ما دفاع از کشور و ملتمان است/ برای جانفشانی آماده‌ایم حزب‌الله لبنان یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی را ساقط کرد عراق| هشدار درباره عواقب عدم‌اجرای مصوبه اخراج نظامیان آمریکایی لاوروف: تلاش‌های ضدایرانی آمریکا به رسوایی جدی در شورای امنیت می‌انجامد نامه "حاجی‌بابایی" به "زنگنه" و "دژپسند" درباره فروش سلف نفتی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عزاداری ویروس کرونا شیعیان اخبار هند عزاداری ویروس کرونا شیعیان اخبار هند مسلمانان هند ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۰۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرض به اساتید زن دانشگاه‌های آمریکا بیانگر چهره دوگانه غرب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، خادمی در استودیو خبر ۲۰ شبکه یزد گفت: بیداری اسلامی در منطقه غرب آسیا اکنون گسترش یافته و تا قلب آمریکا و اروپا این مسئله پیش رفته است.

وی ادامه داد: مسئله کشتار زنان و کودکان بی دفاع توسط رژیم منحوس صهیونیستی استاندارد‌های دوگانه غرب در دفاع از حقوق بشر را به همه نشان داده است.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: سال گذشته در ایران برای فوت مشکوک یک خانم عده‌ای وارد خیابان‌ها شدند و آشوب ایجاددکردند و به اموال عمومی آسیب زدند و بیش از یکصد نماینده آمریکا از نقض حقوق بشر در ایران اعلام نارضایتی کردند ولی اکنون در آمریکا دانشجویان این کشور در اعتراض به حمایت دولتشان از رژیمی که کودکان را به وحشیانه‌ترین شکل قتل عام میکند و میگویند چرا سلاح رایگان به این کودک کش‌ها می‌دهید؛ به بدترین شکل مورد هجوم قرار می‌گیرند. 

خادمی ادامه داد: چهره‌های علمی آمریکا و اساتید زن این کشور در اعتراض به حمایت از کودکشی در فلسطین به بدترین شکل مورد تعرض و آزار و اذیت قرار می‌گیرند و این چهره دوگانه این کشور‌ها که ادعای دموکراسی دارند را نشان می‌دهد و نشان از این است که برای آنها رژیم صهونیستی خط قرمز است. 

وی گفت: این‌ها آزادی بیان و اندیشه برایشان فقط ادعا است و این اعتراضات ادامه دار خواهد بود و می‌تواند به حملات رژیم صهیونیستی پایان دهد.

دیگر خبرها

  • ادامه حمایت دانشگاهیان استان از خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا
  • ادعای آزادی‌خواهی آمریکا با «سرکوب معترض‌ها» زیر سوال رفته است
  • «حشاشین» روایتگر حسن صباح تروریست یا کلیددار بهشت؟
  • فیلم| دانشجویان آمریکایی در کدام دانشگاه‌ها تحصن کردند؟ -۲
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • تعرض به اساتید زن دانشگاه‌های آمریکا بیانگر چهره دوگانه غرب
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • جامعه نخبگانی غرب، مفهوم نامه سال ۹۴ رهبر انقلاب را امروز درک کرد