Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا علافی سلماسی گفت: همزمان با هفته دولت و روز ملی صنعت چاپ سه چاپخانه جدید در مرکز استان آذربایجان‌غربی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

«رضا علافی سلماسی»، مدیر و سخنگوی اداره کل ارشاد آذربایجان‌غربی، در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ارومیه، اظهار کرد: همزمان با هفته دولت و روز ملی صنعت چاپ سه چاپخانه جدید آماج، نصیر زاده و فرا رنگ ارومیه در مرکز استان آذربایجان‌غربی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: فعالیت این سه چاپخانه در حوزه‌های   ماشین آلات بسته بندی، مقوا و کارتن در  مجموعه صحافی و صنایع بسته بندی  آماج ارومیه، دستگاه‌های چاپ دیجیتال در مجتمع  چاپ فرارنگ ارومیه  و دستگاه چاپ افست یک ورقی دورنگ در  شرکت چاپ نصیر زاده صالح توسط مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی مورد افتتاح، بازدید وبهره برداری قرارمی‌گیرند.

وی ادامه داد: مدیران این سه مجموعه از جوانان موفق چاپخانه های استان هستند که هدف از سرمایه گذاری‌های جدید را بهینه سازی فرایند های چاپ وبه روز شدن تجهیزات وماشین آلات چاپ وجوابگویی به سفارشات متنوع چاپ، بسته بندی و  تبلیغات استان عنوان کرده‌اند. 

این مسئول تصریح کرد: برنامه ریزی برای ورود پرقدرت به  تولید کارتن ومقوا وبسته بندی صنعتی  وهمچنین لیبل و نشر دیجیتال  رومیزی  از دیگراهداف آتی این چاپخانه ها  عنوان میشود  .

علافی بیان کرد:  مجموع سرمایه گذاری انجام یافته در این سه طرح جدید بالغ بر 45میلیارد ریال برآورد شده است که با بهره برداری از این طرح ها برای 18نفر به طور مستقیم ایجاد شغل شده است .

وی گفت: 11شهریور هرسال  از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان روز ملی صنعت چاپ نامگذاری شده است و اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی آذر بایجان غربی همه ساله نسبت به برگزاری   جشنواره استانی  چاپ  اقدام میناید وامسال در زمان مناسب  نیز در صورت مساعد بودن شرایط عمومی حاکم بر جامعه وناشی از ویروس کرونا محقق خواهد شد .

 شایان ذکر است؛ استان آذر بایجان‌غربی در مجموع دارای 397واحد چاپی به تفکیک: 91باب چاپخانه  افست، 221 واحد چاپخانه  دیجیتال ، 14 واحد چاپخانه  صنعتی فلکسوگراور وروتو گراور و 43 باب کارگاه  چاپ سیلک اسکرین و14  باب لیتوگرافی و14 واحد صحافی وعملیات تکمیلی پس از چاپ با 1200 نفر شاغل  در 18 شهرستان تابعه فعالیت مینمایند  .

 

 

 

 

 

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارومیه آذربایجان غربی هفته دولت آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۰۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی

رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با علیرضا نوروزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با علیرضا نوروزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

نصیرزاده در این دیدار با تأکید بر اینکه بسیج دانشجویی آماده همکاری‌های بیشتر با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: شبکه دانشجویان در سطح دانشگاه‌ها از ظرفیت عظیمی برخوردار است و می‌توان از این ظرفیت براساس توامندی‌های آنان در راستای افزایش هر چه بهتر تولیدات فرهنگی و اثرگذاری بیشتر دربستر فضای مجازی استفاده نمود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه ارتباط با تشکل‌های دانشجویی باید بیشتر شود، افزود: باید برای دانشجویان برنامه داشت و آنان را در فعالیت‌های فرهنگی و تولیدات رسانه‌ای دخیل کرد.

وی با بیان اینکه باید کار جدی و مبنایی برای دانشجویان داشته باشیم، افزود: بسیج دانشجویی باید به عنوان رکن اصلی بین تشکل‌های دانشجویی در بحث فرهنگ و هنر باشد.

نوروزی با تأکید بر ضرورت توجه به جهاد تبیین، اظهار کرد: در جهاد تبیین، آموزش و تربیت امری مهم است که این آموزش‌ها باید در محیط دانشگاه و فضای مجازی به صورت مستمر صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی