Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از زومیت، این تصویر در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته شده که در آن چهار سنسور دوربین درون یک ماژول دایره‌ای قرار گرفته‌اند. یک قطعه مستطیل شکل نیز در وسط آن دیده می‌شود که به نظر می‌آید فلاش LED باشد.

این احتمال هم وجود دارد که هندست جدید هواوی به یک دوربین سه‌گانه مجهز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرا با توجه به این که چهار ماژول در تصویر مشاهده می‌شوند، اما تنها سه عدد از آن‌ها دارای دیافراگم هستند و به نظر می‌رسد که سنسور چهارم برای سایر موارد، مانند فوکوس لیزری مورد استفاده قرار بگیرد.

هواوی میت 40
مدتی پیش نیز تصویری از شیشه محافظ صفحه‌نمایش تلفن‌های سری هواوی میت 40 به بیرون درز کرده بود. ما با دیدن تصاویر این محافظ‌ها متوجه شدیم که تلفن‌های جدید هواوی برای اقزایش ضریب نفوذ نمایشگر به بدنه از صفحه‌نمایش خمیده بهره می‌گیرند.

مدیرعامل هواوی قبلا اعلام کرده بود که تلفن‌های سری میت 40 احتمالا از آخرین اسمارت‌فون‌هایی باشند که از تراشه‌های سری Kirin این شرکت استفاده می‌کنند. زیرا این شرکت پس از اعمال تحریم‌های آمریکا علیه خود مجبور است از تاریخ 15 سپتامبر تولید تراشه‌های پرچمدار را متوقف کند.

گزارش‌های بسیار زیادی درباره پرچمداران جدید هواوی منتشر شده است. در یکی از این گزارش‌ها احتمال داده می‌شود که مدل معمولی میت 40 رابط کاربری EMUI 10.X را اجرا خواهد کرد و این در حالیست که مدل پرو از جدیدترین نسخه رابط کاربری هواوی، یعنی EMUI 11 استفاده می‌کند. این شرکت چینی از چند وقت پیش برروی نسخه جدید رابط کاربری خود کار می‌کند.

ما انتظار داریم که پرچمداران سری میت 40 در قالب چهار مدل به بازار عرضه شوند. اسم رمز مدل پرو این تلفن‌ها نیز Noah است. تاکنون هیچ اطلاعات دیگری درباره سایر مدل‌ها منتشر نشده و فقط باید تا زمان معرفی رسمی آن‌ها منتظر بمانیم. احتمال می‌رود که هواوی طی یک یا دو ماه آینده از این تلفن‌ها رونمایی کند.

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دوربین هواوی تلفن همراه تلفن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی

ایتنا - بالغ بر ۲۷ میلیون مکالمه در پاییز ۱۴۰۲، از طریق رومینگ ملی صورت گرفته، بدین‌ ترتیب که درصورت نبود آنتن یک اپراتور در منطقه‌ای، از آنتن اپراتور دیگر استفاده شده است.
رومینگ ملی نخستین بار در خردادماه ۱۳۹۳ بین سه اپراتور اول، دوم و سوم تلفن همراه برقرار شد. اجرای طرح رومینگ ملی با این هدف انجام شد که چنانچه در منطقه‌ای، سیم‌کارت مشترکان آنتن نداشت، آن‌ها بتوانند از آنتن اپراتورهای دیگر که در آن منطقه پوشش دارند، استفاده کنند. این طرح از سال ۱۳۹۷، بین هر سه اپراتور تلفن همراه و دو اپراتور روستایی به صورت فراگیر به اجرا درآمد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، آخرین آمار منتشرشده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره مکالمات از طریق رومینگ ملی، حاکی از آن است که در پاییز سال ۱۴۰۲ در مجموع ۲۷ میلیون و ۷۷۹ هزار و ۹۳۲  مکالمه از طریق رومینگ ملی بین اپراتورهای مختلف تلفن همراه صورت گرفته که در مقایسه با آمار ۲۴ میلیونی سه ماه اول سال ۱۴۰۱، افزایش یافته است.


تعداد مکالمات از طریق رومینگ ملی به تفکیک اپراتور در جدول زیر آمده است.
 

دیگر خبرها

  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • چین اولین کشوری خواهد بود که خاک مریخ را به زمین می‌آورد
  • چین هنوز سال‌ها از ایالات متحده عقب است
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • خاص ترین نسخه ژیان را هوش مصنوعی بیرون داد! (عکس)
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!