Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: امروز تمام خط رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمنان به صورت هماهنگ در تلاش هستند که کارآمدی نظام را زیر سوال ببرند. بر تمام مدیران واجب است که انعکاس فعالیت‌های خود رد طول سال را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس،حجت‌الاسلام «محمد عبادی‌زاده» در دیدار با استاندار هرمزگان اظهار کرد: هفته دولت بخش کوچکی از تلاش‌های دستگاه اجرایی استان هرمزگان به نمایش گذاشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان عنوان کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای بازنگری عملکرد است تا انچه در گذشته انجام شده است بررسیب شود و مسیر متناسب با شرایط گام دوم انقلاب بررسی شود و به آن سرعت و شدت بیشتری ببخشیم.

 

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده تصریح کرد: هفته دولت فرصتی مغتنم است که دولت فعالیت‌های خود را به سمع و نظر مردم برسانند. فعالیت‌های دستگاه اجرایی را به اطلاع مردم برسانید چراکه ما در یک هجمه تبلیغاتی رسانه‌ای هماهنگ از سوی دشمنانمان قرار داریم تا نظام را ناکارآمد جلوه دهند.

 

وی ادامه داد: اگر فعالیت‌ها و تلاش‌هعا به مردم اطلاع‌رسانی نشود و مردم مطلع نباشند قطعا باعث نا امیدی خواهد شد. قطعا فعالیت‌های خوبی در حال انجام است اما اگر حس ناکار آمدی نظام در مردم ایجاد شود خطرات بسیار زیادی به وجود خواهد آمد.

 

امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان تشریح کرد: امروز تمام خط رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمنان به صورت هماهنگ در تلاش هستند که کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال ببرند. یکی از تکالیف و مسوولیت‌های که بر تک تک مدیران واجب است انعکاس گزارش فعالیت‌ها در طول سال به صورت مکرر است.

 

حجت‌الاسلام عبادی زاده خاطرنشان کرد: مجمموعه رسانه‌های استان نیز یک ماموریت مضاعفی در این رابطه دارند. همه باید پای کار باشند تا این تلاش‌ها و زحمات به اطلاع مردم رسانده شود تا بتوان جلوی دسیسه‌های افرادی که نمی‌خواهند موفقیت ایران را ببینند ایستاد.

 

وی اقدامات دولت در شرایط فعلی را مانند یک معجزه دانست و اذعان کرد: شرایط کرونا و تحریمهای ظالمانه که باعث ایجاد محدودیت مالی شد شرایط را تا حدودی برای دولت سخت کرد اما خوشبختانه چرخ فعالیت دولت و نظام جمهوری اسلامی متوقف نشده است.

 

امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان اظهار کرد: استان هرمزگان استانی صنعتی است و در حوزه گردشگری نیز دارای پتانسیل‌های گردشگری زیادی است علاوه بر آن در حوزه‌های کشاورزی نیز ظرفیت‌های خوبی وجود دارد.

 

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده گفت: این ظرفیت‌های استان هرمزگان نوید یک آیندذه روشنی را برای استان می‌دهد. اگر روند فعالیت و تلاش‌های مدیران ادامه دار باشد و شتاب بیشتری هم پیدا کند در آینده شاهد خواهیم بود که یک تحول عظیم و جدی در استان رقم خواهد خورد.

 

امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان عنوان کرد: اینکه امروز بشاگرد مورد توجه استاندار هرمزگان قرار دارد نشان می‌دهد توازن و توزیع فعالیت و تلاش در استان هرمزگان به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است که جای قدردانی دارد.

 

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده تصریح کرد: امیدوارم در آینده با توجه و تمرکز بیشتر به مکران شاهد یک تحولی در حوزه فعالیت‌های اقتصادی و چرخش صحیح زندگی مرزنشینان شرق استان هرمزگان شاهد باشیم.

 

وی ادامه داد: بخشی از نگاه قراردادهایی که با کشورهای دیگر مطرح است به استان هرمزگان است. توجه ویژه به بخش مکران و جزایر به عنوان ظرفیت بسیار بالا نوید یک آینده درخشان به هرمزگان می‌دهد

 

پایان پیام/711

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجت الاسلام عبادی زاده امام جمعه بندرعباس هفته دولت امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان حجت الاسلام عبادی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۰۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست

ایسنا/ایلام مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام با تاکید بر اینکه روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کم رنگ شدن روش‌های سنتی تبلیغ نیست، گفت: تمام تلاش ما اجرای برنامه‌های اثربخش با برون‌سپاری فعالیت‌ها به مردم است و تمام تلاش ما این است که از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی به خوبی استفاده کنیم، چراکه اگر در رسانه کم کاری کنیم ضربه خواهیم خورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «علی رحیمی» با حضور در ایسنا، اظهار کرد: در دنیای امروز تبلیغات در همه عرصه‌ها اهمیت زیادی دارد که این مهم در امور دینی که برنامه زندگی بشر است اهمیت صدچندان پیدا کرده است.

‌مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام جامعه قرآنی، کانون مداحان، بسیج، و رسانه‌ها را از جمله پشتوانه‌های مردمی این اداره کل برای اجرای برنامه‌ها عنوان و تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که این ظرفیت‌ها را با هم برای تبلیغات درست و بهنگام و اثرگذار هماهنگ کنیم.

رحیمی بر تلاش برای بومی‌سازی تبلیغات تأکید کرد و ادامه داد: راه‌اندازی منبر مجازی بر اساس زیست‌بوم استان از دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی استان ایلام است.

وی برون‌سپاری فعالیت‌ها را از دیگر برنامه‌های این اداره کل اعلام کرد و گفت: مراسم ۱۲ ساعته‌ی نیمه شعبان امسال یک نمونه از این فعالیت‌ها بود که برای اجرای آن از هیئت‌ها و موکب داران دعوت شد و مردم هم مشارکت بسیار قابل توجهی داشتند و مردم هم علاقه خود را بیش از دیگر برنامه‌ها نشان دادند و برای برگزاری مراسم دهه‌ی کرامت نیز برای پای کار آوردن جامعه مداحان، اصناف و هیئات مذهبی برنامه‌ داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام برپایی پاتوق‌های گفت‌وگو، استفاده از ظرفیت متدینین، برنامه‌ریزی برای قشر خاکستری و اجرای برنامه‌ها در محیط‌های عمومی‌تر را از دیگر برنامه‌های این اداره کل عنوان کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران
  • مردمی کردن اقتصاد چگونه محقق می‌شود؟
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست