Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم قرعه کشی لیگ برتر هندبال آقایان و بانوان روز سه شنبه برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون هندبال، مراسم قرعه‌کشی و هماهنگی لیگ‌های برتر آقایان و بانوان، سه شنبه 4 شهریور ماه برگزار خواهد شد.

 به دلیل شیوع بیماری کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی این مراسم به صورت غیر حضوری و وبینار و ساعت 9 صبح برای لیگ برتر بانوان و ساعت 13 برای لیگ برتر آقایان در سالن  فارسی آکادمی کمیته ملی المپیک برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ‌ هندبال مردان 28 شهریور ماه و لیگ بانوان 4 مهر ماه آغاز می‌شود.

انتخاب کوبل داوری ایران در رقابت‌های بین‌المللی هندبال

انتهای پیام/

R7890/P1435/S3,31/CT12 واژه های کاربردی مرتبط هندبال بیشتر بخوانید... فقدان اسپانسر؛ مشکل بزرگ هندبال سبزوار/ صنایع بزرگ خراسان با چه شروطی پای کار می‌آیند؟ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فقدان اسپانسر؛ مشکل بزرگ هندبال سبزوار/ صنایع بزرگ خراسان با چه شروطی پای کار می‌آیند؟ واژه های کاربردی مرتبط هندبال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اتفاق عجیب در حاشیه فینال لیگ اروپا؛ بازیکن سویا خطاب به کونته: بیا ببینم موهایت واقعی است یا کلاه‌گیس! + عکس ۲ اورتون برای واگذاری مهاجمش به بارسلونا ۱۴۳ میلیون پوند می‌خواهد ۳ ژوپیلر لیگ بلژیک| نخستین پیروزی آنتورپ برابر خنت در شب نیمکت‌نشینی بیرانوند و محمدی ۴ سود خوب العربی با انتقال پورعلی‌گنجی به چین/ رضاییان جایگزین مدافع کره‌ای الدحیل ۵ حضور رامین رضاییان در جمع ۱۱ بازیکن برتر لیگ ستارگان قطر + عکس ۶ آبشک: با این همه زحمت، پنجم شدن هیچ فایده‌ای نداشت/ کار کردن با نکونام سخت است ۷ اعلام اسامی محرومان مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال ۸ دلیل جدایی احتمالی آذری از فولاد چیست؟ مهمترین اخبار ورزشی نوازی: استقلال می‌تواند برنده دربی باشد/ خدا خواست دیاباته در استقلال باشد شانس کرمانشاهی برای قضاوت در دربی بیشتر شد فرهادی‌زاد: برای پاداش فوتسالی‌ها با نبی صحبت کردم/ فدراسیون‌های ورزشی جای افراد متخصص است راهی که صیادمنش رفت؛ مسیری که پیش روی قائدی است مهمترین اخبار تسنیم سیدحسن نصرالله: وظیفه ما دفاع از کشور و ملتمان است/ برای جانفشانی آماده‌ایم حزب‌الله لبنان یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی را ساقط کرد عراق| هشدار درباره عواقب عدم‌اجرای مصوبه اخراج نظامیان آمریکایی لاوروف: تلاش‌های ضدایرانی آمریکا به رسوایی جدی در شورای امنیت می‌انجامد نامه "حاجی‌بابایی" به "زنگنه" و "دژپسند" درباره فروش سلف نفتی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هندبال هندبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۰۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت اوسمار از هواداران زن پرسپولیس (عکس)

به گزارش  صدای ایران از خبرآنلاین، توهین پیرمرد هوادار سپاهان به بانوان حاضر در ورزشگاه آزادی در بازی با پرسپولیس بازتاب بسیاری در رسانه‌های ورزشی داشته و برخی از چهره‌های ورزشی کشور نیز واکنش تندی به این موضوع نشان داده‌اند.

بنابر روایت خبر ورزشی، باشگاه پرسپولیس نیز ساعاتی پیش بیانیه‌ای دراین خصوص صادر کرد و اکنون اوسمار ویرا سرمربی سرخ‌ها نیز با انتشار یک استوری به اتفاق جنجالی اشاره کرده است.

اوسمار با انتشار تصویری از بانوان پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه آزادی در صفحه شخصی اینستاگرامش فقط یک کلمه را با سه هشتگ و زبان‌های ایرانی - انگلیسی و برزیلی نوشت: «# احترام».


دیگر خبرها

  • همایش بزرگ زائران حج تمتع منطقه کاشان برگزار شد
  • حمایت اوسمار از هواداران زن پرسپولیس (عکس)
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • معرفى قهرمانان تنيس بين المللى ساحلى در كيش
  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان