Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور امروز در جلسه هیئت دولت که به صورت ویدئو کنفرانس در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکیل شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر،گفت: دولت تدبیر و امید همواره رهنمودهای مقام معظم رهبری را وجه همت خود برای رفع مشکلات و عمران و آبادانی کشور قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، ارتقاء تاب‌آوری اقتصاد و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و اظهارداشت: در همین راستا ارتقاء تاب‌آوری اقتصاد و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی سرلوحه و محور همه فعالیت‌ها و تلاش‌های دولت قرار گرفت که آثار مثبت آن در مواجهه با تکانه‌های بیرونی به اقتصاد کشور در سال‌های اخیر آشکارا قابل مشاهده است.

رئیس جمهور با اشاره به همه‌گیری کرونا که از اواخر سال گذشته جمهوری اسلامی ایران را نیز مانند دیگر کشورهای دنیا تحت تأثیر قرار داده است، گفت: پیش از شیوع کرونا نیز کشور در دوره دولت تدبیر و امید با ۲ تکانه بیرونی جدی دیگر مواجه شده بود که یکی سقوط قیمت نفت در اوایل سال ۹۳ و دومی تحریم‌های شدید و ظالمانه آمریکا از سال ۹۷ بود.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از مهر بخوانید؛

* اگر چه سقوط قیمت نفت و بویژه تحریم‌های بی‌سابقه و ظالمانه آمریکا مشکلاتی را نیز برای مردم ایجاد کرد اما دولت در مواجهه با این مشکلات، کشور را به خوبی اداره کرد و با بهره‌گیری از تجربه مواجهه موفق با این دو تکانه، توانست کشور را در برابر مشکلات ناشی از همه‌گیری کرونا نیز به خوبی مدیریت کند.

* در حالی که اقتصاد بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا تا ۲۰ درصد کوچک شد اما اقتصاد ایران در برابر مشکلات ناشی از شیوع کرونا تنها ۳ درصد آسیب دید که این نشان توانمندی دولت در ایستادگی در برابر این مشکل و مدیریت آن است.

تکمیل می شود...

کد خبر 1424773

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی دولت دوازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۱۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا نوری عصر پنج‌شنبه در مراسم نکوداشت مرحوم آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد که در حرم مطهر امامزاده سیدعباس ابن موسی (ع) برگزار شد، اظهار کرد: آیت‌الله مهمان‌نواز مسجد امامی بجنورد را در قبل از انقلاب به پایگاه انقلاب تبدیل کرد و بعد از انقلاب در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی بسیار اثرگذار بود.

وی در ادامه افزود: این عالم ربانی علاوه بر اثرگذاری معنوی در خراسان شمالی در پیگیری استقرار بسیاری از زیرساخت‌های اساسی نقش‌آفرین بود.

امام جمعه بجنورد گفت: آتش کشیدن منزل این مبارز خستگی‌ناپذیر انقلاب در کوران مبارزات انقلابی نشان دهنده عمق کینه حکومت طاغوت از وی بود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: آیت الله مهمان‌نواز ساده زیست، با تقوا، بصیر و ولایتمدار بود.

کد خبر 6088705

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» نشان داد جنگ‌هراسی در اقتصاد تاثیرگذار نیست
  • وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند
  • بیانات رهبر انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه کارگری است
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود