Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:39:56 GMT

نمایش «بنفشه آفریقایی» در آمریکا و کانادا

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۰۹۲۹

نمایش «بنفشه آفریقایی» در آمریکا و کانادا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، در فاصله چند روز مانده به اکران آنلاین فیلم سینمایی «بنفشه آفریقایی» به کارگردانی مونا زندی‌حقیقی و تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع‌نوری در ایران، اکران این فیلم در آمریکا و کانادا نیز آغاز شد.

پخش بین‌المللی فیلم «بنفشه آفریقایی» که پیش از این در سی‌و هفتمین جشنواره فیلم فجر و چند جشنواره خارجی نمایش داده شده، برعهده dream lab films و Venera film است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه معتمدآریا، سعید آقاخانی و رضا بابک بازیگران «بنفشه آفریقایی» هستند، همچنین مهدی حسینی‌نیا، رویا جاویدنیا، ندا جبرئیلی و مریم شیرازی نیز در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان «بنفشه آفریقایی» آمده است: «شوکو به همراه همسر دومش رضا تصمیم می‌گیرند تا فریدون همسر سابقش را که توسط فرزندان‌شان به خانه سالمندان سپرده شده است، به خانه خود بیاورند. این تصمیم  اتفاقات جدیدی را در زندگی هر سه نفر رقم می‌زند.

«بنفشه آفریقایی» دومین ساخته مونا زندی حقیقی است که پیش از این فیلم سینمایی «عصر جمعه» با بازی رویا نونهالی، هانیه توسلی و مهرداد صدیقیان را ساخته بود.

کد خبر 5006092 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید آقاخانی رضا بابک علیرضا شجاع نوری فاطمه معتمد آریا مهرداد صدیقیان رویا نونهالی فیلم بنفشه آفریقایی خبرگزاری مهر ایالات متحده امریکا هانیه توسلی محرم 99 تئاتر ایران فیلم کوتاه موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی ویروس کرونا فیلم سینمایی شبکه پنج سیما موسیقی نواحی فیلم مستند محمدرضا شجریان رادیو نمایش سازمان صداوسیما بنفشه آفریقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۰۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا

به گزارش قدس آنلاین، دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «ماموت لیکس» آمریکا که از ۲۲ تا ۲۶ می (دوم تا ششم خرداد) در ایالت کالیفرنیای آمریکا برگزار می‌شود و مستند «آستانه زمستان» ساخته سودابه مرتضایی در نخستین نمایش بین‌المللی خود در این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود.

همچنین فیلم‌های کوتاه «سراب» ساخته عاطفه صالحی، «ناجان» به کارگردانی محمد مهدی باقری و «بی‌نام» ساخته ایرانمهر سلیمی نیز در این رویداد سینمایی حضور دارند.

دیگر خبرها

  • مسابقات چوگان بانوان قرعه کشی شد
  • «قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید
  • تحصن دانشجویی در دانشگاه تورنتوی کانادا در حمایت از فلسطین
  • نگرانی‌های جدی مقامات اسرائیلی از این تصمیم آمریکا
  • تماشا خانه سیار کانون به استان فارس رسید
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • نمایش «وضوح ناقص» در خانه عکاسان جوان
  • کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین