Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@13:09:46 GMT

۳۹ طرح هفته دولت در مهدیشهر کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۰۶۱۴

۳۹ طرح هفته دولت در مهدیشهر کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود

عبدالرضا میقانی روز یکشنبه همزمان با آغاز هفته دولت در نشست خبری در فضای مجازی ابراز داشت: ۳۵ طرح از مجموعه ۳۹ طرح آماده افتتاح و کلنگ‌زنی در هفته دولت امسال در شهرستان مهدیشهر مربوط به طرح‌های عمرانی است.

وی ادامه داد: ۳۰ طرح عمرانی در شهرستان مهدیشهر با اعتبار ۴۰۶ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میقانی یادآور شد: ۲ طرح اقتصادی در حوزه گردشگری با ۱۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در مهدیشهر به مناسبت هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.

فرماندار مهدیشهر با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پنج طرح عمرانی در این شهرستان تصریح کرد: این طرح‌ها با اعتبار ۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی ۲ طرح سرمایه گذاری در حوزه گردشگری با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال نیز آغاز شد.

فرماندار مهدیشهر گفت: افتتاح تصفیه خانه و جمع آوری فاضلاب شهمیرزاد و ساختمان شورای شهر درجزین از طرح‌های افتتاحی شاخص این شهرستان است.

میقانی اظهار داشت: عملیات اجرایی سد فینسک با اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و ساختمان فنی‌ و حرفه‌ای شهر مهدیشهر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال نیز در هفته دولت آغاز شد.

دوم تا هشتم شهریور ماه در تقویم نظام جمهوری اسلامی ایران هفته دولت نامگذاری شده است.

یک‌هزار و ۵۹۹ میلیارد تومان طرح‌ در حوزه‌ها و شهرستان‌های مختلف استان سمنان هفته دولت امسال بهره‌برداری، سرمایه‌گذاری و کلنگ‌زنی می شود.

برچسب‌ها هفته دولت افتتاح طرح دولت تدبیر و امید مهدی شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت افتتاح طرح دولت تدبیر و امید مهدی شهر هفته دولت افتتاح طرح دولت تدبیر و امید مهدی شهر میلیارد ریال هفته دولت کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۰۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرف ۸ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه سیستم‌های روشنایی در شهرکرد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد از افزایش ایمنی معابر و بوستان‌ها با توسعه سیستم روشنایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، مسعود حبیبی اظهار کرد: روشنایی معابر و میادین، یکی از مبلمان‌های شهری محسوب می‌شود و از جایگاه ویژه‌ای در معماری و شهرسازی برخوردار بوده و در طراحی شهری بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه بهسازی روشنایی بوستان‌ها، معابر و میادین اجرا شد، گفت: در این راستا عملیات نصب پایه چراغ‌های روشنایی و پرژکتورها و جایگزینی لامپ‌های کم‌مصرف ال ای دی به جای لامپ‌های گازی بر اساس نیاز و اولویت‌بندی پروژه‌های توسعه محله‌ای در بوستان‌ها، معابر و فضاهای سبز سطح شهر در حال اجراست.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد با اشاره به افزایش روشنایی میادین، معابر و بوستان‌ها افزود: با توجه به ویژگی‌های خاص جمعیتی، تأمین روشنایی کافی، رفع فضاهای بی‌دفاع و تاریک با نصب پایه چراغ‌های کم‌مصرف همچنان در حال اجرا است.

حبیبی افزود: این اقدام با تعویض ۲۰ دستگاه پرژکتور ال ای دی ۱۰۰ وات در ورودی شرقی شهر، ۳۰ دستگاه سر چراغ ال ای دی ۱۰۰ وات در بوستان پاسداران، ۱۰ دستگاه سر چراغ ال ای دی ۳۵ وات در میدان زاینده رود و ۲۰ دستگاه چراغ ال ای دی ۱۰۰ وات برای اصلاح و بهینه سازی روشنایی بلوار کاشانی صورت گرفت و بر اساس برنامه‌ریزی نوسازی سیستم روشنایی مابقی نقاط شهرکرد در این طرح انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: برای توسعه سیستم روشنایی هشت میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

کد خبر 751494

دیگر خبرها

  • صرف ۸ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه سیستم‌های روشنایی در شهرکرد
  • ۵ طرح صنعتی و معدنی خراسان جنوبی، آماده کلنگ‌زنی است
  • مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان